Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Świdnik z marką i polotem

Dziś wręczyliśmy nagrody w naszym konkursie na hasło i logo promocyjne lotniczego Świdnika.
Główna nagroda - odtwarzacz DVD - powędrowała do świdniczanina Grzegorza Alinowskiego za najlepszy pomysł na znak graficzny. Drugą nagrodę, ekskluzywne pióro Waterman, ufundowane przez burmistrza Świdnika odebrali przedstawiciele agencji Cumulus, których projekt na logo także spodobał się jurorom. Kapituła nagrodziła także najlepsze hasła promocyjne. Spodobały się: \"Świdnik - miasto z polotem”, \"Świdnik - polecisz każdemu”, \"Świdnik cię uskrzydli”. Autorzy haseł w nagrodę przelecą się śmigłowcem nad miastem podczas czerwcowych Dni Świdnika. Nagrodę specjalną przyznano Stefanowi Kucharzewskiemu, który na 50-lecie Świdnika zaproponował hasło: \"Świdnik wysokich lotów”. - Miastem wysokich lotów jesteśmy nie od dziś. I będziemy już zawsze - powiedział S. Kucharzewski. Wspólna akcja Dziennika Wschodniego, świdnickiego Ratusza i PZL Świdnik na logo i hasło promocyjne dla Świdnika, jako miasta kojarzonego z lotnictwem zaowocowała ponad 300 projektami. Napływały do nas przez ostatnie dwa miesiące z całego świata. - Nagrodzone projekty traktujemy jako punkt wyjściowy do dalszych prac nad profesjonalnym znakiem, który stanie się naszą wizytówką, identyfikatorem - mówił Waldemar Jakson, burmistrz Świdnika. Wszystkim uczestnikom konkursu wyślemy pocztą książki, albumy i płyty DVD. (MAG)

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama

WIDEO

Reklama