Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Coraz więcej pojazdów, coraz mniej ludzi w Lublinie

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 25 października 2017 r. o 07:03 Powrót do artykułu
idioci od żuka nie rozumieją, że lepiej działa marcheka niż kijek. Należy obniżyć ceny biletów i kierowcy sami przesiądą się do MPK
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgadzam się z Gościem wyżej. Bilety MPK powinny tanieć a nie drożeć jak to jest u nas w Lublinie. Tto idzie w odwrotna stronę. A później się dziwią że więcej aut. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli chodzi o miejsca do parkowania to każde osiedle powinno wytypować jakiś blok czy wieżowiec do wyburzenia tak by zrobić miejsce na nowe parkingi. Tak samo place zabaw. Dzieci coraz mniej a plac obok placu. Na każdym osiedlu powinien być jeden większy plac a nie prawie przy każdym bloku plac zabaw. To marnowanie terenu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
chodźmy wszędzie pieszo to nie będzie korków. może jeszcze zachęcicie polakow do odchudzania podwyższając ceny żywności? paranoja
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Parking P&R na 54 pojazdów. No do prawdy panie i panowie decydenci istne szaleństwo i rozrzutność. Przy pętlach końcowych powinny powstać parkingi na co najmniej 500 aut. 54 kierowców zmieści się w jednym autobusie więc dla kogo ten parking?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
chodźmy wszędzie pieszo to nie będzie korków. może jeszcze zachęcicie polakow do odchudzania podwyższając ceny żywności? paranoja
Szczerze mówiąc przydałoby się narodowi odchudzanie, bo to naród grubasów najwiekszych zaraz po brytyjczykach i amerykanach. A najgorzej wyglądają te dzieciaczki spasione na kolorowych napojach i słodyczach z biedry. Na ulicach to już nie bardzo jest na kim oko zawiesić, grube dwudziestoparoletnie tyłki opięte w leginsach, brzuch wylewajacy się na.... Fuj. Dwudziestoparolatki wyglądają jak stare baby. Tak więc ten tego, warto rozważyć twój pomysł. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
autobutem jezdzic
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nazywajmy rzeczy po imieniu: SKURW*SYŃSTWO
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rozwiązanie problemu: zakaz wjazdu do miasta dla LUB ; LKR ;LKS ; LLB i tym podobnych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I bardzo dobrze. Obecna mentalność Janusza w samochodzie jest taka sama jak Kalego (ja,moje). Nakupi to dziadostwo kaszlaków co trują na potęgę wszystkich. W cywilizowanych krajach miasta są dla ludzi a nie dla samochodów. Przejść nie można wzdłuż większości ulic bez odruchu wymiotnego, o staniu na skrzyżowaniu już nie wspomnę. Jeszcze za to powinni się wziąć - stan techniczny tych "mustangów" i jebać takie kary żeby przewyższały wartość takiego zdechlaka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja już kiedyś pisałem, autobus do mojej pracy jeździ tak, że albo jestem godzinę przed albo się spóźnię. Od przystanku mam jeszcze pól kilometra. Pracuję na terenie byłego URSUSA. Nawet Żuk nie chce zrobić tam normalnej drogi, a co dopiero o autobusach.... nie mam wyboru jeździmy z kolegą we dwóch na zmianę i zabieramy spod WSEI jeszcze kogoś jak jest. Sprawdźcie sobie rozkład jazdy 1.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo interesujace, jak autobusem lub rowerem mam rozwieźć rano 3 dzieci w 2 rożne miejsca (szkoła, przedszkole) i zdążyć do pracy na 7.15. Musielibyśmy chyba wstawać coś koło 4.30. Takie "super" są połączenia i odległość  przystanków od osiedli (ja idę na swój prawie 10 minut - Willowa), że w zasadze do najbliższej szkoły prawie tak samo opłaca się iść, jak jechać (20-30 min).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kłamstwo dziennikarzy. Na Racławickich buspasy maja być tworzone kosztem chodnika i drzew!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jest na to wszystko bardzo skuteczny i prosty sposób - wysłać samorządowców i urzędników wszystkich instytucji i szczebli na wycieczkę do Bazylei. Dlaczego akurat tam? Dlatego, że ich odpowiedników obowiązuje tam bezwzględny zakaz wjazdu prywatnymi samochodami do centrum. Osobiście dodam, że są w Lublinie tacy ich odpowiednicy, których warto byłoby wysłać na wycieczkę ale tylko w jedną stronę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za te pieniądze - miliony złotych rocznie, które miasto daje do portfela operatorowi strefy parkowania, można by kupić parkometry, zatrudnić 1000 bezrobotnych i jeszcze by na kawior w Ratuszu zostało. Ale oni wolą dawać kasę jakiejś firemce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bus -pasy i ścieżki rowerowe spowalniają ruch w mieście...Likwidacja tych dziwolągów znacznie ułatwi poruszanie się po mieście i będzie ok.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ciekawe ile z tym samochodów dawno już nie istnieje, ja od 3 lat nie przerejestrowałem samochodu bo nie mam ochoty spędzić paru godzin w urzędzie. Trasport zbiorowy w Lublinie 1 bilety za drogie jak sie ma rodzine to wogle się nie opłaca 2 czas nawet w korku jest sie sporo do przodu 3 watpliwa przyjemość jazdy z bezdomnymi ,pijanymi czy gówniarzami 4 buspasy w lublinie dopiero wydluzy się czas jazdy autobusów stojących w korkach razem z osobówkami przez korki które spowodowały buspasy. (jp2 rano). centrum bez samochodów juz teraz w strefie parkowania lokali pustych do wynajęcia jest od groma.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przybywa rupieci zakupionych za 500+. Jechałem kiedyś za autem, którego koła tak się chwiały, że zastanawiałem się czy zaraz nie odpadną i nie narobią tragedii. Kto pozwala wyjeżdżać takim samochodem powinien słono za to zapłacić. Zwyczajne zagrożenie dla innych. I takim rupieciom powinno się zabronić wjeżdżać do miast.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzy złote środki do odkorkowania miasta:abonenty parkingowe tylko dla mieszkańców posesji w centrum , podwyższenie cen biletów powyżej 1 godziny i likwidacja darmowych parkingów dla urzędników.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Jak władze Lublina planują walczyć z korkami?  Przekonując kierowców do komunikacji miejskiej" Czym oni niby przekonują? Co raz wyższymi cenami biletów? Brakiem punktualności? Rzadkimi kursami?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 6

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...