<_<
Super SRAWA
TYLKO UWAŻAĆ TRZEBA KONIECZNI NA UMOWY
CZASAMI LUBIĄ ROBIĆ kogoś w "KONIA"
:huh:
|
|
oo ,to znana firma ,zwłaszcza uczaca rozumu,przeniesli niewolnictwo z XVIII w w XXI w. czysta teoria rozumu ,irlandzkie skur..syny,był niedawno reportarz w TV o pilotach od tych wsiowych byków
|
|
nie ma czym se chwalić Ryanair ma sporo na sumieniu
jest tego troche w necie jak robią w konia pracowników
|
|
Nie wszystkie przedstawione w artykule informacje są prawdziwe.
1) Mechanicy wprawdzie są licencjonowani, ale nie w specjalności o którą chodzi firmie Ryanair. Licencja po PWSZ obejmuje wyłącznie małe samoloty, awionetki jak ta widoczna na zdjęciu nad artykułem - a nie duże lotnictwo, Boeingi, Airbusy itd.
Owszem, można się dokształcać na duże samoloty - ale za własne pieniądze ;)
2) Sformułowanie "pięcioletni kontrakt" ma jednak nieco inny wydźwięk niż "pięcioletnia umowa lojalnościowa".
3) Korzystanie z angielskiej literatury to fikcja. Taktownie przemilczam ogólną jakość kształcenia, niemniej jednak z językiem angielskim studenci w trakcie zajęć nie stykają się zbyt często. Na korzyść PWSZ zaliczyć trzeba bogatą bibliotekę - ten kto chce może się sam dokształcać, niemniej jednak wiedza ta nie jest wymagana, kontrolowana w trakcie zajęć.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|