Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
frezowanie mózgu - to by się niektórym urzędasom przydało
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja tam nie widziałem dużej róznicy w oznaczeniu poziomym obwodnicy Piask i nowej części ekspresówki, lepiej było naprawić drogę od obwodnicy piask do chełma gdzie miejscami są duzo większe nierówności, które bardziej przeszkadzaja kierowcom niż linie na obwodnicy, a jest to jakby niepatrzeć przedłużenie ekspresówki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A mi to wygląda na przygotowania pod VIATOLL - przed i po kazdym zjezdzie (na piaski, na zamość) poprzeczne ciecia asfaltu, pewnie okablowali - niedługo postawi się bramki...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pan Nalewajko widać zgodnie z nazwiskiem lubi wodę polewać... Należałoby się w tym miejscu zastanowić, czy aby decyzje lubelskiej GDDKiA nie są podejmowane pod zamówienia konkretnych firm wykonawczych. Np słynne kołki poustawiane na krajowej 17 są potrzebne jak w przysłowiowej d...pie zęby. Ale oczywiście określona firma zarobiła na tym grubą kasę. Kolejny przykład z krajowej 17 - gmina Bełżec. Droga w 2010 wyremontowana, piękna gładka nawierzchnia, poszerzona. Nie mija 4 miesiące, gładką nawierzchnię zwrywają frezy bo jakiś pajac wpadł na pomysł, żeby przez cały Bełżec, z czteropasmowej jezdni, zrobić trzypasmową, robiąc z pasa środkowego tak zwany czerwony pas do lewoskrętów. Oczywiście zmiana organizacji ruchu i pewna firma zarabia grube miliony... Jeżeli czyta to ktoś z prokuratury to niech się tym w końcu zainteresuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ok a w na okolicznych drogach dziury jak leje po bombach (np. w Biskupicach). Gdzie sens a gdzie logika. Po zerwaniu asfaltu źle zabezpieczono drogę, można urwać podwozie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe ile milionów to kosztowało
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MARYJAN ARCYBISKUP napisał:
Pan Nalewajko widać zgodnie z nazwiskiem lubi wodę polewać... Należałoby się w tym miejscu zastanowić, czy aby decyzje lubelskiej GDDKiA nie są podejmowane pod zamówienia konkretnych firm wykonawczych. Np słynne kołki poustawiane na krajowej 17 są potrzebne jak w przysłowiowej d...pie zęby. Ale oczywiście określona firma zarobiła na tym grubą kasę. Kolejny przykład z krajowej 17 - gmina Bełżec. Droga w 2010 wyremontowana, piękna gładka nawierzchnia, poszerzona. Nie mija 4 miesiące, gładką nawierzchnię zwrywają frezy bo jakiś pajac wpadł na pomysł, żeby przez cały Bełżec, z czteropasmowej jezdni, zrobić trzypasmową, robiąc z pasa środkowego tak zwany czerwony pas do lewoskrętów. Oczywiście zmiana organizacji ruchu i pewna firma zarabia grube miliony... Jeżeli czyta to ktoś z prokuratury to niech się tym w końcu zainteresuje.
Od kołków na 17tce to ty się odchrzań. Nie czaisz jaka jest ich rola to nie zabieraj glosu! Jedyne czego brakuje przy zwezkach "zakolkowanych" to drug technicznych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie wiecie o co chodzi? jeżeli firma sciągnęła kupę sprzętu to musi sobie wymyślać robotę aby się zwróciło. a takie tłumaczenie to normalny PR PO
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
killer deb***i napisał:
Od kołków na 17tce to ty się odchrzań. Nie czaisz jaka jest ich rola to nie zabieraj glosu! Jedyne czego brakuje przy zwezkach "zakolkowanych" to drug technicznych.
słuchaj gimbaza, pogadamy jak sie poprawnej polszczyzny dzieciaku nauczysz
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pan Łukasz to pewnie traktorem jeździ... tam już kilka tygodni po oddaniu były koleiny. Wcale nie była taka równa ta nawierzchnia. Zresztą lepili już kilka razy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Ciekawe ile milionów to kosztowało
ta naprawka kosztuje 5 000 000 zł ( pięć milionów zł pln) ale to prwdopodobnie unia daje i trzeba szybko wykorzystać (będą premie)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Raczej napewno viatol, miejscami są zalane fundamenty pewnie pod bramki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w Kurowie remont zakończy się do 12 lipca? a w życiu!! nigdy remonty w POlsce nie kończyły sie o czasie! tak było! jest i będzie! Bo zawsze wybierają najtańszą i najwolniejszą ofertę!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak zwykle w miejscu, gdzie są uskoki, że można urwać zawieszenie nie ma żadnego ostrzeżenia, bo po co... lepiej stawiać znaki 30km/h tam gdzie jedzie się szybko, albo 50km/h przez większość drogi expresowej w stronę Piask. Gdzie sens i logika stawiania ostrzeżeń. Stawia się tam gdzie nie trzeba lub zapomina je zabrać. A tam gdzie potrzeba nie ma znaku - uskoków na sfrezowanej drodze koło Piask jest 3 lub więcej. W nocy nie widać nic. A 50km/h przy takim uskoku to co najmniej o 30km/h za dużo. A co najlepsze, boczne drogi są takie, że nie idzie jechać. Np: droga z Piaski do Żółkiewki i dalej w stronę Szczebrzeszyna. Jak ktoś tamtendy chce jechać, niechaj się zastanowi 100x i wybierze drogę przez Zamość.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wygląda na to że kierowcy przyzwyczaili się do remontów dróg znajdujących się w fatalnym stanie, a wymiana "teoretycznie dobrej" nawierzchni budzi szok. Tymczasem stanu jakości nawierzchni nie można ocenić wyłącznie na oko lub subiektywne odczucia spod kół samochodu. 9 lat korzystania z obwodnicy Piask przyniosło jej powolną degradację co potwierdziły badania stanu nawierzchni. Mechaniczne usunięcie obecnego oznakowania poziomego dodatkowo zwiększyłoby degradację a w efekcie późniejszy kosztowniejszy remont obejmujący nie tylko warstwę ścieralną ale i kolejne warstwy konstrukcji drogi. Dla przykładu: co jest przyjaźniejszym dla portfela kierowcy działaniem? Wymiana uszkodzonego niewielkiego elementu czy odwlekanie wizyty w serwisie aż do chwili gdy ten niewielki i tani element nie stanie się przyczyną znacznie poważniejszej i kosztowniejszej awarii samochodu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to standard przecież... ile razy tak było, że najpierw jest kładziona nawierzechnia, gotowa do oddania do użytku, a poźniej dopiero wycinane są w niej dziury na położenie jakiejś instalacji... (bo może komuś się zapomniało)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale to są marnotrawcy i złodzieje!!!Kiedy to się skończy ????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...