Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Kajko i Kokosz: Twierdza Czarnoksiężnika. Z komiksu do gry

Trudno by było znaleźć kogoś, kto ma więcej niż 30 lat, a nie zna komiksów z Kajko i Kokoszem. Dziś ci bohaterowie są może trochę zapomniani, ale to się może zmienić za sprawą gry Kajko i Kokosz: Twierdza Czarnoksiężnika. Jej premierę zapowiedziano jeszcze na ten rok.
Kajko i Kokosz: Twierdza Czarnoksiężnika ma być grą raczej dla młodszych graczy. To – w konstrukcji – klasyczna przygodówka typu point’n’click. A w niej poznamy mieszkańców grodu Mirmiłowo z Kajko i Kokoszem na czele. Razem z nimi odwiedzimy 40 lokacji (nie trzeba dodawać, że te bardzo przypominają komiksy sprzed lat). Nasza przygoda zaczyna się z chwilą przybycia do Mirmiłowa kupców z zachodu. Wśród nich znajduje się niejaki Hodon. To podstępny jegomość, który grając ambicjach mieszkańców Mirmiłowa dąży do realizacji swoich mrocznych celów. Jakich? Znalezienie odpowiedzi na to pytanie jest właśnie zadaniem Kajka i Kokosza. Czyli naszym. I jeszcze przy okazji: na rynek, nakładem wydawnictwa Egmont, trafiły właśnie wznowienia 20 albumów Janusza Christy, m.in. Szkoła latania, Wielki turniej czy Urodziny Milusia.

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama