Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Drogowa rewolucja w Lublinie: Chcą wygonić kierowców z centrum

Utworzony przez Nasladowca, 22 grudnia 2009 r. o 07:31 Powrót do artykułu
W normalnym kraju buduje się wielokondygnacyjne parkingi a dopiero wtedy pobiera się opłaty . U nas inwestuje się w parkometry i zdziera skórę z biedaków . Przy okazji na zakupie i obsłudze parkometrów zarabia szwagier kogo trzeba . I to wszystko w najbiedniejszym regionie UE... Mam wrażenie,że rządzą nami oszołomy i złodzieje!!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za kretyn może wygadywać takie rzeczy? Bus-Pas na JPII?? Pomijam już fakt, ze wyznaczenie Bus-Pasu ma sens na minimum 3 pasach ruchu, a nie wydzielenie 1 pasa dla autobusów a zostawienie TYLKO JEDNEGO dla wszystkich pozostałych. I to w dodatku na najbardziej deb***nym rondzie w Europie, które mało kto potrafi przejechać! Bo przecież nikt przy zdrowych myślach nie wierzy chyba, że te Bus-Pasy zostaną dobudowane do istniejących ulic. Naszych mundrych rajców zapraszam do Warszawy, gdzie wprowadzone ostatnio nowe Bus-Pasy doprowadziły do paraliżu połowy miasta. A płatne parkowanie w centrum? Proszę bardzo! Ale tylko pod warunkiem, że zostanie wybudowane przynajmniej 2-3 wielopoziomowe parkingi. Inaczej NIC TO NIE ZMIENI! Wprowadzenie opłat nie spowoduje ani przyrostu wolnych miejsc do parkowania, ani nie zachęci ludzi do zostawiania samochodów dalej od centrum. Naprawdę NIKT W RATUSZU tego nie rozumie? Pomysłu z autobusami, które same sobie zmieniają światła nie komentuję. Bo jak tu komentować wprowadzenie takiego wynalazku prze miasto, które nie potrafi zwykłego skrzyżowania porządnie zrobić?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale gorączkowe komentarze, a miasto chce tylko zrobić to co zrobiła już większość dużych miast w Polsce i Europie.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bardzo dobry pomysł, studenciki i cwaniaki z przedmieść wjadą na każdy trawnik cała Europa wygoniła auta prywatne ze śródmieść widać mieszkańcy Lublina nie ruszają za bardzo tyłka w świat bo tego nie wiedzą tak dla usprawnienia (wskrzeszenia) komunikacji miejskiej nie dla grubasów, leni i cwaniaków w prywatnych autach robiących sobie parking gdzie popadnie
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za skończeni deb***e. I dziwić się potem, że młodzi uciekją z tej wsi a inni nie chcą tu studiowac. Przeciez to abstrakcyjne! Jak można wydzielic buspas, gdy większośc dróg ma jeden pas, raptem kilka głównych dwa. Tylko jedna ma 3 pasy!!!!! Czy ktoś myśli w tym ratuszowym burd...u????Zamiast zrobić tramwaje dojeżdżające do centrum to niszczą to co trzyma i tak beznadziejny system komunikacji w tej największej wsi za Wisłą... Ech co za dziwni ludzie.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przeczytałem artykuł i nadal nie wiem gdzie mają powstać buspasy np na ul Jana Pawła. Jak ma to być zrobione, poświęcić jeden z dwóch asów dla autobusu i zostawić jeden, a może poszerzyć ? Tylko jakim sposobem, jak niedawno powstała tam droga dla rowerzystów ? Chyba jej nie zburzą ? Po drugiej stronie jest statoil i kościół. Nie będę tutaj wspominał o zielonym światełku dla autobusów. Pomysł ze star treka i nie do zrealizowanie w polsce a co mówić w lublinie. Obecnie lublin jest zakorkowany, a jak zima przyjdzie to i nie odśnieżony. Chociaż mało padało ale zasypało, bo miasto nic z tym nie zrobiło. Wszystko zamarzło i pługi nie mogły sobie poradzić z odśnieżaniem. W Lublinie nie ma dróg. Mamy tylko jedną drogę transytową 1000 lecia. Co by było, gdyby np. dzisiaj ta droga była nieprzejezna, np. wybuch wulkanu na środku jezdni ? Którędy te TIRY by ppojechały ? przez narutowicza ? racławickie ? Najpierw miasto powinno stworzyć obwodnice. ozbyć się niepotrzebnych samochodów cizarowych i osobowych a nie kombinować ucinając pasy. Pasy trzeba malować a nie zacierać.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie jestem specjalistką od dróg i komunikacji miejskiej ale jeżdżąc sporo po świecie widzę oto takie rozwiązanie dla uratowania komunikacji tego miasta: 1) tunel pod Racławickimi, wiadukt nad Głęboką (wiadomo), obwodnica Lublina - całe szczęście coś się dzieje, 2) poszerzenie Sowińskiego, Nadbystrzyckiej łącznie z wyburzeniem kamienic na skrzyżowaniu Muzyczna-Narutowicza-Głęboka, 3) przedłużenie Muzycznej i dokończenie nitki trasy zielonej za cukrownią, 3) wybudowanie łączników (mostów na Bystrzycy) między Krochmalną i Nadbystrzycką oraz Janowską-Romera, 4) strefa płatna parkowania w śródmieściu, 5) rekonfiguracja świateł na wielu, wielu, wielu skrzyżowaniach 6) dokończenie małej obwodnicy (południowej) miasta poprzez zbudowanie łącznika Wrotkowska-Krańcowa - trzeba dogadać się z wojskiem nie może być tak, że ludzie pracujący w śródmieściu lub załatwiający tam sprawy całkowicie tamują ruch w sercu miasta! jednocześnie trzeba tym ludziom zapewnić szybki dojazd do miejsc pracy wygodną, szybką i bezpieczną komunikacją miejską po wywaleniu prywatnych aut ze śródmieścia (oczywiście poza mieszkańcami) należy zwiększyć liczbę i częstotliwość linii dojeżdżających z sypialni w szczególności z Czubów i Wrotkowa oraz z Zemborzyc - z tego kierunku auta najbardziej korkują Narutowicza i Nadbystrzycką gdyby spełnić powyższe postulaty a ludzie nauczyliby się korzystać z komunikacji miejskiej, rowerów i skuterów to korki zniknęłyby jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki do tego trzeba jednak zapewnić szybkie, wygodne i nie zapchane do granic możliwości autobusy bez dresiarzy, chamskich bab z siatami, autobusy z klimatyzacją (przypomnę, że władze Lublina jako jedyne na świecie twierdzą, że klimatyzacja w autobusach miejskich się nie sprawdza ), autobusy ciepłe zimą, z monitoringiem wówczas będziemy mieli pięknie funkcjonującą komunikację i jeszcze gdyby lubelscy wyzyskiwacze podnieśli pensje z tych przeciętnych 1200 zł brutto mielibyśmy prawo nazywać się cywilizowanym europejskim miastem póki co to mieszkamy w otoczonym samymi polami obsadzonymi burakiem, wschodnioeuropejskim zakorkowanym blokowisku, z masą dresiarzy, z wysokim bezrobociem i średnią pensją 1200 zł brutto, gdzie autobus 5-cio kilometrową trasę pokonuje w godzine a ludzie tłoczą się jak sardynki w puszce ehh
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NIE WIEM, KTO BEDZIE DECYDOWAL , KTROY AUTOBUS WIEZIE LUDZI DO PRACY LUB WIECEJ PASAZEROW ???!!! DWOCH KIEROWCOW MPK spoznionych autobusow BEDZIE WALCZYLO ze SOBA o PIERWSZENSTWO !! KOMPLETNA BZDURA !!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
do tego co napisała wyżej Hortensja dodam, że władze miasta powinny w miarę możliwości lokalizować budynki wszelkich instytucji poza ścisłym centrum - aby dalej nie przeciążać ruchu w centrum miasta a w Lublinie prawie wszystkie urzędy na kupie...bez sensu
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To bardzo dobry pomysł . Tylko wcześniej trzeba zbudować obwodnicę i parkingi, w centrum i na peryferiach . Tak jest we wszystkich dużych miastach europejskich . Władzom Lublina podpowiem jeszcze jeden sposób na okradzenie kierowców : na Tysiąclecia postawić szlaban i pobierać po 10zł . Chcą jeździć niech płacą!!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba komuś z tyvh poje... w ratuszu śledzik zaszkodził. 1 co aby można było o czymś takim mówić, należy sprawić aby komunikacja miejska zachęca pasażerów do poruszania się nią. Nie wiem ile mamy autobusów, ale większość to zlomy, jak i troljbusy z epoki Gierka. Dalej, mamy autobusy prywatne w których nie obowiązują bilety więc płać do czapki pana Janka. Jak juz zakupimy drogą sieciówkę, to musimy czekac aż przyjedzie mpk, jeśli przyjedzie przegubowiec, mozemy czuć się wybrańcami losu, bo większość autobusów w Lublinie to solówki, gdzie wsiąść do autobusu graniczy z cudem... a oni wpadli na swój genialny pomysł. Może niech ta paniusia z UM raz w życiu sie przejedzie w szczycie autobusem do pracy to zobaczy jaka jest jakość naszej komunikacji. Owszem w innych miastach zamyka się centra dla samochodów, ale daje sie komunikacje na poziomie, buduje sie parkingi które są.... bezpłatne dla posiadaczy biletów i kożystajacych z komunikacji miejskiej. Ale u nas wszystko jest na odwrót. Witamy, a raczej żegnamy władze z ratusza.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i chyba nie czujniki w tych autobusach tylko nadajniki....czujniki to chyba na słupach sygnalizacji świetlnej jeśli już ale się czepiam dobrze, że ludzie z ratusza chcą być innowacyjni ale niech ruszą tyłek do autobusu np. linii 40, którą rano z Fulmana do centrum w tym śniegu jedzie się 30-60 min jak nie zapewnicie godnej komunikacji miejskiej to nie wyrywajcie się z podobnymi pomysłami bo narażacie się na śmieszność
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panowie z ratusza przeczytajcie co lublinianie piszą na temat waszych propozycji. To WY jesteście dla NAS i jesteście opłacani (słono) z naszych podatków. Nie utrudniajcie życia, a dodatkową kasę nie szukajcie w kieszeniach właścicieli aut. Rozliczcie się z pieniędzy zbieranych przez wiele lat za parkowanie, ile wybudowaliście parkingów? To komunikacyjne draństwo w Lublinie musi się skończyć. Pozdrawiam wszystkich z Lublina
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jestem za ale tylko pod warunkiem, że cała kasa z opłat za parkowanie pójdzie na usprawnienie miejskiej komunikacji (MPK) poza tym władze planując takie zamaszyste zmiany w przyszłym roku powinny w projekcie budżetu na 2010 zapisać większe kwoty na MPK, monitoring ruchu i wszystkie te techniczne sprawy z tym związane a w budżecie jak to wygląda? ktoś pomyślał o jakimś dofinansowaniu tych innowacji z UE? panowie i panie z UM, jak się coś planuje to z głową
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czytam, sprawdzam datę... . Nie, nie prima aprilis (jedyne, co by tłumaczyło treść artykułu). Czyli po prostu fantasmagoria i idiotyzm. Sterowanie sygnalizacją przez autobusy - z jakiej to powieści S-F ? bo, ze nierealne, to oczywiste dla każdego. Osobne pasy dla busów. Fajny pomysł, ale nie wykroi tego ani z Armii Krajowej, ani z JPII, tym bardziej z węższych ulic. Nawet Sowińskiego jest praktycznie jednopasmowa. Zamknąć centrum dla wjazdu samochodów, wprowadzić płatne parkowanie. Fajnie, gdy w Lublinie płaca średnia zbliżona jest do minimalnej. Handel w centrum pewnie padnie, ale to dla Szanownej Władzy L-na nie problem, ale jak dotrzeć do urzędów, które upodobały sobie gmachy w centrum Lublina? A co to Szanowne Władze obchodzi? Lublin jest za mały, aby własnym samochodem dojeżdżać do stref buforowych, tam przesiadać się do busów. Takie myślenie to czysta utopia. Rowery, skutery i inne fajne wynalazki? W okresie letnim - fajna sprawa. Dla tych, którym pozwoli zdrowie. I dla tych, którzy w pracy mogą się pokazać w zakurzonych butach, z mokrą plamą na spodniach garnituru (od siodełka rowerowego oczywiście). I wystarczająco odważnych, aby po zatłoczonych do granic możliwości ulicach poruszać się jednośladem. A, w naszym klimacie mamy oprócz lata też zimę, wiosenne i jesienne deszcze. Jedyne, co mi zostaje to nadzieja, że za chwilę się obudzę i okaże sie, że to jednak 1 IV. A w planach komunikacyjnych Lublina jest przejazd pod Al. Racławickimi, nad Głęboką, łączniki ulic, poszerzanie innych odcinków ulic, budowa bezpłatnych parkingów. To chyba jednak musiałby być kolejny poziom snu.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jako mieszkaniec ścisłego centrum powiem, że pomysł mi się podoba, bo wówczas nie miałbym problemu z zaparkowaniem pod własnym domem, gdzie w godzinach pracy mnożą się LOPy, LKRy i inne Świdniki, wzajemnie na siebie trąbiąc. Przez centrum puściłbym też jeżdżący w kółko szybki tramwaj. A co, jak już wymyślać, to wymyślać
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~men_53~ napisał:
Osobne pasy dla busów. Fajny pomysł, ale nie wykroi tego ani z Armii Krajowej, ani z JPII, tym bardziej z węższych ulic. Nawet Sowińskiego jest praktycznie jednopasmowa. Zamknąć centrum dla wjazdu samochodów, wprowadzić płatne parkowanie. Fajnie, gdy w Lublinie płaca średnia zbliżona jest do minimalnej. Handel w centrum pewnie padnie, ale to dla Szanownej Władzy L-na nie problem, ale jak dotrzeć do urzędów, które upodobały sobie gmachy w centrum Lublina? A co to Szanowne Władze obchodzi? Lublin jest za mały, aby własnym samochodem dojeżdżać do stref buforowych, tam przesiadać się do busów. Takie myślenie to czysta utopia.
skoro miasto jest ciasne, to trzeba usunąć zeń niepotrzebne auta i przesunąć ciężar transportu na komunikację zbiorową - to chyba oczywista oczywistość nie ma wyjścia i chwała za to temu, co odważy się to przeprowadzić, trzeba to jednak zrobić rozsądnie i przede wszystkim wszystkie siły i całą uwagę skupić na tym jak zrobić to, by komunikacja zbiorowa wreszcie zaczęła służyć Lublinianom nie widzę cienia szans by mogła tego dokonać obecna ekipa, zbyt wiele razy pokazywała swoją nieudolność
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jestem ZA ale pod jednym warunkiem. Żadne mendy z ratusza nie będą też parkować w ścisłym centrum a już napewno nie tak perfidnie jak w mijającym roku robili to radni Piątek czy Widomski- na zakazie! Piątek elegancko parkował tuż za znakiem ZAKAZU POSTOJU! jeśli te mendy nie będą parkowac to i ja nie będę parkować, w koncu kim oni są że mogą stac ponad prawem??
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z ludźmi pracującymi w I strefie?Też będą płacić za parkowanie?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~magda~ napisał:
A co z ludźmi pracującymi w I strefie?Też będą płacić za parkowanie?
Pracujesz w I strefie a masz problem ze zrozumieniem napisanego tekstu ? Czy też Pani urzędniczka chce wozić cztery litery do pracy własnym samochodem, parkować za darmo a plebs niech sobie radzi?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.