Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lubelska Perła podbija świat. Anglia, Ghana, Zambia

Utworzony przez Jasio, 11 listopada 2012 o 11:18 Powrót do artykułu
0
Najpierw sprawdźcie maszyny do kapslowania, bo obracające się kapsle na butelce źle świadczą o piwie i jego smaku
0
Proszę powiedzie czemu ma służyć ten artykuł , to są sprawy oczywiste, panie redaktorze czyżby perla chciała ratować swój wizerunek, czy komuś zależy na dobrych relacjach z perla, bo ja osobiście nie mogę czytać tych bzdur.
0
Kolega ma rację. Uwielbiam Perłe chmielową ale ostatnim czasem nie kupuje jej bo często zdarza się ze jest "zepsuta" można to wyczuć bo odrazu inaczej pachnie. Chyba to wina zakapslowania bo wątpię żeby takie piwo wyszło z browaru.
0
Jeżeli to prawda to gratuluje .Kapsle Perły powinny byc lepiej zaciskane lub wymiana butelek .Szczególnie piwo ze sokiem .Dlazcego trudno kupić piwo Lubelskie np .W Poznaniu,tylko Piotr i Paweł sklepy .Dlaczego nie mozna kupić w Biedronce Lidllu czy Netto blokują czy marketing słaaby -ja osobiście cenie perłe Mocną perłe z Miodem czy Perłe z sokiem Jabkowym .
0
Dla angola czy jakiegoś bambusa z Zambii to może i te wasze kozie szczyny są dobre
0
To chyba jakaś autoreklama Stawiszynskiego a gdzie jest zarząd Perły kto go widział ostatnio?
0
Obecna jakość produktu browaru lubelskiego ma się nijak do Perły wazrzonej na początku lat 90-tych ubiegłego stulecia, Wówczas "Perla Chmielowa" to była pierwsza trójka wsród wszystkich polskich piw warzonych w ponad 100 browarach jakie były w naszym kraju. Obecne "piwa" to są produkowane chemicznie a nie warzone w wielkich koncernach. Z ubolewaniem stwierdzam, że również browar lubelski poszedł tą drogą. Prawdziwe piwa to obecnie warzą tylko małe browary regionalne jak: Lwówek Śląski, Racibórz, Łask, Grybów, Witnica, Ciechanów, Miłosław i wg mnie najlepszy wśród tych browar Kormoran z Olsztyna. Spróbujcie, a wtedy zapomnicie o napojach "piwopodobnych" jak: Tyskie, Żubr, Lech, Warka, Okocim, Kasztelan, Harnasie, Tatry i Perły "Chmielowe"
0
Niekompetencja Pana dyrektora operacyjnego (chyba od misji nie możliwych) jest porażająca. Po pierwsze browar znają od zawsze więc powinni znać doskonale możliwości technologiczne a tym czasem wypowiedź " gdy już wejdziemy do środka i ustalimy, jakie mamy możliwości". Kilka tygodni temu przedstawiciele Perły informowali że są po rozmowach z dostawcami sprzętu. To o czym rozmawiali jak nic nie wiedzą?.... Kwestia budżetu to już mega niekompetencja i brak jakiejkolwiek wiedzy. Za milion to mogą najwyżej kupić wytwornicę pary i ze 3 zbiorniki (i to w Chinach)i może na parę metrów kafelków zostanie... budżet jest otwarty??? jak została zaplanowana inwestycja jak nie jest uwzględniona w budżecie rocznym i nie ma dla niej finansowania! A produkcja powyżej 30.000 hektolitrów to żart, od lat wiadomo że opłacalna jest produkcja do 20.000 (ulga na akcyzie) a później to już ok 100.000 hekto. aby w miarę wychodzić. Mógłbym jeszcze wyciągnąć setki wniosków z tej krótkiej wypowiedzi bądź co bądź przedstawiciela browaru, ale może dyrektor się ogarnie .... czas pokaże
0
poznań napisał:
Jeżeli to prawda to gratuluje .Kapsle Perły powinny byc lepiej zaciskane lub wymiana butelek .Szczególnie piwo ze sokiem .Dlazcego trudno kupić piwo Lubelskie np .W Poznaniu,tylko Piotr i Paweł sklepy .Dlaczego nie mozna kupić w Biedronce Lidllu czy Netto blokują czy marketing słaaby -ja osobiście cenie perłe Mocną perłe z Miodem czy Perłe z sokiem Jabkowym .
We Wrocławiu nie ma problemu z zakupem perły. Zapraszam;) mi najbardziej smakuje zwykła perła, Miodowa w porównaniu do Ciechana miodowego to szczyny., Summer miała ciekawy smak, eksport może być. Vetter mi nie smakuje. Pozdrawiam
0
choc by berla byla z gowna nic jej w smaku nie dorowna a ciechan miodowy w porownaniu do naszego piwa to dopiero sa szczyny bo wy cudze chwalicie a swego nie znacie i sami nie wiecie jaka perle macie....
0
kolejny przyklad "komunistycznego toku myslenia" *** Perla podbija Swiat. *** Nie liczy sie ile sprzedano - liczy sie ze PERLA JEST np. W USA Owszem jest ale tylko i wylacznie w kilku polonijnych osrodkach w USA i sprzedaje sie z dwoch wzgledow. Sentyment i cena. Amerykanie nie kupia bo maja setki gatunkow rodzimych bełtów o podobnym smaku a koneserzy wola niemieckie czy angielskie. Jesli Polak chce sie napic to obowiazkowo tanio wiec zamiast placic $3 za pol litrowego Heinekena, kupi Okocim czy Perle za $1.50 W Polsce miasto sredniej wielkosci konsumiue miesiecznie wiecej Perly niz sprowazdanej jest do USA, ale o tym juz sie nie pisze. Jesli inporter sprowadza kilka kontenerow piwa na raz (zeby miec ciaglosc dostaw) to polowa mu sie przedatuje i wtedy idzie albo do polonijnych dyskotek albo do rosyjskich sklepow gdzie i tak 90% towarow jest przedatowana - ale liczy sie NISKA CENA.
0
A po ile tysięcy hl sie sprzedało?może po palecie na próbę? W USA Australii Rosji UK Italy perła jest od 10 lat może coś nowego napiszcie. Asa skoro tak super sie sprzedaje to czemu w Lublinie jest promocjia do perły zapał zapalniczka po co wydawać kasę można sprzedać na eksport drożej.
0
Perła to jedno z najlepszych piw w Polsce, a jadem zieje jak zawsze w takich sytuacjach konkurencja, a zatem panowie róbcie swoje, niech perełka sławi lubelszczyznę na wszytskich kontynentach.
0
A gdzie jest Prezes Perły? Dlaczego wypowiada się jakisniekompetentny dyrektorzyna(Piwowar ma rację)! Słyszałem od pracowników,że Prezesa wogóle nie ma a firmą rządzą słupy! Moze ktos wie czy to prawda?
0
Gatka-szmatka - pełna dyplomacja, Haha właściwie nic konkretnego i pewnie o to chodziło, Piwowar tu nie chodzi i to żeby gazetom szczegóły opowiadać, biznes nie tak działa i nie po to są takie wywiady, to chodzi o wizerunek produktu, zeby o piwie napisali.
0
Ghana ... Zambia...no to wysokie loty światowe...nie ma co, innych cywilizowanych i bardziej spragnionych rynków już nie ma ? Widać marketing leży całkiem, a szkoda bo PERŁA jest jednym z lepszych polskich browarów, a PERŁA MOCNA i CZARNA w swojej klasie nie ma sobie równych. "Gratulacje" dla marketingu browaru, celujcie troszkę wyżej niż spragnione kraje afrykańskie...
0
Tylko lubelski chmiel w perłe, tak trzymać Dyrektorze
0
co to za ślicznotka na zdjęciu, jak będziesz pił perłę to będziesz tak wyglądał. Ja rezygnuję
0
"Czego się nie dotkniemy, ..........", czyżby to były ręce, które leczą (tylko co)
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.