Żółte kartki dla handlowców, którzy sprzedają alkohol nieletnim oraz dyplomy z podziękowaniem dla sprzedawców, którzy tego nie robią. Taki ma być finał rozpoczętej właśnie ogólnopolskiej kampanii społeczno-medialnej „Alkohol – nieletnim dostęp wzbroniony”. W ramach kampanii uruchomiona zostanie „Żółta linia”, telefon interwencyjny, przyjmujący informacje z całej Polski na temat adresów sklepów, kawiarni i pubów, gdzie napoje alkoholowe sprzedawane są dzieciom i młodzieży. Te informacje przekazywane będą do lokalnych służb. Organizatorzy akcji sięgną także po bardziej niekonwencjonalne metody. Młodzież będzie dokonywała prób tzw. zakupów kontrolowanych. Akcja wymierzona przeciwko sprzedawcom i restauratorom łamiącym prawo potrwa kilka miesięcy.
Podziel się
Oceń
Zaloguj się aby dodać komentarz.
Komentarze
Aktualnie nie ma żadnych komentarzy. Zaloguj się aby dodać komentarz.
Komentarze