Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Biała Podlaska: Możesz kupić swój własny rój pszczół i mieć ekologiczny miód

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 20 sierpnia 2019 r. o 09:39 Powrót do artykułu
warroza szybko to zweryfikuje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
warroza szybko to zweryfikuje
 NIe znam się, jednak stare ule, to przynajmniej parą przegrzną trzeba by traktować. Co do "świadomości", jest świadomość niskiej jakości miodu na rynku, właściwie, to miodopodobne wytwory. A kury jak tam, co niedziela jednej mniej : D Powodzenia życzę, na wsi spokojnej, bo na rolnictwo, to lekkie spóźnienie ze 20 lat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam. Bardzo szczytny cel prawie jak zbiórka na hospicjum. Muszę jednak przyznać pomysł na interes niezły biorąc pod uwagę że Państwo zaczynają karierę z pszczoła i własną pasieka. Moja propozycja w takim razie proszę o dofinansowanie każdej Pasieki w województwie lubelskim na start 5 tysi dla każdego kto chce dokupić 14 Uli. Ogólnie w wielkim skrócie dla osób które nie chcą czytać artykułu (kup mi ruj za 350 odbierz 11 słoików miodu i narazie pszczoły moje) czyli dla osób które znają możliwości pszczół po majowych pożytkach pszczoły już są pomysłodawców. Swoją drogą dziennik wschodni promuje takie pseudo interesy proponuję napisać i porozmawiać z pszczelrzami z pasji którzy mieszkają niedaleko rossosza i zakładali Pasieki za własną kasę maja po 70 lat a Pasieki zakładali w wieku 16-17 lat artykuł był by napewno ciekawszy. Jednym słowem powodzenia życzę w dalszym naciaganiu ludzi