Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Brawo miasto Chełm nareszcie i coś wam wreszcie skapło do lublyna ???
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bilet autobusowy kosztuje 3.20 zł. Za to można nalać ~0.64 litra benzyny. Przy spalaniu 6 l/100 km przejedziemy ponad 10 km czyli w dowolne miejsce naszego pięknego miasta. Dziękuję za uwagę.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lokalizacja przy Wróblej totalnie bez sensu. Lepiej byłoby przy granicy miasta - Konopnica.
10
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kierowcy na Wróblej wsiądą w „10” a dalej to już cyk... 40 minut do centrum. Dopóki komunikacja będzie jeździć x2 wolniej od aut dopóty będzie wozić tylko dzieci, studentów, biednych i emerytów. Potrzeba buspasów w centrum i prostych szybkich tras, a nie zawiajsów typu „10”, „13” czy 44.
14
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kierowcy na Wróblej wsiądą w „10” a dalej to już cyk... 40 minut do centrum. Dopóki komunikacja będzie jeździć x2 wolniej od aut dopóty będzie wozić tylko dzieci, studentów, biednych i emerytów. Potrzeba buspasów w centrum i prostych szybkich tras, a nie zawiajsów typu „10”, „13” czy 44.
 Buspasy powstają. I to jak na nasz,zaściankowy i mentalnie wciąż mocno zacofany Lublin, nawet w niezłym tempie. Rozbudowana sieć buspasów to kwestia kilku lat. A wtedy komunikacja miejska zrobi się dużo wydolniejsza.
-6
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i fajnie, może dzięki temu komunikacja miejska będzie komunikacją stricte miejską, bez wydłużania linii poza granice Lublina, uporządkuje się komunikację miejską, zbędne linie pousuwa, innym zwiększy się częstotliwość, jeszcze innym nieco zmieni przebieg tras i będzie spoko. A przyjezdni niech sobie parkują przy pętli autobusowej celem kontynuowania podróży czy to na Abramowickiej czy na Choinach czy na Mełgiewskiej czy Felinie itp. itd., przy każdej dużej pętli duży parking dla przyjezdnych i problem parkujących aut o rejestracjach LB,LCH, LSW, LOP i innych zniknie. Nie da się ukryć, że znaczna większość linii autobusowych mpk Lublin podchodzi niekiedy pod kategorię podmiejską, do nich należą: 2,3,4,5,8,12,16,17,18,20,22,23,24,25,30,33,35,39,42,44,54,55,73,74,78,85. Podlubelskie miejscowości dopłacają do tych kursów, które są wydłużone poza granice miasta. Sposobem na przyciągnięcie większej liczby pasażerów jest nie tylko rozsądna cena biletu - powinno być maksymalnie 3,00 zł za normalny i 1,50 zł za ulgowy i te ceny nie powinny wzrosnąć ale także: odpowiednio ukształtowane trasy linii, by autobusy nie meandrowały zbyt bardzo, a więc rozsądne prostowanie tras( żeby nie było takich numerów jak ślimak pod dworcem PKP dworcowa-gazowa-młyńska i sam nie wiem jaka kolejność jest prawidłowa oraz to co było z przebudową placu litewskiego - odcięcie od mpk i wciśnięcie komunikacji miejskiej wąskimi ulicami Kołłątaja, Zesłańców Sybiru i powrót korkującą się Okopową - linie takie jak 3,4,7,13,55 tylko na tej przebudowie deptaka straciły i to widać). Ważna jest także punktualność( gdyby nie było tyle osobówek na ulicach Lublina, autobusy kursowałyby punktualniej, buspasy są konieczne - ale w przypadku al. racławickich, ul.Lipowej absolutnie nie, dlatego, że może się to wiązać z drastyczną wycinką malowniczej roślinności dającej urok tym ulicom, wycinka absolutnie nie wchodzi w grę) A także komfort jazdy - mało kto lubi stać podczas podróży, a także mało kto lubi sytuację, gdy jest ścisk w pojeździe - w takiej sytuacji potrzebny jest racjonalny przydział taboru do obsługi danej linii lub wzmocnienie częstotliwości uruchamiając nowe kursy. Komunikacja miejska w Lublinie powinna być tylko i wyłącznie miejska( no może czasem uruchomienie jakiejś linii tylko na potrzeby jakiejś imprezy jak np. dożynki w Radawcu). Można dokonać naprawdę wielu interesujących zmian w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej, jednak trzeba wiedzieć, że potrzeba czasu, pieniędzy i cierpliwości, bo jak to mówią nie od razu Rzym zbudowano. Myślę, że nadchodzą pomyślne czasy dla komunikacji miejskiej w Lublinie, absolutnie w to nie wątpię.
9
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dzbanie bilet 150 dniowy na wszystkie kosztuje linie 380 zł wychodzi 2,53 na dzień nielimitowanego podróżowania, gdzie i czym za tyle pojedziesz? Do ceny paliwa które zużywa twoja puszka dolicz koszty ubezpieczenia, przeglądu, napraw itd I to ja dziękuję.
-3
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bilet autobusowy kosztuje 3.20 zł. Za to można nalać ~0.64 litra benzyny. Przy spalaniu 6 l/100 km przejedziemy ponad 10 km czyli w dowolne miejsce naszego pięknego miasta. Dziękuję za uwagę.
  Dzbanie bilet 150 dniowy na wszystkie kosztuje linie 380 zł wychodzi 2,53 na dzień nielimitowanego podróżowania, gdzie i czym za tyle pojedziesz? Do ceny paliwa które zużywa twoja puszka dolicz koszty ubezpieczenia, przeglądu, napraw itd I to ja dziękuję.
11
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Właśnie przez takich jak Ty ludzi z niskim poczuciem własnej wartości i niskimi wymaganiami wobec siebie i władz tempo zmian jest takie wolne i są one nie efektywne,
-4
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech w końcu wezmą się za wymianę dachów na starym mieście. Wstyd turystom pokazywać coś takiego z tarasów widokowych. Porządek też zrobić z tym lasem anten TV. Często już nie używanych. Przecież to są zabytkowe kamienice i jakieś wymogi w tym względzie powinny być a nie wolna amerykanka.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zróbcie linię do centrum przez Raszyńską... dużo ludzi nie pojed,ie autem tylko autobusem...
-1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bilet autobusowy kosztuje 3.20 zł. Za to można nalać ~0.64 litra benzyny. Przy spalaniu 6 l/100 km przejedziemy ponad 10 km czyli w dowolne miejsce naszego pięknego miasta. Dziękuję za uwagę.
Dzbanie bilet 150 dniowy na wszystkie kosztuje linie 380 zł wychodzi 2,53 na dzień nielimitowanego podróżowania, gdzie i czym za tyle pojedziesz? Do ceny paliwa które zużywa twoja puszka dolicz koszty ubezpieczenia, przeglądu, napraw itd I to ja dziękuję.
 Do pracy w centrum jadę samochodem 10-15 minut. Autobusem przejazd zajmuje mi też 10-15 minut, ale dojście na przystranek kolejne 10 minut i przejście z przystanku kolejne 5 mionut. O ile król pojazdu nie przyjedzie przed czasem lub w ogóle, co ostatnią jest normą. Po drodze spowrotem zachaczam o jakieś zakupy. Codziennie plecak z laptopem. Podeumowywując, jazda komunikacją w moim przypadku to codziennie strata godziny z życia. Nie zarabiam 12zł jak panie kasjerki w markecie, a pewną wielokrotnosć tej kwoty. Mnie po prostu nie stać na marnowanie życia w autobusie, gdzi oprócz tego można złapać jakiegoś syfa, stracić portfel i być przepychanym przez wątpliwej jakośći współpasażeró niczym świnia na rzeź.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dziś w radio komunikaty o tym że trolejbusy jeżdzą z opóźnieniem, więc pamiętajcie !!! WYBIERAJĄC KOMUNIKACJIE dziś wyjdźcie z domu WCZEŚNIEJ !!!
10
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To PO ile wyjdzie za 1 miejsce parkingowe? 100.000? Oj, biorąc POprawkę, że inwestycja odbywać się będzie POd patronatem Fuchmistrza, to chyba prędzej 200.000/szt.! 
-2
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ZUKU, zabierz Gietmana i  ODEJDŹCIE Z LUBELSKIEGO SAMORZADU. Szkoda miasta na wasze eksperyenty.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Świetny pomysł, brawo nasz samorząd, widzę ,ze bedzie współpraca, bardzo mnie to cieszy :)00
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do pracy w centrum jadę samochodem 10-15 minut. Autobusem przejazd zajmuje mi też 10-15 minut, ale dojście na przystranek kolejne 10 minut i przejście z przystanku kolejne 5 mionut. O ile król pojazdu nie przyjedzie przed czasem lub w ogóle, co ostatnią jest normą. Po drodze spowrotem zachaczam o jakieś zakupy. Codziennie plecak z laptopem. Podeumowywując, jazda komunikacją w moim przypadku to codziennie strata godziny z życia. Nie zarabiam 12zł jak panie kasjerki w markecie, a pewną wielokrotnosć tej kwoty. Mnie po prostu nie stać na marnowanie życia w autobusie, gdzi oprócz tego można złapać jakiegoś syfa, stracić portfel i być przepychanym przez wątpliwej jakośći współpasażeró niczym świnia na rzeź.
  a ILE DOSTAJESZ ZA TROLLING OD ZUCZKA ??
-2
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na onecie, w artykule na ten temat pojawiła się informacja jakoby te 7 parkingów przesiadkowych miało w sumie zapewnić 155 miejsc. Tu nic na ten temat nie ma. Czy ktoś się orientuje czy to nie pomyłka. 1550 miejsc dookoła miasta bym zrozumiał ale 155? To jakiś żart chyba?
2
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Prezydencie, a nie dałoby się uszczknąć troszku kasiorki i połatać ul. Kruszynową na Ponikwodzie? to tylko 100m pliseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko 65%?! Panie Marszałku Stawiarski, widzę, że na samym początku niedoszacował Pan potencjału Lublina. Bo 65% to rzeczywiście mogą być dotacje unijne w Poznaniu, Warszawie, czy Trójmieście, gdzie skala PKB regionów osiąga już ponad połowę średniej w EU. Napomnę, że Aglomeracja Lublin, jeszcze tego pułapu nie osiągnęła, a Lublin  jest największym miastem typu Tier 1, w Polsce B. Tłumaczę: miasta/aglomeracje typu "Tier 1" jak Lublin, potrzebują więcej uwagi, bo jako jedyne w Polsce posiadają potencjał globalny, oraz są bardziej zaawansowane instytucjonalno-organizacyjnie, a to w zakresie międzynarodowych inwestorów, FDI, oraz projektów AIIB lub wykorzystania funduszy ECB jest bardzo ważne. Dla Lublina szczególnie. Bo to Brama dla Wschodu.
1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.