Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Nie wszedł na baseny w Słonecznym Wrotkowie, chociaż był zaszczepiony. MOSiR przeprasza

Niemiła sytuacja spotkała naszego Czytelnika, którego nie wpuszczono do ośrodka Słoneczny Wrotków z powodu przekroczenia limitu użytkowników. Nie powinno to go spotkać, bo jest zaszczepiony i nie wlicza się do limitów. MOSiR bije się w piersi
Nie wszedł na baseny w Słonecznym Wrotkowie, chociaż był zaszczepiony. MOSiR przeprasza
W sobotnie południe nad wodą wypoczywało 850 osób

Autor: Maciej Kaczanowski

– Czekałem 15 minut, kolejka nie ruszyła się w tym czasie ani o jedną osobę – opowiada nasz Czytelnik, który w weekend wybrał się z żoną do ośrodka Słoneczny Wrotków nad Zalewem Zemborzyckim. Chciał tu skorzystać z kompleksu basenów, ale nawet się do nich nie dostał.

– Okazało się, że limit wchodzących jest wyczerpany – mówi niedoszły klient ośrodka. Nie został wpuszczony, chociaż okazał zaświadczenie o szczepieniu przeciw COVID-19. – A przecież osoby zaszczepione nie wliczają się do limitów. Tutaj nikt tego nie sprawdzał, chociaż na Aqua Lublin rzeczywiście zaszczepieni wchodzą poza limitem.

– Jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, ponieważ klient, który do państwa napisał, powinien zostać wpuszczony na teren obiektu. Był to błąd osoby pracującej w kasie – ubolewa Miłosz Bednarczyk, rzecznik Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, spółki zarządzającej kompleksem basenów nad zalewem. – Skontaktujemy się z tym klientem i w ramach rekompensaty zaproponujemy darmowe zaproszenia na Słoneczny Wrotków.

MOSiR przyznaje, że jego baseny mogą być zapełnione w 50 proc., a do limitu nie wlicza się osób zaszczepionych przeciw COVID-19, o ile nie została przekroczona nominalna pojemność obiektu. W przypadku opisanym przez naszego Czytelnika ośrodek był wypełniony w połowie i dla osób zaszczepionych jeszcze byłoby miejsce.

– W związku z zaistniałą sytuacją pracownicy obsługujący klientów we wszystkich naszych obiektach basenowych zostaną jeszcze raz przeszkoleni w tym zakresie, aby więcej nie dochodziło do takich sytuacji – zapewnia Bednarczyk.

Zarządca Słonecznego Wrotkowa radzi swoim klientom, aby kupowali bilety jeszcze przed wyjściem z domu. – W związku z bardzo dużym zainteresowaniem naszymi basenami w czasie trwających upałów, zachęcamy do kupowania biletów online przez stronę mosir.lublin.pl – instruuje rzecznik spółki. – Bilet zakupiony drogą elektroniczną daje gwarancję wejścia do kompleksu Słoneczny Wrotków czy do Aqua Lublin, bez konieczności czekania w kolejce na wolne miejsca.

Powiązane galerie zdjęć:


Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama