Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Miejskie tabliczki przypomną o obowiązkach właścicieli czworonogów

Ratusz kontynuuje projekt budżetu obywatelskiego Zwierzęta bez granic - Lublin dla zwierząt. Miasto przeprowadzi akcję edukacyjną, która ma przypominać o sprzątaniu po swoim czworonogu.
Miejskie tabliczki przypomną o obowiązkach właścicieli czworonogów
Tabliczki mają przypominać właścicielom o obowiązku sprzątania po swoim psie

Autor: DW

Na zwycięski projekt głosowało 465 mieszkańców Lublina. Całkowity koszt projektu z budżetu obywatelskiego kosztował miasto 200 tysięcy złotych.

- Jako mieszkańcy i mieszkanki Lublina mamy realny wpływ na to, jak wygląda nasze miasto, jak się w nim czujemy i jak jest postrzegane przez turystów. Niewłaściwe nawyki i przyzwyczajenia negatywnie wpływają na nasze najbliższe otoczenie, dlatego kolejna edycja akcji „Sprzątaj po swoim psie” ma na celu zachęcenie wszystkich do dbania o czystość i estetykę naszego miasta – mówi Blanka Rdest-Dudak, Dyrektor Wydziału Zieleni i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Lublin.

W ramach projektu, ponad 1000 tabliczek przypominających o obowiązku zachowania czystości trafiło do zarządców i administratorów nieruchomości, którzy zgłosili chęć udziału. Dodatkowo otrzymają oni naklejki na kosze, które będą przypominać o możliwości wyrzucenia psich nieczystości również do zwykłych pojemników na odpady.

Jeszcze w sierpniu na ogrodzeniach 10 miejskich wybiegów pojawią się informacyjne banery, a część z dzielnic, których rady zgłosiły chęć udziału m.in. Tatary, Śródmieście czy Czuby Południowe otrzymają łącznie 50 banerów informacyjnych.

Planowane jest również rozdanie 150 tabliczek mieszkańcom, którzy w swojej okolicy szczególnie widzą potrzebę przypomnienia właścicielom o sprzątaniu po psach. Chęć otrzymania tabliczki można zgłaszać pod adresem email [email protected].


Podziel się
Oceń

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama

WIDEO

Reklama