Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lubelskie drogi są najbardziej niebezpieczne w Polsce

Utworzony przez real, 8 października 2010 o 20:06 Powrót do artykułu
Panie Wójtowicz dlaczego pan mydli oczy ludziom,że ekspresówka do Warszawy będzie za 4 lata jak nawet muchy się nie gonią w sprawie obwodnicy Lublina. Ja te bajki o obwodnicy Lublina słyszę od 40 lat!! I jak na razie na moje wychodzi. Dlaczego nie POwiecie ludziom prawdy, która krąży PO ministerstwie, że mają czas do 2033r.? Wstyd się przyznać, że ludzi okłamujecie przez tyle lat?
0
no to w koncu wiem w jakim celu ktos poustawial ograniczenie do 70km/h na trasie Lublin-Piaski (i z powrotem) - sa to "elementy uspokajajace"... Powiem tyle - na mnie dzialaja podrazniajaca. A na powaznie: mysle, ze drogi to jedno, a samochody (stan, wiek, itp) to drugie
0
Panie Wójtowicz dlaczego mydli pan ludziom oczy, że eksprasóka do Warszawy będzie za 5 lat. Parzy obwodnicy Lublina nawet muchy się nia gonią. Ja na obwodnicę Lublina czekam już 40 lat!! I na razie na moje wychodzi. Dlaczego pan nie powie prawdy , która krąży PO ministerstwie, że na ekspresówkę do Warszawy mają czas do 2033 r.? Wstyd się przyznać do prawdy?
0
Trudno porównywać Toruń albo Bydgoszcz otoczone puszczą do otoczonego buraczanymi wsiami Lublina. No kto dojeżdża do tej Bydgoszczy z tych lasów? A u nas? Jakieś "jastkowy, markuszowy, kurowy, jabłonne, bychawy, srawy itp". Nikt nie mówi o profilu danego obszaru. Jedno co znalazłam w artykule to wzmianka o wsiach ciągnących się kilometrami - to jest niestety dramat Lubelszczyzny. Wieśniaki nie nauczą się jeździć, nawrzucają jakiegoś szlamu z kół na krajówkę i o wypadek nie trudno. Poza tym u nas na Lubelszczyźnie to poza Lublinem nic właściwie nie ma - a ludzi wokół Lublina multum. No gdzie ci wszyscy biedni ludzie z buraczanych wiosek mają się podziać, na roli ?? Nie, oni codziennie o 6:30 zapier****ją do Lublina tworząc na drogach przysłowiowy sajgon. Każdy się spieszy, bo lubelski biznesmen to często cham, który za 12 godzinną harówkę płaci najniższą stawkę w kraju. Do tego mamy masę przyszłych bezrobotnych studentów dojeżdżających z tych samych buraczanych wsi do Lublina zaraz po tym jak do Lublina wyjadą ich starzy lub rodzeństwo. I tak mamy oto pszenno-buraczany rejon, z pięknym zapachem obornika, którego nie pokonają nawet najlepsze choinki zapachowe do aut. Posadzić parę tysięcy hektarów lasu i dopiero porównywać z resztą Polski.
0
karolinka napisał:
Trudno porównywać Toruń albo Bydgoszcz otoczone puszczą do otoczonego buraczanymi wsiami Lublina. No kto dojeżdża do tej Bydgoszczy z tych lasów? A u nas? Jakieś "jastkowy, markuszowy, kurowy, jabłonne, bychawy, srawy itp". Nikt nie mówi o profilu danego obszaru. Jedno co znalazłam w artykule to wzmianka o wsiach ciągnących się kilometrami - to jest niestety dramat Lubelszczyzny. Wieśniaki nie nauczą się jeździć, nawrzucają jakiegoś szlamu z kół na krajówkę i o wypadek nie trudno. Poza tym u nas na Lubelszczyźnie to poza Lublinem nic właściwie nie ma - a ludzi wokół Lublina multum. No gdzie ci wszyscy biedni ludzie z buraczanych wiosek mają się podziać, na roli ?? Nie, oni codziennie o 6:30 zapier****ją do Lublina tworząc na drogach przysłowiowy sajgon. Każdy się spieszy, bo lubelski biznesmen to często cham, który za 12 godzinną harówkę płaci najniższą stawkę w kraju. Do tego mamy masę przyszłych bezrobotnych studentów dojeżdżających z tych samych buraczanych wsi do Lublina zaraz po tym jak do Lublina wyjadą ich starzy lub rodzeństwo. I tak mamy oto pszenno-buraczany rejon, z pięknym zapachem obornika, którego nie pokonają nawet najlepsze choinki zapachowe do aut. Posadzić parę tysięcy hektarów lasu i dopiero porównywać z resztą Polski.
cos ci z butow wystaje pewnie sloma ktora od mamusi przywiozlas z pola jak na pks lecialas zeby sie nie spoznic bo jeden dziennie tylko jezdzi
0
karolinka napisał:
Trudno porównywać Toruń albo Bydgoszcz otoczone puszczą do otoczonego buraczanymi wsiami Lublina. No kto dojeżdża do tej Bydgoszczy z tych lasów? A u nas? Jakieś "jastkowy, markuszowy, kurowy, jabłonne, bychawy, srawy itp". Nikt nie mówi o profilu danego obszaru. Jedno co znalazłam w artykule to wzmianka o wsiach ciągnących się kilometrami - to jest niestety dramat Lubelszczyzny. Wieśniaki nie nauczą się jeździć, nawrzucają jakiegoś szlamu z kół na krajówkę i o wypadek nie trudno. Poza tym u nas na Lubelszczyźnie to poza Lublinem nic właściwie nie ma - a ludzi wokół Lublina multum. No gdzie ci wszyscy biedni ludzie z buraczanych wiosek mają się podziać, na roli ?? Nie, oni codziennie o 6:30 zapier****ją do Lublina tworząc na drogach przysłowiowy sajgon. Każdy się spieszy, bo lubelski biznesmen to często cham, który za 12 godzinną harówkę płaci najniższą stawkę w kraju. Do tego mamy masę przyszłych bezrobotnych studentów dojeżdżających z tych samych buraczanych wsi do Lublina zaraz po tym jak do Lublina wyjadą ich starzy lub rodzeństwo. I tak mamy oto pszenno-buraczany rejon, z pięknym zapachem obornika, którego nie pokonają nawet najlepsze choinki zapachowe do aut. Posadzić parę tysięcy hektarów lasu i dopiero porównywać z resztą Polski.
A z której wioski pochodzisz Karolinko, że tak doskonale znasz obyczaje wieśniaków? W wiosce Lublin Często można spotkać na ulicach ciągniki szczególnie w centrum, a i furmanki pojawiają się na LSM, nie wspomnę o zapachu Bystrzycy przy której smród obornika to jak powiew porannej bryzy! Nie wiń za stan dróg ludzi którzy produkują dla Ciebie i mieszkańców Lubelszczyzny żywność, lecz buraków którzy przejadają podatki pierdzą w stołki nic nie robiąc oprócz kupy smrodu wokół siebie przed wyborami, winni za stan dróg naszego regionu są również tłumoki którzy dają się nabrać przed każdymi wyborami i głosują na NIEDOROBIEŃCÓW!
0
Panie "dyrektorze" Wójtowicz, jak nie stać pana na podanie się do dymisji i samodzielne oderwanie się od "koryta" to zamilcz pan i wstydu oszczędź. Metodologia tworzenia EuroRAP jest podawana oficjalnie - jej wyniki również. Możesz pan kwestionować i kontestować EuroRAP ile i kiedy tylko chcesz ale to nie zmienia faktu, że żadna z dróg krajowych na Lubelszczyźnie nie spełnia kryteriów UE. Panu honoru do "strzelenia sobie w łeb" może brakować ale my doskonale pamiętamy coś pan mówił rok temu na niemal identyczne wyniki statystyk EuroRAP. Kończ waść i wstydu naszego oszczędź bo swój wstyd to już dawno sprzedałeś za garść srebrników jałowego spokoju.
0
co się czepacie dziewczyny kie mądrze prawi- jak to mawiał Wasz guru Konononowitcz -lubelskie to bimber-przenica i rumiane lica a co dalej będzie to sam Bog jeden wie....
0
"Jeśli drogi ociekają krwią to dlatego, że jeżdżą po nich ludzie"i. No zamknąć drogi dla ludzi i będzie spokój.
0
Zdymisjonować ludzi odpowiedzialnych za takowy stan rzeczy !
0
karolinka napisał:
Trudno porównywać Toruń albo Bydgoszcz otoczone puszczą do otoczonego buraczanymi wsiami Lublina. No kto dojeżdża do tej Bydgoszczy z tych lasów? A u nas? Jakieś "jastkowy, markuszowy, kurowy, jabłonne, bychawy, srawy itp". Nikt nie mówi o profilu danego obszaru. Jedno co znalazłam w artykule to wzmianka o wsiach ciągnących się kilometrami - to jest niestety dramat Lubelszczyzny. Wieśniaki nie nauczą się jeździć, nawrzucają jakiegoś szlamu z kół na krajówkę i o wypadek nie trudno. Poza tym u nas na Lubelszczyźnie to poza Lublinem nic właściwie nie ma - a ludzi wokół Lublina multum. No gdzie ci wszyscy biedni ludzie z buraczanych wiosek mają się podziać, na roli ?? Nie, oni codziennie o 6:30 zapier****ją do Lublina tworząc na drogach przysłowiowy sajgon. Każdy się spieszy, bo lubelski biznesmen to często cham, który za 12 godzinną harówkę płaci najniższą stawkę w kraju. Do tego mamy masę przyszłych bezrobotnych studentów dojeżdżających z tych samych buraczanych wsi do Lublina zaraz po tym jak do Lublina wyjadą ich starzy lub rodzeństwo. I tak mamy oto pszenno-buraczany rejon, z pięknym zapachem obornika, którego nie pokonają nawet najlepsze choinki zapachowe do aut. Posadzić parę tysięcy hektarów lasu i dopiero porównywać z resztą Polski.
" Wieśniactwo to stan umysłu, a nie miejsce zamieszkania"
0
Panie Wójtowicz, bzdury gadasz. Nie prędkość, a drogi nie nadające się do jazdy są przyczyną. Niech dotrze to do często skorumpowanych komisji przetargowych. Nie cena, a jakość późniejszej drogi jest najważniejsza! Wreszcie ktoś tu prawdę napisał: http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news/predkosc-jednak-nie-zabija,1541779,324 TO NIE PRĘDKOŚĆ ZABIJA TYLKO FATALNE DROGI!
0
karolinka napisał:
Trudno porównywać Toruń albo Bydgoszcz otoczone puszczą do otoczonego buraczanymi wsiami Lublina. No kto dojeżdża do tej Bydgoszczy z tych lasów? A u nas? Jakieś "jastkowy, markuszowy, kurowy, jabłonne, bychawy, srawy itp". Nikt nie mówi o profilu danego obszaru. Jedno co znalazłam w artykule to wzmianka o wsiach ciągnących się kilometrami - to jest niestety dramat Lubelszczyzny. Wieśniaki nie nauczą się jeździć, nawrzucają jakiegoś szlamu z kół na krajówkę i o wypadek nie trudno. Poza tym u nas na Lubelszczyźnie to poza Lublinem nic właściwie nie ma - a ludzi wokół Lublina multum. No gdzie ci wszyscy biedni ludzie z buraczanych wiosek mają się podziać, na roli ?? Nie, oni codziennie o 6:30 zapier****ją do Lublina tworząc na drogach przysłowiowy sajgon. Każdy się spieszy, bo lubelski biznesmen to często cham, który za 12 godzinną harówkę płaci najniższą stawkę w kraju. Do tego mamy masę przyszłych bezrobotnych studentów dojeżdżających z tych samych buraczanych wsi do Lublina zaraz po tym jak do Lublina wyjadą ich starzy lub rodzeństwo. I tak mamy oto pszenno-buraczany rejon, z pięknym zapachem obornika, którego nie pokonają nawet najlepsze choinki zapachowe do aut. Posadzić parę tysięcy hektarów lasu i dopiero porównywać z resztą Polski.
Droga pani Karolinko . Sprawa wygląda tak . Po drugiej wojnie światowej całe legiony rodowitych lubelaków pojechało odbudowywać Warszawkę i około 80 % tam zostało . Była tam mnóstwo miejsca ponieważ niemcy zamordowali dużą liczbę rdzennych warszawiaków a co bogatsi uciekli tuż przed wojna do ziemi obiecanej czyli do USA . Więc ciągnąc dalej w Lublinie pojawiło się dużo wolnych miejsc do pracy i tak oto pojawili się mieszkańcy okolicznych wsi i miasteczek . Było to w latach 45-50 . Więc radze pogrzebać w archiwach czy oby Ty nie masz korzeni na kartoflisku . Pozdrawiam .
0
Ciągłe głupie tłumaczenie o prędkości wynika wyłącznie z chęci ochronienia własnych 4 liter przez urzędników, radnych, polityków, a Policja im wtóruje. Jakby wolniej jechał... jakby babcia miała wąsy... ale jakby urzędnik nie wziął w łapę i droga była budowana na kilkanaście lat nie na dwa lata, to też by było inaczej. Powinniście być czerwoni i spaść z krzesła teraz - na pomorzu droga z Władysławowa do Jastrzębiej pamięta czasy przed II wojną i co? Można jeździć bezpiecznie po "kocich łbach" 70-80? Ba, jest całkiem szeroka... Asfalt odszedł, ale droga jest i całkiem nieźle się nią jeździ. We Lwowie w starej części macie te "kocie łby", ale one pamiętają jeszcze czasy przedwojenne... w Bogatyni jak była powódź, "naleśnik" z asfaltu odpłynął, ale droga została!!! Bo tirów nie ma? To zróbcie szersze drogi, żeby tych "ogórów" nie trzeba było wyprzedzać 20-30 minut jak jadą w konwoju przeładowane 60km/h i nie dają się wyprzedzić, a przy okazji robią koleiny... macie tylko ciągłe wymówki, bo macie nadzieję na ponowne wybory... Jakoś na Krecie w Grecji droga krajowa wygląda starzej od naszych, a jeżdżą po niej tiry, nie jest dwupasmowa, a mimo tego na ostrym zakręcie można spokojnie wyprzedzać tira. Dlaczego? Bo na szerokich zakrętach jest tak wyprofilowana i tak szeroka, że mieszczą się na niej 4 tiry na szerokość i zostaje jeszcze pobocze... I jakoś droga się nie zapada jak Polskie, a deszcze też tam są. Bzdura, że warunki atmosferyczne. One nie za wszystko odpowiadają, ale jak się buduje drogi dając sychy cement i to jeszcze oszukując na mieszance, żeby było tanio i oszczędzić, żeby był zysk, bo przetarg było trzeba wygrać ceną... a żaden z urzędników nie potrafi nawet pomyśleć o tym, żeby skontrolować technologię budowy drogi i do umowy ją wstawić oraz ogłosić przetarg z gwarancją na 2x dłuższy czas... naprawiać można.. ale ile osób zabijecie zanim będzie naprawa? To jest Wasza przydatność darmozjady i publiczna jakość polityczna!
0
chłopek roztropek napisał:
Droga pani Karolinko . Sprawa wygląda tak . Po drugiej wojnie światowej całe legiony rodowitych lubelaków pojechało odbudowywać Warszawkę i około 80 % tam zostało . Była tam mnóstwo miejsca ponieważ niemcy zamordowali dużą liczbę rdzennych warszawiaków a co bogatsi uciekli tuż przed wojna do ziemi obiecanej czyli do USA . Więc ciągnąc dalej w Lublinie pojawiło się dużo wolnych miejsc do pracy i tak oto pojawili się mieszkańcy okolicznych wsi i miasteczek . Było to w latach 45-50 . Więc radze pogrzebać w archiwach czy oby Ty nie masz korzeni na kartoflisku . Pozdrawiam .
Założę się, że ma korzenie na prowincji. Widzę to z lekceważącego stosunku do ludzi - ktoś, kto ma klasę tak nie postępuje. Obserwuję to zjawisko od lat, szczególnie ostatnich u ludzi, którzy się w ten sposób dowartościowują. Ale słomy po uszy to nie likwiduje, tylko poprawia samopoczucie nuworyszom. Pozdrawiam sympatyków umiłowanej koalicji.
0
"– Jeśli drogi ociekają krwią to dlatego, że jeżdżą po nich ludzie – mówi Wójtowicz. – Będzie bezpieczniej, kiedy kierowcy zaczną przestrzegać przepisów. Teraz na nowej drodze od razu jadą szybciej." Jeżeli to są konkluzje osoby na stanowisku dyrektora po zapoznaniu się z raportem EuroRAP to operator walca jest za bardzo odpowiedzialnym stanowiskiem dla pana Wójtowicza. Jeżeli raportu EuroRAP nie czytał, a jego wyniki komentuje to jest tylko ignorantem. Jeżeli z raportem został zapoznany i pozwala sobie na tak manipulatorski komentarz to niech Pan Bóg nas chroni od poczynać tego człowieka: "Prędkość jednak nie zabija", "Fetysz "nadmiernej prędkości", "Drogi śmierci", "To nie o prędkość chodzi...", to tylko niektóre konkluzje wynikające z EuroRAP. Kończ waść, wstydu oszczędź i możliwch ofiar pańskiej niekompetencji!!!
0
real napisał:
Panie Wójtowicz dlaczego pan mydli oczy ludziom,że ekspresówka do Warszawy będzie za 4 lata jak nawet muchy się nie gonią w sprawie obwodnicy Lublina. Ja te bajki o obwodnicy Lublina słyszę od 40 lat!! I jak na razie na moje wychodzi. Dlaczego nie POwiecie ludziom prawdy, która krąży PO ministerstwie, że mają czas do 2033r.? Wstyd się przyznać, że ludzi okłamujecie przez tyle lat?
Bo wazniejsze dla Wójtowicza i Żmijana juniora w GDDKiA jest krecenie lodów na robieniu dokumentacji przez zaprzyjazionione firmy niz budowa, na budowie co najwyzej troche dolomitu z wykopu sie opchnie a na robieniu dokumentacji czy studiow wykonalnosci mozna niezla kase wyciagnac.......
0
I teraz mozna sobie porównać statystyki policyjne z tym gdzie jest bezpiecznie a gdzie nie. To pokazuje ze policja wcale nie zwieksza bezpieczenstwa na drogach a jedynie podnosi sobie statystyki zeby ludzie i pracodawcy sie odczepili a premia w kieszeni zostaje BRAWO za aparat policyjny w naszym kraju. Zwiekszmy liczbe policjantow bo ich jeszcze za malo a raczej nie robia tego co powinni ... lapac przestepcow a nie karac niewinnych za byle co.
0
WaLec napisał:
"– Jeśli drogi ociekają krwią to dlatego, że jeżdżą po nich ludzie – mówi Wójtowicz. – Będzie bezpieczniej, kiedy kierowcy zaczną przestrzegać przepisów. Teraz na nowej drodze od razu jadą szybciej." Jeżeli to są konkluzje osoby na stanowisku dyrektora po zapoznaniu się z raportem EuroRAP to operator walca jest za bardzo odpowiedzialnym stanowiskiem dla pana Wójtowicza. Jeżeli raportu EuroRAP nie czytał, a jego wyniki komentuje to jest tylko ignorantem. Jeżeli z raportem został zapoznany i pozwala sobie na tak manipulatorski komentarz to niech Pan Bóg nas chroni od poczynać tego człowieka: "Prędkość jednak nie zabija", "Fetysz "nadmiernej prędkości", "Drogi śmierci", "To nie o prędkość chodzi...", to tylko niektóre konkluzje wynikające z EuroRAP. Kończ waść, wstydu oszczędź i możliwch ofiar pańskiej niekompetencji!!!
Czy przypadkiem to nie ten Wójtowicz, co w 2005 roku potrącił kobietę na przejsciu dla pieszych?
0
karolinka napisał:
Trudno porównywać Toruń albo Bydgoszcz otoczone puszczą do otoczonego buraczanymi wsiami Lublina. No kto dojeżdża do tej Bydgoszczy z tych lasów? A u nas? Jakieś "jastkowy, markuszowy, kurowy, jabłonne, bychawy, srawy itp". Nikt nie mówi o profilu danego obszaru. Jedno co znalazłam w artykule to wzmianka o wsiach ciągnących się kilometrami - to jest niestety dramat Lubelszczyzny. Wieśniaki nie nauczą się jeździć, nawrzucają jakiegoś szlamu z kół na krajówkę i o wypadek nie trudno. Poza tym u nas na Lubelszczyźnie to poza Lublinem nic właściwie nie ma - a ludzi wokół Lublina multum. No gdzie ci wszyscy biedni ludzie z buraczanych wiosek mają się podziać, na roli ?? Nie, oni codziennie o 6:30 zapier****ją do Lublina tworząc na drogach przysłowiowy sajgon. Każdy się spieszy, bo lubelski biznesmen to często cham, który za 12 godzinną harówkę płaci najniższą stawkę w kraju. Do tego mamy masę przyszłych bezrobotnych studentów dojeżdżających z tych samych buraczanych wsi do Lublina zaraz po tym jak do Lublina wyjadą ich starzy lub rodzeństwo. I tak mamy oto pszenno-buraczany rejon, z pięknym zapachem obornika, którego nie pokonają nawet najlepsze choinki zapachowe do aut. Posadzić parę tysięcy hektarów lasu i dopiero porównywać z resztą Polski.
NO POWIAŁO INTELIGENCJĄ WIDAĆ ŻE MIASTOWA SIĘ ODEZWAŁA!
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.