![]() |
Ja bym się nie cieszył!!!!
Poczytajcie jak Dragados poprowadził budowę S5.
Pieniądze wziął podwykonawcom nie zapłacił.
|
![]() |
Podobno Dragados buduje też kawałek S5 i nie płaci podwykonawcom, a ci wycofują się z budowy. U nas też tak będzie?
|
![]() |
1,1 MLD niech KL przeliczy na cenę 1km, ciekawe czy wyjdzie porównywalnie z autostradą w Alpach.
|
![]() |
Panie Redaktorze
Czy ma Pan nowsze informacje nt. S17? Czytam uważnie te artykuły i stwierdzam że powtarzacie się już wielokrotnie.
Trochę inwencji, może by choć nowe zdjęcia dodać a nie wklejanie non stop tego samego.
pozdrawiam
|
![]() |
Ty nie licz ceny 1 kilometra gościu bo to nie jest budowa samej drogi ale i obiektów inż ....
|
![]() |
Dokładnie. Porównywanie ceny/1 km budowanej drogi nie jest żadnym wyznacznikiem. Wystarczy popatrzeć na plany obiektów inżynieryjnych: kilometrowa estakada nad doliną Bystrzycy, duży węzeł drogowy Lubartów. "Mniejszych" nie wymieniam. Stąd te koszty. |
![]() |
Rozumiem że na alpejskich autostradach nie ma estakad, węzłów drogowych, mostów, tuneli i innych obiektów inżynieryjnych. |
![]() |
http://abcnieruchomosci.pl/opoznienia-budowie-s5-na-odcinkach-wielkopolskich
|
![]() |
http://abcnieruchomosci.pl/opoznienia-budowie-s5-na-odcinkach-wielkopolskich |
![]() |
Chodzi o to, że takie sztuczki z cyferkami i wyciąganiem średniej/1 km do niczego nie prowadzą. Krańcowo różne bedą koszty budowy np. w płaskim terenie na stabilnym podłożu skalnym przy niewielkiej ilości istniejącej i kolidującej infrastrukturze a pagórkowatym, częściowo podmokłym, gdzie trzeba wymieniać grunty i jeszcze do tego objęte Naturą 2000 (a taki jest przebieg 3 i 4 odcinka który będzie robił Dragados). To warunki terenowe i wymagania inwestora determinują cenę końcową za poszczególne zadania a nie na odwrót. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|