Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Kaufland wyczyścić!

Po naszym wczorajszym artykule, sanepid po raz kolejny wkroczył z kompleksową kontrolą do hipermarketu Kaufland w Świdniku. Nalot trwał cały dzień. Jego wyniki będą znane dziś.
Dzięki mieszkance Świdnika, Bożenie Prus, ujawniliśmy następny przypadek łamania przepisów sanitarnych przez sklep i wciskania klientom towaru złej jakości. Kobieta kupiła w Kauflandzie chleb i bułki. W domu rozpakowała z folii. Pieczywo było spleśniałe. I – jak się okazało – dzień po terminie ważności. Na ten zakup miała dowód w postaci paragonu, z którym zgłosiła się do Dziennika. Ponad tydzień temu, jeden z pracowników hipermarketu sfilmował z ukrycia myszy na półkach z makaronem i ze zdjęciami przyszedł także do naszej redakcji. Sprawę opisaliśmy, a zdjęcia opublikowaliśmy. Od skandalu z gryzoniami, Kaufland jest pod baczną obserwacją służb sanitarnych. – Dopóki nie poprawi swojej jakości, będziemy go stale kontrolować – zapowiada twardo Jan Nowicki, powiatowy inspektor sanitarny w Świdniku. Kiedy przedwczoraj zbieraliśmy informacje do artykułu o spleśniałym pieczywie, centrala Kauflandu we Wrocławiu nie miała dla nas czasu. Odpowiedź uzykaliśmy dopiero wczoraj, już po publikacji. – Trudno przedstawicielom sklepu odnieść się do relacji klientki o spleśniałym pieczywie – mówi Marcin Knapek, rzecznik prasowy Kaufland Polska Markety. – Kierownictwo marketu przeprowadziło kontrolę. Nie znaleziono ani jednego rodzaju spleśniałego, czy nawet przeterminowanego, pieczywa. Klientka nie zgłosiła się z reklamacją do sklepu ani do sanepidu. Całą sprawę poznaliśmy z prasy.

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama

WIDEO

Reklama