Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Za pierwszym razem firmy się odwołały. Jest już umowa na S17 Piaski – Łopiennik

Jest umowa na budowę S17 z Piask do Łopiennika. Tym odcinkiem ekspresówki będzie można pojechać za ponad 3 lata.
Za pierwszym razem firmy się odwołały. Jest już umowa na S17 Piaski – Łopiennik

Autor: GDDKiA

To prawie 17-kilometrowy fragment S17, drogi dwujezdniowej, która pobiegnie nowym śladem, wzdłuż obecnej DK17. To jednocześnie piąty kawałek trasy w kierunku granicy z Ukrainą.

Zadaniem za 810 mln zł zajmie się konsorcjum Aldesa Construcciones. - Inwestycja prowadzona jest w systemie projektuj i buduj, co oznacza, że wykonawca zaprojektuje i wybuduje drogę, a także uzyska niezbędne decyzje – mówi Łukasz Minkiewicz, rzecznik lubelskiego oddziału GDDKiA. Zimą budowy nie będzie. Dopiero za rok do wojewody lubelskiego trafi wniosek o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID). 

W sumie, w tym przetargu wpłynęło 11 ofert. GDDKiA już w maju go rozstrzygnęła i wybrała wówczas ofertę od firmy Intercor za 695, 5 mln zł. Od tej decyzji odwołali się inni uczestnicy postępowania. Krajowa Izba Odwoławcza uwzględniła odwołania i zobowiązała GDDKiA do ponownej oceny i badania ofert. W efekcie jako najkorzystniejsza została wybrana oferta konsorcjum Aldesa Construcciones Polska.

Odcinek Piaski Wschód - Łopiennik rozpocznie się na węźle Piaski Wschód, a zakończy w okolicach Łopiennika Nadrzecznego.  Inwestycja obejmuje też budowę trzech węzłów drogowych: Piaski Południe, Fajsławice oraz Łopiennik. Do tego, dwie estakady nad rzekami Giełczewka oraz Marianka.

Niespełna 17-kilometrowy fragment, to część drogi ekspresowej między Piaskami a Hrebennem, o długości ok. 125 km. Obecnie w trakcie przetargu jest odcinek Krasnystaw - Izbica (18,8 km).


Podziel się
Oceń

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama