Reklama
Rzecznik konsumenta pomógł naszej Czytelniczce
Do naszej redakcji zgłosiła się Czytelniczka. Kupiła pierścionek, który okazał się kiepskiej jakości. jubiler odmówił uwzględnienia reklamacji. Okazało się, że jest na to rada.
- 13.07.2010 14:57
Pani Katarzyna kupiła złoty pierścionek u jubilera. Po kilku miesiącach użytkowania okazało się, że to był bardzo nietrafiony zakup. – Pierścionek naprawiałam wielokrotnie, na własny koszt – skarży się pani Katarzyna. – Jubiler nie chciał uwzględnić reklamacji i twierdził, że taka biżuteria nie podlega gwarancji.
O całej sprawie powiadomiliśmy Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów. – Takie przypadki zdarzają się niezwykle rzadko i muszą być rozpatrywane indywidualnie – mówi Krzysztof Nadolski, chełmski rzecznik konsumentów. – Rozmawiałem zarówno z klientką jak i jubilerem. Umówili się na spotkanie, dzięki któremu, miejmy nadzieję, dojdą do porozumienia.
Chełmianie, którzy mieli podobne problemy z zakupami, mogą również poprosić o pomoc miejskiego rzecznika. Mogą się z nim kontaktować pod nr tel. 82 564-38-89 lub za pośrednictwem e-maila : [email protected]
Reklama












Komentarze