Hahaha... człowieku poczytaj ilu ministrów ma obecny rząd. Najwięcej w historii. Miało być likwidowanie agencji wszelakich. Tymczasem zrobiono skok na stołki i planuje się otwieranie kolejnych agencji. Poczytaj założenia do zmian w kontroli skarbowej. Z ok. 6 tys urzędasów, ma docelowo być ponad 50 tys. Dojna zmiana!!!Użytkownik niezarejestrowany napisał:KTO ROZBUDOWAŁ STRUKTURY URZEDASÓW? PIS? Cała unia zmniejsza biurokrację, a po-zsl rozbudowuje. Ktoś te urzędy musi wygasić CO NIE?
|
|
nie oglądałąm i nie mam zamiaru........jestem ciekawa, czy pokazano moment spóźnienia wielkiego prezydenta na samolot i składanie meldunku przez pana generała Błasika????????
|
|
Ano, własnie, fizyka jest bezwzględna - ale żeby o tym wiedziec, trzeba ją znać - choć trochę. Ty jej nie znasz. Nie wiesz, jakie były okoliczności tych katastrof, jakie były skutki, nie znasz mechaniki, nie znasz się na lotnictwie, budowie samolotów, siłach działajacych na ich konstrukcje - a zarzucasz fałsz ludziom, którzy posiadaja kwalifikacje, do których tobie daleko... Z punktu widzenia fizyki, mechaniki - raport Millera jest spójny, nie do obalenia i poparty DOWODAMI. Czytałeś go w CAŁOSCI, UWAŻNIE i ze ZROZUMIENIEM? Owszem, potrzebny jest pewna wiedza, aby coś z niego zrozumiec, dlatego jest to trudne. Tak nawiasem - znane sa przypadki, kiedy samoloty lądowały na przygotowanych, w pełni sprawnych technicznie lotniskach, w dobrych warunkach pogodowych - i się rozbijały, a pasażerowie gineli... W lesie Kabackim IŁ62 uległ kompletnemu rozbiciu, a WSZYSCY pasażerowie, załoga - zginęli. Przyczyny - za dużo o tym pisać tutaj, poszukaj sobie sam. Ten tupolew w Moskwie, którego jako przykład podajesz - NIE MIAŁ PASAŻERÓW na pokładzie i ULEGŁ rozbiciu - nastapiło wyłamanie skrzydeł i przełamanie kadłuba. 7 osób załogi zostało poważnie rannych. Różnica jest taka, że lądował w pozycji poziomej, na podwoziu... nie skapotował i nie zapalił się. Znany jest przypadek rozbicia się samolotu wiozącego na pokładzie oddział wojskowy, wracający bodajże z operacji pokojowej w Synaju, który w wyniku, prawdopodobnie błędu pilotów, po międzylądowaniu w Kandzie - tuż po starcie, spadł w lesie opodal lotniska (ok 1 km) - WSZYSCY OBECNI NA POKŁADZIE - zgineli. Ponad 250 osób... Przyczynami było oblodzenie skrzydel, źle obliczona masa startowa, oraz tzw przeciagniecie - i choć były spekulacje o zamachu, watpliwości co do efektów oblodzenia, ale zostało to zweryfikowane później, po poznaniu dokładniej wpływu oblodzenia skrzydel na siłę nośną i aerodynamikę tychże skrzydeł. I mozna tak dłuuugo - także o tym, że część pasażerów ocalalo z katastrof... i nic z tego, w tym konkretnym przypadku katastrofy w Smoleńsku - nie wynika. Bo każda katastrofa, też i lotnicza jest bardzo specyficzna, nie można ich przyrównywac do innych. |
|
Masz rację ukochany w moherze towarzyszu, wsciekły atak na ten "film" to z pewnoscia sprawka Tuska, ruskich agentów i lewactwa na zamówienie a nie opinia większosci społeczenstwa i wszystkich serwisow filmowych :) Zresztą słowo film jest tutaj specjalnie w cudzysłowie- lepiej by brzmiało twór filmopodobny. |
|
Byłem na filmie. Jest bardzo dobry. Mistrz Krauze zrobił dzieło życia nie tyle o samej katastrofie co o śledztwie i manipulacji mediów. Każdy zainteresowany dziennikarstwem powinien to zobaczyć. Uczniowie także. Według Laska, Millera i wielu ujawnionych tutaj w komentarzach nawiedzonych sekciarzy spod znaku pancernej brzozy, tupolew rozbił się o brzozę, zrobił beczkę na wysokości mniejszej niż długość jego własnych skrzydeł i rozbił się na tysiące kawałków na setki metrów przed brzozą. Film podważa takie durne myślenie i uczy krytycznego rozumowania oraz demaskuje manipulacje mediów w sprawie Smoleńska, to jak dawkowano nam kłamstwa. To dlatego sekciarze wierzący w pancerną brzozę tak bardzo boją się tego filmu. Dla nich krytyczne myślenie nie istnieje bo im nie pasuje. Jeśli chcą żyć w sekcie Laska i Anodiny to ich problem, ale niech chociaż nie krzywdzą swoich dzieci, niech dzieci wiedzą jak ich rodzice zostali zmanipulowani przez TVN, GW i inne media. Ktoś tu wspomniał, że piloci lądowali. To nieprawda. Byli zle naprowadzani przez Rosjan i to do wysokości 50 metrów. Film pokazuje to i demaskuje inne kłamstwa serwowane przez TVN i Rosjan, naprawdę warto to zobaczyć.
|
|
Doczytalem do kevina i utwierdzilem się w przekonaniu co do elektoratu dojnej zmiany, chyba trzeba bedzie się w kolejnych wyborach zmobilizować, bo to niemożliwe żeby w cywilizowanym niby kraju takie cyrki były. |
|
Doczytalem do kevina i utwierdzilem się w przekonaniu co do elektoratu dojnej zmiany, chyba trzeba bedzie się w kolejnych wyborach zmobilizować, bo to niemożliwe żeby w cywilizowanym niby kraju takie cyrki były. |
|
Towarzyszu nie wiem co cpiejecie w siedziebie pisu ale macie mocny towar, lokalni dilerzy wymiękaja. Szkoda, że twojego entuzjazmu nie potwierdza sam rezyser tego przydługiego filmiku propagandowego, polecam swietokrzyska gale kabaretową z samego konca wakacji. Wierząc w twoja inteligencje, którą z pewnoscia kiedyś posiadałeś, liczę że sie bedziesz dobrze bawił podczas oglądania :) |
|
Efekt kosy ścinającej przeszkody zależy m.in od kąta natarcia i prędkości. W tym przypadku samolot był już na torze wznoszącym, czyli skrzydło nie było ustawione prostopadle do brzozy i miał dość niewielką prędkość. Pozostały kikut skrzydła ok. 7 metrowej długości zmieścił się niestety pod samolotem umożliwiając jego obrót, co spowodowało upadek na bardzo miękkie poszycie dachu. Zupełnie inaczej byłoby gdyby upadł na podwozie. Fakt że upadł na dach widoczny był już od pierwszych zdjęć pokazanych z miejsca katastrofy, nikt go odrócił.
|
|
A Wy "tawarisz" zainwestujcie w słownik ortograficzny, nauczcie się interpunkcji, pomyślcie o jakimś kursie kultury języka i dopiero potem bierzcie się za publiczne wypowiadanie na forum.
|
|
Spasiba razwiedczik.
|
|
Patrz mu w oczy.
|
|
"Przy ciele jednego z mężczyzn znajdowała się noga kobiety z przywieszką z nazwiskiem… tegoż mężczyzny. W innym grobie znaleziono trzy ręce, w kolejnym dwie lewe dłonie. Nawet laik nie powinien tego pomylić"
|
Strona 5 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|