"Będzie zakaz wjazdu do Lublina dla ciężarówek?" A ja zawsze myślałem, że gazety/portale są od informowania, a nie od zadawania pytań.
|
|
GŁUPIO MYŚLAŁEŚ - PYTANIE SIĘ O ZDANIE , CZYLI SONDAŻE TO ŚWIĘTE PRAWO MEDIÓW - ZAŚ OBOWIĄZKIEM WŁADZY JEST USZANOWAĆ ZDANIE WYBORCÓW - ŻADNA CIĘŻARÓWKA NIE MAJĄCA MIEJSCA ROZŁADUNKU W LUBLINIE NIE MA PRAWA WJECHAĆ DO MIASTA - LIMIT 16 TON JEST ZBYT WYSOKI - MAX. 8 TON - WŁAŚCICIELE CIĘŻARÓWEK I TAK OPŁATĘ VIA TOLL WLICZAJĄ KLIENTOM DO FAKTURY, A TERAZ BĘDĄ PODCIERAĆ SIĘ SZKŁEM BY ZAOSZCZĘDZIĆ 20 ZŁ - JAK POLICJA WEŹMIE SIĘ DO ROBOTY, TO KOSZT OBWODNICY ZWRÓCI SIĘ W KILKA MIESIĘCY - ZA NIEUPRAWNIONY WJAZD NA TEREN MIASTA POWINIEN BYĆ MANDAT MINIMUM 10 TYSIĘCY - MIASTO MUSI WYDAWAĆ ROCZNIE WIELE MILIONÓW NA REMONT BUDYNKÓW ROZPADAJĄCYCH SIĘ DZIĘKI CIĘŻARÓWKOM - TZW. EFEKT REZONANSU.
|
|
Jakby Żuk wygral w nastepnych wyborach to po Lublinie tylko rowery i furmanki a zamiast wiaduktów i mostow porobiłby kładki linowe.
|
|
przecież wzdłuż alei solidarności mieszkają ludzie i w nocy chcą spać a nie słyszeć huk ciężarówek,wystarczy szum osobówek i ciężarowych których miejscem docelowym jest lublin
|
|
niech płacą za wjazd 200 zł
|
|
ale pieprzysz, aż żal komentować takie wypociny... |
|
Co za głupota.
A co mają zrobić kierowcy którym nagle ns trasie stanie się awaria lub będzie np chciał naprawić, badz zczytać tachograf, zatankować itp... zakaz dla wszystkich albo dla nikogo.
|
|
Jestem w pełni za, wkońcu po co jest ekspresówka?? ;) Pozatym mniej zanieczyszczone będzie powietrze mimo wszystko i bezpieczniej będzie dla osobówek.
|
|
16 ton? A dlaczego nie 12 tonowych, których jeździ najwięcej? Markety, spalarnie należy budować na peryferiach w pobliżu obwodnic, a nie, aby po 2 pasmówce między budynkami jechały tiry do biedronki, które zatrzymują ruch w przypadku parkowania, albo skrętu.
|
|
A czy taki zakaz - Nie jest przypadkiem - SPRZECZNY Z PRAWEM ?? Czy Miasto może go wprowadzić ????????
|
|
Zanieczyszcza powietrze twoja 10 letnia osobowka.Zaden normalny kierowca nie pojedzie przez Lublin by stac w korkach. |
|
temu służą punkty obsługi i stacje paliw.
|
|
"Zanieczyszcza powietrze twoja 10 letnia osobowka.Zaden normalny kierowca nie pojedzie przez Lublin by stac w korkach"
To co k... robią te ciężarówki w korku na Solidarności?
|
|
jadą na kraśnik? lol ;)
|
|
|
|
Popieram zakaz w całej roziągłości. Dodatkowo na trasach wlotowych do miasta należałoby zainstalować punkty ważenia ciężarówek i wpuszczać jedynie te, które spełniają przewidziane przepisami normy. Zero pobłażania dla przeładowanych ciężarówek nawet jeżeli docelowo mają dojechać do jakiejś firmy czy sklepu na terenie miasta. Szybko z miasta poznikają liczne teraz koleiny i pofalowania nawierzchni. Są kraje gdzie takie rozwiazania funkcjonują i są standardem przy przekraczaniu granic administracyjnych.
|
|
Zakaz powinien być conajmniej od 12 ton a nie wiem czy nie 8...
|
|
typowe myślenie pazernych urzędników - krótkowzroczne. wystarczy zlikwidować opłatę na obwodnicy i kierowcy ciężarówek sami się przeniosą na obwodnicę.
czy myślicie, że dla nich fajne jest jeżdżenie po mieście, przeciskanie się w ruchu ulicznym, stanie w korkach? są zmuszeni przez ekonomię - dziennik pisał o tym półtora roku temu: ******dziennikwschodni.pl/lublin/obwodnica-lublina-bedzie-platna-kierowcy-pojedziemy-przez-miasto,n,150229767.html
zwolnienie z opłat na obwodnicy to dla wszystkich korzyści - mniejsze korki, mniejsze zatrucie środowiska, mniejsza liczba zgonów w wyniku emisji spalin, większe bezpieczeństwo na drogach, krótsze czasy przejazdów, mniejsze zniszczenia dróg miejskich, mniejsze zużycie paliwa.
wszystkie obwodnice miast powinny być z definicji wolne od opłat - w końcu buduje się je z podatków od ludzi, by ludziom żyło się lepiej a nie po to by nabijać kabzy zarządców.
|
|
koszt przejazdu obwodnicą Lublina (VIATOLL) dla samochodów powyżej 12 ton to dokładnie 6zł i 75gr (odcinek 25km bo dokładnie tyle ma obwodnica po 0,27zł/km), odcinek "miejski" to niespełna 20 km tylko ciężarówka (popularny TIR do 40t) na obwodnicy jadąc stałą prędkością spali ~30l/100km co będzie kosztować 31,5zł (cena ON 4,2zł/l) a teraz przyjmijmy że "mądry" i "oszczędny" polski pracodawca każe wjechać załadowanej ciężarówce do miasta, co prawda oszczędza 6,75zł za VIATOLL ale w lubelskich korkach ta sama ciężarówka spali 60-70 litrów/100km czyli 2 razy więcej co w prostym rachunku wychodzi 50,4-58,8zł za przejechany 20km odcinek, także "mądrzy" pracodawcy - polecam wrócić na lekcję matematyki do szkoły podstawowej
|
|
Jak mozna robić płatną obwodnicę? Trzeba być naprawdę półgłówkiem żeby o tym nawet pomyśleć. To dla kogo ona jest, dla ludzi czy do trzepania kasy? Niestety w tym kaczogrodzie nic nie jest logiczne.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|