Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Rzecznik konsumenta pomógł naszej Czytelniczce

Do naszej redakcji zgłosiła się Czytelniczka. Kupiła pierścionek, który okazał się kiepskiej jakości. jubiler odmówił uwzględnienia reklamacji. Okazało się, że jest na to rada.
Pani Katarzyna kupiła złoty pierścionek u jubilera. Po kilku miesiącach użytkowania okazało się, że to był bardzo nietrafiony zakup. – Pierścionek naprawiałam wielokrotnie, na własny koszt – skarży się pani Katarzyna. – Jubiler nie chciał uwzględnić reklamacji i twierdził, że taka biżuteria nie podlega gwarancji. O całej sprawie powiadomiliśmy Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów. – Takie przypadki zdarzają się niezwykle rzadko i muszą być rozpatrywane indywidualnie – mówi Krzysztof Nadolski, chełmski rzecznik konsumentów. – Rozmawiałem zarówno z klientką jak i jubilerem. Umówili się na spotkanie, dzięki któremu, miejmy nadzieję, dojdą do porozumienia. Chełmianie, którzy mieli podobne problemy z zakupami, mogą również poprosić o pomoc miejskiego rzecznika. Mogą się z nim kontaktować pod nr tel. 82 564-38-89 lub za pośrednictwem e-maila : [email protected]

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama