![]() |
obwodnica Międzyrzeca już jest wybudowana byłaby czynna 2007r gdyby nie fuszerka to może rząd poprawki traktuje jako swój sukces
|
![]() |
POBOŻNE ŻYCZENIA JAK WSZYSTKO W TYM KRAJU ROBIONE PRZEZ ADMINISTRACJĘ PAŃSTWOWĄ!!! MIJAJĄ LATA TWORZONE SĄ TWORY W STYLU FUNDUSZY DROGOWYCH I INNE CUDA BY CIĄGNĄC KASĘ ALBO Z PODATKÓW Z PALIWA, STĄD TYLE KOSTUJE ALBO Z AKCYZY OD SAMOCHODÓW, Z FIRM TRANSPORTOWYCH ALBO BÓG WIE Z CZEGO JESZCZE I CO I NIC MARNE DROGI, PARE KILOMETRÓW DROG O LEPSZEJ NAWIERZCHNI BO DALEJ WĄSKIE I NIEBEZPEICZNE...TO ŻE STOLICA WOJEWÓDZTWA NIE MA OBWODNICY JEST MEGA POŚMIEWISKIEM ALE I MEGA SKANDALEM!!!
|
![]() |
zobaczcie to:
http://www.gddkia.gov.pl/article/informacj...f2ed89215b5df56
Stwierdzam iż redakcja Faktu w swoim artykule (11.01.2007)
miała w pełni rację. Sprostowanie na głównej stronie GDDiK tylko
potwierdziło moje obawa. Mapa dróg ekspresowych jest jedną białą pajęczyną
(czyli wstępne prace projektowe ). Zastanawiam się co do tej pory robili
urzędnicy instytucji odpowiedzialnych za budowę infrastruktury drogowej. Bo z
tego co zaprezentowano w sprostowaniu wynika że nic.
Wiadomo powszechnie że w poprzednich latach (lata 1990 - 2003) nie było
wystarczających funduszy na budowę czy nawet remonty istniejącej
infrastruktury. Jednak dlaczego w tak szanowanych instytucjach nikt nie wpadł na
„przyszłościowe myślenie” i nie podjął działań, które nic nie
kosztowały by wyżej wymienione instytucje, no może poza pracą (tak pracą). A
pozwoliłby wejść do UE już z gotowymi konsultacjami społecznymi, decyzjami
środowiskowymi, planami zagospodarowania itp. Jakim ułatwieniem byłoby
posiadanie tych wszystkich zgód i planów, nie było by problemu Rospudy,
specjalnych specustaw do przymusowego wykupu gruntów, NATURA 2000 itp.
Nie mam pojęcia jak zostaną wybudowane te „cuda” obiecane przez GDDiK,
obecny i poprzedni rząd jeśli przykładowo budowa prostej obwodnicy
Garwolina (12 km) trwała 3 lata, a obwodnicy Hrebbenego (14 km) 4 lata. Proszę mi
odpowiedzieć jak mając 3 lata chcecie przeprowadzić budowę 1500 km dróg
ekspresowych jeśli dla 1200 km stan zaawansowania wynosi 0 (słownie: zero)
– czyli wstępne prace projektowe ?
|
![]() |
JAK ZWYKLE POMPA DUżO GLęDZENIA,RYSUNECZKI ,POKAZAKI,PGADANKI,A EFEKTY NA MUR BETON żADNE.RZYGAć JUż SIę CHCE A PRZECIEż WIADOMO żE TYM LUDZIOM CHODZI OTO żEBY SIę TYLKO PRZY STOłKACH I PENSJACH UTRZYMAć I NIECH KTOś MI UDOWODNI żE TO CO MóWIę JEST NIE PRAWDą,OD ROKU 89 UPłYNEłO JUż DUżO WODY W BYSTRZYCY A TU SIę NIC NIE ZMIENIA NA TYLE żEBY TO MIASTO WYNIEść PONAD Tę MIERNOTę I ZAśCIAN WSCHODNIEJ POLSKI
|
![]() |
No wszystko pięknie, ale czy ktoś jest w stanie powiedzieć jak zjechać z S-17/ obwodnicy do Lublina?? Jak widać na rysunkach obwodnica budowana jest przez GDDKiA tylko do granic Lublina, a o dojazdach do niej które budować ma miasto ani słowa. W budżecie Lublina też nie przeznaczono na ten cel nawet złotówki. Szykuje się kicha na całą Polskę z udziałem lubelskich samorządowców i prezydenta, którym buduje się drogi od Warszawy a oni nie potrafią dobudować 2km w samym mieście. To chyba skutek uboczny handlu stołkami i budżetem. Brawo!!!
|
![]() |
ale to może od tych chińskich konsorcjów to sie nie uczmy,bo wszystko bedzie o tyci,tyci... malutkie
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|