Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

36 mln zł unijnej dotacji. Węzły przesiadkowe, parkingi, ładowarki dla autobusów w Lublinie

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 21 stycznia 2019 r. o 20:38 Powrót do artykułu
Brawo miasto Chełm nareszcie i coś wam wreszcie skapło do lublyna ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bilet autobusowy kosztuje 3.20 zł. Za to można nalać ~0.64 litra benzyny. Przy spalaniu 6 l/100 km przejedziemy ponad 10 km czyli w dowolne miejsce naszego pięknego miasta. Dziękuję za uwagę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lokalizacja przy Wróblej totalnie bez sensu. Lepiej byłoby przy granicy miasta - Konopnica.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kierowcy na Wróblej wsiądą w „10” a dalej to już cyk... 40 minut do centrum. Dopóki komunikacja będzie jeździć x2 wolniej od aut dopóty będzie wozić tylko dzieci, studentów, biednych i emerytów. Potrzeba buspasów w centrum i prostych szybkich tras, a nie zawiajsów typu „10”, „13” czy 44.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kierowcy na Wróblej wsiądą w „10” a dalej to już cyk... 40 minut do centrum. Dopóki komunikacja będzie jeździć x2 wolniej od aut dopóty będzie wozić tylko dzieci, studentów, biednych i emerytów. Potrzeba buspasów w centrum i prostych szybkich tras, a nie zawiajsów typu „10”, „13” czy 44.
 Buspasy powstają. I to jak na nasz,zaściankowy i mentalnie wciąż mocno zacofany Lublin, nawet w niezłym tempie. Rozbudowana sieć buspasów to kwestia kilku lat. A wtedy komunikacja miejska zrobi się dużo wydolniejsza.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i fajnie, może dzięki temu komunikacja miejska będzie komunikacją stricte miejską, bez wydłużania linii poza granice Lublina, uporządkuje się komunikację miejską, zbędne linie pousuwa, innym zwiększy się częstotliwość, jeszcze innym nieco zmieni przebieg tras i będzie spoko. A przyjezdni niech sobie parkują przy pętli autobusowej celem kontynuowania podróży czy to na Abramowickiej czy na Choinach czy na Mełgiewskiej czy Felinie itp. itd., przy każdej dużej pętli duży parking dla przyjezdnych i problem parkujących aut o rejestracjach LB,LCH, LSW, LOP i innych zniknie. Nie da się ukryć, że znaczna większość linii autobusowych mpk Lublin podchodzi niekiedy pod kategorię podmiejską, do nich należą: 2,3,4,5,8,12,16,17,18,20,22,23,24,25,30,33,35,39,42,44,54,55,73,74,78,85. Podlubelskie miejscowości dopłacają do tych kursów, które są wydłużone poza granice miasta. Sposobem na przyciągnięcie większej liczby pasażerów jest nie tylko rozsądna cena biletu - powinno być maksymalnie 3,00 zł za normalny i 1,50 zł za ulgowy i te ceny nie powinny wzrosnąć ale także: odpowiednio ukształtowane trasy linii, by autobusy nie meandrowały zbyt bardzo, a więc rozsądne prostowanie tras( żeby nie było takich numerów jak ślimak pod dworcem PKP dworcowa-gazowa-młyńska i sam nie wiem jaka kolejność jest prawidłowa oraz to co było z przebudową placu litewskiego - odcięcie od mpk i wciśnięcie komunikacji miejskiej wąskimi ulicami Kołłątaja, Zesłańców Sybiru i powrót korkującą się Okopową - linie takie jak 3,4,7,13,55 tylko na tej przebudowie deptaka straciły i to widać). Ważna jest także punktualność( gdyby nie było tyle osobówek na ulicach Lublina, autobusy kursowałyby punktualniej, buspasy są konieczne - ale w przypadku al. racławickich, ul.Lipowej absolutnie nie, dlatego, że może się to wiązać z drastyczną wycinką malowniczej roślinności dającej urok tym ulicom, wycinka absolutnie nie wchodzi w grę) A także komfort jazdy - mało kto lubi stać podczas podróży, a także mało kto lubi sytuację, gdy jest ścisk w pojeździe - w takiej sytuacji potrzebny jest racjonalny przydział taboru do obsługi danej linii lub wzmocnienie częstotliwości uruchamiając nowe kursy. Komunikacja miejska w Lublinie powinna być tylko i wyłącznie miejska( no może czasem uruchomienie jakiejś linii tylko na potrzeby jakiejś imprezy jak np. dożynki w Radawcu). Można dokonać naprawdę wielu interesujących zmian w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej, jednak trzeba wiedzieć, że potrzeba czasu, pieniędzy i cierpliwości, bo jak to mówią nie od razu Rzym zbudowano. Myślę, że nadchodzą pomyślne czasy dla komunikacji miejskiej w Lublinie, absolutnie w to nie wątpię.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dzbanie bilet 150 dniowy na wszystkie kosztuje linie 380 zł wychodzi 2,53 na dzień nielimitowanego podróżowania, gdzie i czym za tyle pojedziesz? Do ceny paliwa które zużywa twoja puszka dolicz koszty ubezpieczenia, przeglądu, napraw itd I to ja dziękuję.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bilet autobusowy kosztuje 3.20 zł. Za to można nalać ~0.64 litra benzyny. Przy spalaniu 6 l/100 km przejedziemy ponad 10 km czyli w dowolne miejsce naszego pięknego miasta. Dziękuję za uwagę.
  Dzbanie bilet 150 dniowy na wszystkie kosztuje linie 380 zł wychodzi 2,53 na dzień nielimitowanego podróżowania, gdzie i czym za tyle pojedziesz? Do ceny paliwa które zużywa twoja puszka dolicz koszty ubezpieczenia, przeglądu, napraw itd I to ja dziękuję.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Właśnie przez takich jak Ty ludzi z niskim poczuciem własnej wartości i niskimi wymaganiami wobec siebie i władz tempo zmian jest takie wolne i są one nie efektywne,
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech w końcu wezmą się za wymianę dachów na starym mieście. Wstyd turystom pokazywać coś takiego z tarasów widokowych. Porządek też zrobić z tym lasem anten TV. Często już nie używanych. Przecież to są zabytkowe kamienice i jakieś wymogi w tym względzie powinny być a nie wolna amerykanka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zróbcie linię do centrum przez Raszyńską... dużo ludzi nie pojed,ie autem tylko autobusem...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bilet autobusowy kosztuje 3.20 zł. Za to można nalać ~0.64 litra benzyny. Przy spalaniu 6 l/100 km przejedziemy ponad 10 km czyli w dowolne miejsce naszego pięknego miasta. Dziękuję za uwagę.
Dzbanie bilet 150 dniowy na wszystkie kosztuje linie 380 zł wychodzi 2,53 na dzień nielimitowanego podróżowania, gdzie i czym za tyle pojedziesz? Do ceny paliwa które zużywa twoja puszka dolicz koszty ubezpieczenia, przeglądu, napraw itd I to ja dziękuję.
 Do pracy w centrum jadę samochodem 10-15 minut. Autobusem przejazd zajmuje mi też 10-15 minut, ale dojście na przystranek kolejne 10 minut i przejście z przystanku kolejne 5 mionut. O ile król pojazdu nie przyjedzie przed czasem lub w ogóle, co ostatnią jest normą. Po drodze spowrotem zachaczam o jakieś zakupy. Codziennie plecak z laptopem. Podeumowywując, jazda komunikacją w moim przypadku to codziennie strata godziny z życia. Nie zarabiam 12zł jak panie kasjerki w markecie, a pewną wielokrotnosć tej kwoty. Mnie po prostu nie stać na marnowanie życia w autobusie, gdzi oprócz tego można złapać jakiegoś syfa, stracić portfel i być przepychanym przez wątpliwej jakośći współpasażeró niczym świnia na rzeź.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dziś w radio komunikaty o tym że trolejbusy jeżdzą z opóźnieniem, więc pamiętajcie !!! WYBIERAJĄC KOMUNIKACJIE dziś wyjdźcie z domu WCZEŚNIEJ !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To PO ile wyjdzie za 1 miejsce parkingowe? 100.000? Oj, biorąc POprawkę, że inwestycja odbywać się będzie POd patronatem Fuchmistrza, to chyba prędzej 200.000/szt.! 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ZUKU, zabierz Gietmana i  ODEJDŹCIE Z LUBELSKIEGO SAMORZADU. Szkoda miasta na wasze eksperyenty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Świetny pomysł, brawo nasz samorząd, widzę ,ze bedzie współpraca, bardzo mnie to cieszy :)00
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do pracy w centrum jadę samochodem 10-15 minut. Autobusem przejazd zajmuje mi też 10-15 minut, ale dojście na przystranek kolejne 10 minut i przejście z przystanku kolejne 5 mionut. O ile król pojazdu nie przyjedzie przed czasem lub w ogóle, co ostatnią jest normą. Po drodze spowrotem zachaczam o jakieś zakupy. Codziennie plecak z laptopem. Podeumowywując, jazda komunikacją w moim przypadku to codziennie strata godziny z życia. Nie zarabiam 12zł jak panie kasjerki w markecie, a pewną wielokrotnosć tej kwoty. Mnie po prostu nie stać na marnowanie życia w autobusie, gdzi oprócz tego można złapać jakiegoś syfa, stracić portfel i być przepychanym przez wątpliwej jakośći współpasażeró niczym świnia na rzeź.
  a ILE DOSTAJESZ ZA TROLLING OD ZUCZKA ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na onecie, w artykule na ten temat pojawiła się informacja jakoby te 7 parkingów przesiadkowych miało w sumie zapewnić 155 miejsc. Tu nic na ten temat nie ma. Czy ktoś się orientuje czy to nie pomyłka. 1550 miejsc dookoła miasta bym zrozumiał ale 155? To jakiś żart chyba?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Prezydencie, a nie dałoby się uszczknąć troszku kasiorki i połatać ul. Kruszynową na Ponikwodzie? to tylko 100m pliseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.