Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

S17 Piaski-Hrebenne. Ogłoszą przetarg na opracowanie studium budowy

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 16 grudnia 2018 r. o 22:55 Powrót do artykułu
A może bardziej merytorycznie? Może z perspektywy małego miasta wydaje się, że lubelskie jest najważniejsze, ale to złudzenie. Nie liczę na żadną odpowiedź, bo co możesz napisać merytorycznego. 1.           Czy to jakaś hańba dla lubelskiego, że budują betonową drogę ekspresową? Wiesz, że różnica w standardzie tej drogi nie będzie duża w porównaniu z autostradą: 2x2 pasy z rezerwą na trzeci? Też będą węzły, miejsca obsługi podróżnych, barierki, ekrany itp. Napisałeś, że zaoszczędzono na mieszkańcach lubelskiego masę pieniędzy przez to. Pewnie wiesz ile i na czym. Ile konkretnie? Czy może nie wiesz, ale i tak wypowiesz się? 2.           Znasz pomiary natężenia ruchu na drogach krajowych? Wiem, że może to wydawać ci się nieprawdopodobne, ale natężenie ruchu między Warszawa a Lublinem jest średnie w skali kraju (15-18 tys pojazdów na dobę). I zauważ, że ta budowa jest mocno zaawansowana. 3.           Natomiast ruch między Piaskami a Hrebennem jest stosunkowo mały (5-10 tys pojazdów na dobę)  jeśli porówna się z innymi drogami w kraju. 4.           Pisałeś, że nie ma autostrady. Nie ma, ale dokumentacja jest w opracowaniu. Może nie hula tam wiatr, ale ruch między Siedlcami a Terespolem jest też stosunkowo mały w skali kraju (5-11 tys na dobę). Nie chce mi się więcej pisać. Napisz komu innemu zabrać by wystarczyło pieniędzy na drogi w lubelskiem? Jakiej drogi nie budować? Nie zaczęły się jeszcze te budowy więc może wylotówki z Warszawy na Gdańska (ruch 30-50 tys na dobę), może północnej obwodnicy Krakowa (pewnie będzie ze 20-30 tys na dobę), czy trzeciego pasa na A2 (40-60 tys na dobę)? Czy tylko tak sobie ponarzekałeś?
 Nie zagaduj miiły nie zagaduj. Napisz, ile wg. Ciebie ciągnie się temat A2 ? Lublin  miałby guzik, gdyby nie protesty. Na A2 mają być trzecie pasy a tu nic. Równego traktowania nie było.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Barek to gość, który kuma temat. Jego słuchajcie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Długo się ciągnie, ale to tak samo jak temat wszystkich innych dróg w Polsce. Lubelskie nie jest w tym zakresie bardziej w tyle niż inne województwa. Buduje się S17, zaraz zaczną się realne prace na S19, będzie przebudowa DK74 i w opracowaniu koncepcja A2. To jest niby to poszkodowanie województwa? A na A2 dobudowany zostanie się trzeci  pas ze względu na natężenie ruchu. I nie zgaduję jakie to natężenie jest. Podane liczby (poza północną obwodnicą Krakowa, bo jej jeszcze nie ma) są z pomiarów natężęnia ruchu robionego przez GDDKiA. Ale niby zgaduję bo okazuje się że nie można obronić tezy o poszkodowaniu lubelskiego? Życzę trochę szerszego spojrzenia niż własny ogródek i trochę rozejrzenia się jak sytuacja wygląda w innych miejscach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Każda trasa południkowa w europie środkowej jest potrzebna, z Warszawy do Paryża i do Stambułu jest miej więcej tyle samo(ok 1300km) a jedzie się blisko 2x dłużej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Długo się ciągnie, ale to tak samo jak temat wszystkich innych dróg w Polsce. Lubelskie nie jest w tym zakresie bardziej w tyle niż inne województwa. Buduje się S17, zaraz zaczną się realne prace na S19, będzie przebudowa DK74 i w opracowaniu koncepcja A2. To jest niby to poszkodowanie województwa? A na A2 dobudowany zostanie się trzeci  pas ze względu na natężenie ruchu. I nie zgaduję jakie to natężenie jest. Podane liczby (poza północną obwodnicą Krakowa, bo jej jeszcze nie ma) są z pomiarów natężęnia ruchu robionego przez GDDKiA. Ale niby zgaduję bo okazuje się że nie można obronić tezy o poszkodowaniu lubelskiego? Życzę trochę szerszego spojrzenia niż własny ogródek i trochę rozejrzenia się jak sytuacja wygląda w innych miejscach.
 W latach 90-tych, za czasów województwa bialskopodlaskiego, sprawa A2 była bardziej zaawansowana niż obecnie, przymierzano się do wykonawstwa. Za życzenia dzięki i nie zagaduj miły nie zagaduj. ;-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgadzam powinny być realizowane wszystkie przedwojenne projekty. z lat 30stych Ale także droga Poznań Kraków dziwne zapomniana, a planowa także przed wojną. A istotna trasa już od czasów Mieszka i Chrobrego. ******zamkipolskie.com/ostrow/ostrow.html ***s://***wykop.pl/link/3602541/mapa-drog-przedwojennej-polski-z-1936-roku/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...