Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Wojewódzki Urząd Pracy

Jak poprawić konwersję akcji marketingowych na portalu regionalnym

Dwa/trzy zdania o akcji pod kątem atrakcyjności dla internauty. Jeżeli promujemy serwis centralny wymieniając jego nazwę - warto opatrzyć ją linkiem , aby po kliknięciu kierowała do promowanego serwisu. Działanie takie może powiększyć ruch w serwisie, na którym nam zależy. Internauta może nie przeczytać naszego tekstu. Link w streszczeniu może zwiększyć szansę na kliknięcie.
Warto poznać zasady pisania artykułu na portal regionalny. Najlepszym źródłem wiedzy jest Redakcja On-line, która może podpowiedzieć kilka sposobów na ułatwienie internaucie przeczytania tekstu.

W treści artykułu możemy zamieścić link kierujący do wybranego przez nas adresu. Optymalnie powinien to być link śledzony przez Google, aby wspomóc pozycjonowanie wybranego adresu. W przypadku, gdy Redakcja On-line zasugeruje link NO FOLLOW - zamieszczamy go, ze względu na pozycjonowanie tekstu na portalu regionalnym.

Przykład linku...
treść, która powinna być widoczna

Przykłąd linku NO FOLLOW...
treść, która powinna być widoczna.

Podziel się
Oceń

Komentarze

Reklama
Reklama