Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Tak po lubelsku ma wyglądąć park&ride - ale bez pierwszego członu ?? Osoba za to odpowiedzialna w ratuszu, chyba ten z przechowalni bagażu pt. MPK powinien się zacząć pakować. Odwołamy i Pana, tak jak to było i z Miłoszem. Dorwały się świnie do koryta pt. komunikacja miejska...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy jakiś ynteligent ratuszowy jest mi w stanie wytłumaczyć co ma mnie skłonić do przesiadki na MPK skoro i tak zaparkuję samochód w płatnej strefie parkowania? Przeciez jezeli wjadę autem do środka strefy, zaparkuję i będę tam załatwiał sprawy to za parkowanie i tak zapłace mniej jak w sytuacji kiedy zostawiam auto przy pierwszym "złotówkowym" (i tak płatnym) przystanku dodatkowo tracąc czas na dojazd do miejsca załatwiania spraw.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdzie parkingi pod strefą ? najłatwiej postawić kilka znaków i już jest strefa, a gdzie parkingi pod strefą ? Gdzie maja parkować ludzie przyjezdni pracujący w strefie? Ci z ratusza też będą płacić? Już teraz są wszędzie płatne parkingi w centrum.Nie ma nigdzie w pobliżu 1 km żadnego parkingu, który nie byłby płatny i bezpieczny na tyle aby można zostawić auto nawet na noc.Podejrzewam że okoliczne uliczki pod strefą będą zapychane, jak to ma miejsce w okolicach uczelni.Co z mieszkańcami strefy, gdy do nich przyjedzie rodzina czy znajomi w odwiedziny na wakacje, to chyba nieżle zabulą za parkowanie pod własnym domem. Więc dlaczego mają płacić, a mieszkańcy innych części miasta już za parkowanie w okolicach domu nie? Ciekaw jestem jak to bedzie z parkingami które sa obsługiwane przez prywatne firmy z np warszawy tj. ta przy katedrze czy abonament miesięczny,roczny itp.za parkowanie w strefie, który jest już w planach bardzo wysoki bedzie też obowiązywał na takich parkingach? Napewno na tym stracą handlarze i restauratorzy po części też inne sektory usługowe, bo na zakupy napewno nie pojade do centrum jak mam płacić takie ceny za parkowanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kilka lat temu mieszkałem chwilę czasu w Wiedniu i tam jest takie rozwiązanie problemu z zatłoczeniem miasta. Wiedeń podzielony jest na bezirki (dzielnice). Każdy mieszkaniec musi opłacić winietę za rok czasu w wysokości ok 100 euro o ile dobrze pamiętam (w stosunku do zarobków to dość niewiele). Ja, mieszkając w 5-tym miałem prawo prakować w tym jak i w sąsiednim np 6-tym w ramach tego abonamentu. Natomiast jak jedziesz do innego, np. pracujesz w 9-tym to sorry gregory, ale musisz kupować czasową kartę parkingową. Ponieważ to upierdliwe rozwiązanie, ludzie masowo korzystają tam z miejskiej komunikacji, mają do wyboru pociąg, tramwaje, metro i zwykłe autobusy. Mimo tego, że Wiedeń jest dość potężnym miastem, nie spotkałem się tam z większymi korkami na ulicach czy zatłoczeniem (jak np. w Warszawie). Sygnalizacja świetlna jest zsynchronizowana, jak jedziesz np. mniej więcej równo 50 km/h to masz ciągle "zieloną falę" i nie stoisz długo czekając na światło. Kolejnym bardzo dobrym rozwiązaniem jest to, że wszelkie remonty dróg odbywają się nocą. Od 22 do 6 zamykają jakiś odcinek i przystępują do napraw, rano nie ma już śladu po drogowcach. Nikt nie płacze, że trzeba pracować nocą i myślę, że większość jest zadowolona z tego, że władze miasta nie utrudniają mieszkańcom życia (poza tą opłatą oczywiście). Z tego co wiem, taki system jest w wielu miastach europejskich i kasa, którą miasto zbiera z opłat parkingowych, przeznaczana jest właśnie na remonty dróg i całych ulic. Można? ALE: Mam nadzieję, że poza strefą żadnych opłat na innych dzielnicach nie dowalą, bo Lublinianie naprawdę nie będą mieli z czego płacić. Już cena benzyny powala, a co dopiero kolejna danina. P.S. A czemu miasto nie zrobi BUS-pasów? Poszerzyć np. na Filaretów i Sowińskiego jezdnię i ludzie sami chętniej będą jeździć do centrum autobusami, bo będzie szybciej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szaleństwo, niesamowite zmiany nas czekają: parkingi przed strefą gdzie można zostawić samochód a następnie przesiąść się do autobusu za 1 zloty Jak nie będzie parkingów to pomysł jest dla mnie niewypałem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.