Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Skazali go na podwójne dożywocie za gwałt. Kilka dni temu wyszedł na wolność

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 14 lutego 2019 r. o 11:00 Powrót do artykułu
"Obudziła się, ale była sparaliżowana od klatki piersiowej w dół" - "zauważyliśmy, że z łóżka zwisa noga Jane. Delikatnie ją uniosłem, żeby ją ułożyć. Nagle Jane kopnęła mnie prosto w twarz." - Ja nie jestem lekarzem, ale niezbyt wyobrażam sobie taką możliwość, aby człowiek sparaliżowany od klatki piersiowej w dół mógł kogokolwiek samodzielnie dotknąć nogą, a co mówić kopnąć. Jeśli śledztwo było tak prowadzone, jak brzmi wypowiedź tutaj, to faktycznie można mieć wątpliwości.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
powinien do końca życia pierdzieć w pasiak. tyle w temacie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
po przeczytaniu tego materiału mam jakieś takie dziwne wrażenie że winnym jest tu brat ofiary a polak jako obcokrajowiec został wybrany na kozła ofiarnego. "Czy Jane rozpoznała Tomczaka, jako sprawcę? – Nie. Pytaliśmy się jej o to, licząc, że coś sobie przypomni. Ale nigdy nam tego nie powiedziała – przyznaje Jim." według statystyk w 90% gwałtów zamieszany jest ktoś z najbliższego otoczenia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz