Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

HITY i KITY TYGODNIA

Śmigus-Zimus. W lany poniedziałek gwałtowny atak zimy nie zaskoczył drogowców. Nikogo nie zaskoczył, bo wszyscy siedzieli za świątecznymi stołami i o śnieżycy dowiedzieli się wieczorem z telewizji. A i tak ci, którzy oglądali publiczną, nie uwierzyli. Podwyżki wiosnę czynią. Na pierwszy ogień idzie mięso, mąka i gaz. To już na początku kwietnia. Chwilę potem w górę pójdą ceny chleba i innych produktów mącznych. A to znaczy, że kluski z serem będą podawać w najdroższych restauracjach. Ale jachty potanieją! Klasztor Fashion. Pokaz mody a w nim zakonnice i zakonnicy w rolach głównych. To największa atrakcja I Targów Zakonnych, które na 9 kwietnia zaplanowano w Lublinie. Ojciec Dyrektor na wybiegu? Skok tygodnia. W Małaszewiczach z wagonu towarowego złodzieje ukradli 44 kartony z pieluchami. Widocznie becikowe nie jest tak wysokie, jak to głosi oficjalna propaganda. Sprawa się rypnie. Dziś Biuro Marketingu Miasta zaprezentuje billboard, który ma zachęcać do studiowania w Lublinie. Przygotowano 150 takich reklam, które będą kusić młodzież m.in. w Białymstoku, Radomiu, Rzeszowie, Kielcach, Suwałkach i Tarnowie. Billboard zaprojektowali sami urzędnicy, ale udało się im utrzymać dzieło w tajemnicy aż do dzisiejszej premiery. - Co wy tam Kowalski bazgrzecie? - A tak sobie billboard projektuję

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama