Nie ma darmowych przejazdów. Zapłacą inni w wyższej cenie biletów. Komuna wraca
|
|
Ciekawy mamy tutaj paradoks. Rodzice by nie podwozili pociech, ale i tak jadą do swojej pracy (więc samochód>autobus=korek). Sondaż wyraźnie pokazuje, że najwięcej osób przesiadło by się jakby były tańsze bilety, a zmiana ceny normalnego z 3,20 zł na 4 zł w wyniku darmowego przejazdu dla dzieci nie zachęci ich do podjęcia takiej decyzji. Tym bardziej żałosne staną się "eventy dniowe", żeby zostawić "samochód i jechać autobusem". Za cenę 4,50 zł niektóre samochody pojadą nawet do 15 km, więc wliczając koszt eksploatacji samochodu itp. to większość wybierze samochód, bo cena praktycznie ta sama, a masz swobodę podróży, nie będąc ściśniętym jak śledź w godzinach rannych.
Więc de facto dzieciaki spowodują większe ilości korków w mieście.
|
|
pomysł PiSu za drogi i niestety wiąże się z podwyżką cen biletów
|
|
NIE NIE i jeszcze raz NIE dla propozycji pisowskich radnych. Nie widzę powodu żeby fundować darmowe przejazdy dla studentów. Mają ręce i nogi, mogą sobie dorabiać.
|
|
Czy nie wystarczy, że co roku miasto dokłada do komunikacji publicznej ok. 80 mln zł? Dać darmowe przejazdy dla tych najmniejszych a jak będziemy bogatsi jako gmina to można się zastanowić nad rozszerzeniem grona korzystających z bezpłatnych przejazdów. Na teraz uważam, że propozycja Wspólnego Lublina jest najlepsza.
|
|
pan smaga, niby dziennikarz a nie rozróżnia słów - darmowy od bezpłatny...
|
|
Darmowy czy bezpłatny. Co za różnica? Na syfilis też można mówić wysypka, trądzik a choroba ta sama
|
|
Tyle badania. Jak wygląda praktyka przekonali się mieszkańcy prekursora nieodpłatnej komunikacji publicznej w jednym z miast Belgii, w którym po 15 latach takiego "eksperymentu" zaczęto 3. lata temu przywracać odpłatność. Korki w centrach miast powodują nie uczniowie, a urzędnicy administracji publicznej i samorządowcy. Jak doradzał ekspert przebywający w Lublinie w czasie dni zrównoważonego transportu - trzeba wysłać na wycieczkę do Bazylei tych, którzy powodują korki czyli w/w, a problem sam się rozwiąże. Ja dodałbym, że trzeba ich tam wysłać z biletem w jedną stronę...
|
|
D.adzą darmowe przejazdy, a za pół roku podniosą ceny biletów bo coś im się nie będzie zgadzać
|
|
Lepszym rozwiązaniem są niedrogie bilety okresowe.Rozdawnictwo demoralizuje.Nie da się zapewnić wszystkim wszystkiego za darmo. To utopia.
|
|
Ja nie wiem kto robił ten sondaż, ale każdy w internetowej gazecie ewidentnie wskazuje, że uważa to za zły pomysł. Jakiekolwiek przywileje demoralizują ludzi i w dziwny sposób jednym nadają więcej praw, niż mają drudzy. Należy obniżyć ceny biletów, a nie dawać kolejne bonusy.
|
|
Póki nie będzie więcej linii kursujących w szczycie co 10 minut to problem zatłoczenia ulic będzie narastał cały czas. Mamy na przykład takie linie jak 10, 18, 26, 31 czy 57, które właśnie w szczycie powinny co tyle minut kursować, ponieważ na siebie dobrze zarabiają. Ostatnio też lawinowo rośnie zainteresowanie pasażerów liniami 14, 17, 32, 39, 55. Ale szczytem wszystkiego jest to co dzieje się z liniami 15 i 40 przed godziną 8:00, one są pełne w 90% już na ul. Nałkowskich, a to dopiero początki ich trasy!!, kiedy wreszcie powstanie prawdziwa pętla nad zalewem, która sprawi, że na tych liniach w końcu będą autobusy przegubowe?.
|
|
za darmo tylko dla najmłodszych, studenci powinni kupować bilety
|
|
kurcze aby komuś dać za darmo trzeba innemu zabrać zapłacimy za to wszyscy
|
|
już zapieprzam 40 lat na czyjeś bachory, mam już dosyć
|
|
Posłuchaj chamie krótkozwroczny - te bachory później będą zapieprzać na towją emeryturę. |
|
Dopoki w tym miescie nie powstanie komunikacja miejska na miare ponad pół milionowej aglomeracji, to zadne kolejne wiadukty nie zmniejsza korkow...swietny przyklad to dopiero co otwarte skrzyzowanie solidarnosci- sikorskiego: korki na willowej rano jak byly tak sa dalej, a przy poligonowej stoi w tej chwili kilkanascie zurawi budujacych kolejne bloki...w tak duzym miescie jak Lublin nie bedzie sprawnego transportu bez zbudowania minimum 2-3 linii szybkiego tramwaju, ktory w wiekszosci jechalby poza ulicami i moglby przejechac z dzielnicy do centrum w 15-20 minut...ile jezzcze tej trolejbusowej prowizorki i wydawania dziesiatek milionow na kolejne wiadukty?...
|
|
Raczej moje dzieci będą zapieprzać na 500+ dla tych bachorów. Dzieci wzorują się na rodzicach. Moje pójdą do roboty a tamte strzelą sobie pierwszego potomka przed osiemnastką i potem kolejne żeby doić państwo i pracujących. |
|
A ile kosztuje wybudowanie gmachu dla urzędników wszelkiej maści poza centrum miasta?
|
|
odwal się chamie, ja na swoją emeryturę pracuje chamie, nikt mi łaski nie robi, że będzie mi wypłacał moje pieniądze, a jak ktoś sobie naklepie bachorów to jego problem, |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|