Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Inspekcja szykuje przewoźnikom niespodzianki

Utworzony przez rozczarowany_2009, 1 stycznia 2009 r. o 12:05 Powrót do artykułu
"Gratuluje" Policji i Inspekcji w końcu od przybytku głowa nie boli:) Już niedługo dojdzie do sytuacji że będziemy mieli najefektywniejsze państwo policyjne na świecie zwłaszcza na drogach, bo złodziei i handlarzy narkotykowych nie będzie miał kto ścigać - wszyscy będą łapać kierowców, który przekraczają prędkość. Może Finlandia czy Norwegia mają bardziej restrykcyjne przepisy tylko różnica jest podstawowa w natężeniu ruch i jakości rozwiązań komunikacyjnych. W Polsce niestety inwestuje się ogromną kasę w środki restrykcji dla kierowców zamiast zająć się przygotowaniem infrastruktury a potem dopiero zacząć wymagać od ludzi. JAK ZWYKLE WSZYSTKO NA GŁOWIE. I to jest kolejny powód dla którego warto udać się na emigracje dołączając do szeregu wykształconych, którzy budują gospodarki innych krajów. Inspektorom i polcjantom wszystkiego najlepszego w nowym 2009 roku, niedługo będziecie łapać samych siebie:-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podajcie jeszcze numery rejestracyjne tych aut! To dobrze ,że policja i inspekcja wezmą się za porządek na drogach. Przekraczanie prędkości i chamstwo na drodze to polska norma. Trzeba jeszcze zakazać używania CB.Jeśli nie można używać telefonów,palić,jeść podczas kierowana!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak macie rację pieniądze muszą iść na wideoradary samochody pułapki ciągłe kontrole. Tylko żaden z tych chorych na ściganie kierowców i pakujących w to pieniądze nie puknie się w dynię i nie pomyśli że najpierw trzeba uporządkować drogi oddzielić ruch lokalny od tranzytowego i od pieszych, rowerzystów. Oczywiście trzeba zaostrzyć prawo egzaminy. tylko jak mówił Hołowczyc po co plac manewrowy dla kierowcy na egzaminie - czy ktoś się zabił wjeżdzając do garażu czy parkując lub podjeżdzając tirem pod załdunek - i takie przepisy to tylko pole popisoe dla łapowników. a wogóle to po co produkować samochody przecież zawsze może się trafić idiota który będąc normalny w pewnym czasie zaszaleje i doprowadzi do wypadku- są tego przykłady w wojsku policji życiu codziennym -czy ktoś mówi komentując wypadki naprzykład że zginęło w ciągu dnia 5 osób na 30mln jeżdzących po drogach --nie--a jaki to procent. Jest wygodniej szukanie sensacji i twożenie struktur na które wydajemy pieniądze z podatków by tylko zalegitymizować te działanie. A i tak wszyscy jadą na 90-od 110- 150 widzę to jeżdząc po drogach a nawet więcej tylko dzisiejszy wóz to nie maluch czy polonez tylko wozy z dobrymi hamulcami i bezpieczne dla kierowcy. /pomijając rozbite wraki z zachodu./
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kilka dni temu zginął na drodze młody letni chłopak.... Dość bezsensownych śmierci na naszych drogach!!! Wszystko co do tego doprowadzi jest dobre. Jeśli chcesz szaleć kolego nie musisz tego robić na drodze. Masz salę gimnastyczną, stok..... Szanuj swoich rodziców - bo auto to nie zabawa, a życie masz jedno - to nie gra.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe kto tym bedzie jeżdził, szczególnie motocyklami,te stare dziadki co stoja w Kazimierzówce i sprawdzaja ukrainskim kierowcom światła, bo tyle umieją.Mogliby sie wziąsc do roboty.Bo nie maja zielonego pojęcia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
al65, to co piszą o oddzieleniu ruchu lokalnego od krajowego jest ważniejsze niż te wszystkie kontrole. Chętnie będę jeździć 50km/h w mieście i 90km/h na trasie, jeżeli ruch będzie tak zorganizowany, żeby średnia prędkość na odcinkach, którymi jeżdżę była mniejsza od tych prędkości co najwyżej o 5%. Obecnie na trasie krajowej trzeba jechać około 130km/h, żeby prędkość średnia na trasie np. do stolicy wyniosła ok. 70km/h, czyli na autostradzie w Niemczech możnaby tą trasę pokonać skuterem piaggio w tym samym czasie. Po mieście za to średnia prędkość to 25km/h gdy jedzie się 60-70km/h, czyli powyżej dopuszczalnej. Jak jedziesz 50km/h w Lublinie, to średnia wychodzi 16-20km/h... jak rowerem. Miasto jest zbyt zakorkowane, a trasa zbyt wąska na bezpieczne wyprzedzanie w granicach prędkości dopuszczalnych... i mówisz, że jak komuś się spieszy, to ma szanować życie... tylko, że jak się nie będzie spieszył, wyleją go z pracy, bo nikt nie zaakceptuje takich czasów jazdy, o jakie się domagasz. Pociągiem? Uwierz, w bardzo wielu wypadkach nie wypada, takie prawa biznesu. W Polsce trudno jest prowadzić biznes, a mądrzyć się może emeryt lub rencista lub uczeń, którzy świata poza lokalnym miejscem zamieszkania nie znają.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
al65 napisał:
Kilka dni temu zginął na drodze młody letni chłopak.... Dość bezsensownych śmierci na naszych drogach!!! Wszystko co do tego doprowadzi jest dobre. Jeśli chcesz szaleć kolego nie musisz tego robić na drodze. Masz salę gimnastyczną, stok..... Szanuj swoich rodziców - bo auto to nie zabawa, a życie masz jedno - to nie gra.
nie rozumiem przesłania choć się z nim zgadzam jednak jest to pewna demagogia ponieważ każdy odpowiada za siebie jednach własnie bezsensowne śnierci coś powoduje i skrajnością jest uogólnienie że to kierowcy jeżdzą za szybko czy też niewyspani lub co gorsza pijani tylko 02 promila można mieć po zjedzeniu jabłek w innych krajach jest to poziom wyższy i jakoś nie ma tragedii np Francja. choć to nie znaczy że trzeba pić i jechać ale np jazda na tzw kacu gdzie człowiek czuje się w porządku a we krwi jeszcze coś buszuje i po kontroli -pijak za kierownicą jednak jest ktoś kto pozwala takim ludziom wsiadać za kierownicę rodzina znajomi. a żeby uniknąć bezsensownych śmierci trzeba zmienić ich przyczynę czyli polskie drogi bo bez tego żadne obostrzenia nie dadzą nijakiego efektu sam jeżdże jak inni i znając polskie warunki po jednym wyjeżdzie na ok 150 km to każdy kierowca stracił by prawko przy kontroli takiego wyjazdu i jego zgodności z prawem i nie piszcie że to nieprawda.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
msb napisał:
al65, to co piszą o oddzieleniu ruchu lokalnego od krajowego jest ważniejsze niż te wszystkie kontrole. Chętnie będę jeździć 50km/h w mieście i 90km/h na trasie, jeżeli ruch będzie tak zorganizowany, żeby średnia prędkość na odcinkach, którymi jeżdżę była mniejsza od tych prędkości co najwyżej o 5%. Obecnie na trasie krajowej trzeba jechać około 130km/h, żeby prędkość średnia na trasie np. do stolicy wyniosła ok. 70km/h, czyli na autostradzie w Niemczech możnaby tą trasę pokonać skuterem piaggio w tym samym czasie. Po mieście za to średnia prędkość to 25km/h gdy jedzie się 60-70km/h, czyli powyżej dopuszczalnej. Jak jedziesz 50km/h w Lublinie, to średnia wychodzi 16-20km/h... jak rowerem. Miasto jest zbyt zakorkowane, a trasa zbyt wąska na bezpieczne wyprzedzanie w granicach prędkości dopuszczalnych... i mówisz, że jak komuś się spieszy, to ma szanować życie... tylko, że jak się nie będzie spieszył, wyleją go z pracy, bo nikt nie zaakceptuje takich czasów jazdy, o jakie się domagasz. Pociągiem? Uwierz, w bardzo wielu wypadkach nie wypada, takie prawa biznesu. W Polsce trudno jest prowadzić biznes, a mądrzyć się może emeryt lub rencista lub uczeń, którzy świata poza lokalnym miejscem zamieszkania nie znają.
Jak nie znasz przepisó to nie zabieraj głosu. Autobusy poza obszarem zabudowanym mogą poruszaćsięz prędkością do 70 km/h na drogach jednojezdniowych, a na pozostałych do 80 km/h. Nie wiem gdzie możesz jechać 90 km/h zgodnie z przepisami? Nikogo nie interesuje, że ktoś ma napięty rozkład jazdy, przewoźnik nie musiał go akceptować jak wiedział, że jadąc zgodnie z przepisami nie będzie mógł go zrealizować. Narażanie ludzi na niebezpieczeństwo na drodze to czysta głupota.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
po co mają wydawać kasę i budować drogi ?? prawo biznesu, inwestują kasę w coś co się szybko zwróci i zacznie zarabiać gdyby im naprawdę chodziło o bezpieczeństwo to by się nie zbroili w te "akcesoria" no ale cóż w polsce kierowca jest z ustawy bandytą i to ewidencjonowanym po co mają ganiać i szukać prawdziwych przestępców skoro statystyki poprawią sobie kierowcami ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...