Jakby redaktor Smaga miał Prawo Jazdy to by takich głupot nie pisał. "ale lepiej zawczasu zająć odpowiedni pas, by nie utknąć na dłużej z błagalnym kierunkowskazem." Jazda na zamek coś Panu mówi? To co Pan poleca będzie powodować znacznie większe korki.
|
|
dokładnie, Redaktor JanuszWąsacz Smaga
|
|
a moze by tak " mapkie jakomś "zamieścić dla obu miejsc ? ale to chiba baaaardzo trudne dla zaprzyjażnionych grafików ...
|
|
Najciekawsze w tym wszystkim jest to, że po tych wszystkich rozpierduchach nic się nie zmieni, jeśli chodzi o płynność jazdy (a jeśli już, to na gorsze - światła!!!). I proszę, nie nazywajcie kładki nad 2 metrowym strumykiem "mostem".
|
|
Najciekawsze w tym wszystkim jest to, że po tych wszystkich rozpierduchach nic się nie zmieni, jeśli chodzi o płynność jazdy (a jeśli już, to na gorsze - światła!!!). I proszę, nie nazywajcie kładki nad 2 metrowym strumykiem "mostem".tu nie chodzi o to żeby się zmieniło, tylko żeby przemielić kolejne miliony na zamaianę kolejnego kawałka miasta w wiekie skrzyżowanie...remonty ulic w centrum prawie całkowicie zarzucono, co roku kolejne megalomańskie wiadukty na dzielnicach po których potem hula wiatr... jakże pięknie i miejsko wygląda trasa zielona przy stadionie - hektary asfaltu i prawie żadnej zabudowy - to ma być środek europejskiego miasta?! po ch...ja ta trasa jest budowana z takim rozmachem, skoro od 40 lat najstarszt 3-pasmowy odcinek unii lubelskiej na większości odcinka nie jest wykorzystywany i wystarczyłyby tam góra po 2 pasy w każdą stronę? po co robić rozpierduchę z kolejnej części miasta? czy naprawdę jedyną funkcją miasta ma być zamiana go w gigantyczne skrzyżowanie?? |
|
HAHAHA!!! A ja tam nie mieszkam!!!
|
|
Nic dodać, nic ująć. Post-industrialne, wyludniające się i wkrótce zdominowane przez emerytów miasto bez przemysłu, przypominające nieco późne Detroit, dalej ładuje grubą kasę w estakady i autostrady śródmiejskie, motywując to tym, że "Unia daje". Żadnej w tym myśli, żadnego długoterminowego celu - ot, jest pieniądz, to lejemy asfalt i beton, a potem przecinamy wstęgi. Czuję się jak na Titanicu.Najciekawsze w tym wszystkim jest to, że po tych wszystkich rozpierduchach nic się nie zmieni, jeśli chodzi o płynność jazdy (a jeśli już, to na gorsze - światła!!!). I proszę, nie nazywajcie kładki nad 2 metrowym strumykiem "mostem".tu nie chodzi o to żeby się zmieniło, tylko żeby przemielić kolejne miliony na zamaianę kolejnego kawałka miasta w wiekie skrzyżowanie...remonty ulic w centrum prawie całkowicie zarzucono, co roku kolejne megalomańskie wiadukty na dzielnicach po których potem hula wiatr... jakże pięknie i miejsko wygląda trasa zielona przy stadionie - hektary asfaltu i prawie żadnej zabudowy - to ma być środek europejskiego miasta?! po ch...ja ta trasa jest budowana z takim rozmachem, skoro od 40 lat najstarszt 3-pasmowy odcinek unii lubelskiej na większości odcinka nie jest wykorzystywany i wystarczyłyby tam góra po 2 pasy w każdą stronę? po co robić rozpierduchę z kolejnej części miasta? czy naprawdę jedyną funkcją miasta ma być zamiana go w gigantyczne skrzyżowanie?? |
|
Biedni, sfrustrowani komentatorzy. Chyba od pół roku nie było bzykanka.
|
|
Na razie te drogi są jak mówisz w "polu", ale są ważne dla przejezdności miasta. I to na chwilę obecną jest najważniejsze. Trzeba wybudować w naszym mieście jeszcze kilka dróg, aby było lepiej. Niestety będzie się to wiązało z utrudnieniami w ruchu. Trzeba brać z UE i Budżetu Państwa jak najwięcej. Niestety wiąże się to z kumulacją robót. Jak teraz tego nie wykorzystamy, to później nie będzie za co budować.
|
|
A już hitem jest to że obecny Prezydent zamierza zamierza zabuspasowac cały ten szlak komunikacyjny Kosminek i Bronowice i kierowcy mu podziękują niedługo
|
|
Majdanek Kosminek i Bronowice bedą mocno zblokowane ... Mogli poczekać na koniec robot na Sulislawickiej.
|
|
Biorąc pod uwagę jak nieudacznie miejskie urzędasy prowadzą inwestycje drogowe, gdzie nawet niewielkie remonty na DrMeczMajd ciągną się miesiącami, to czeka nas wieloletni paraliż kosminka i zamiana drmeczmajd w deptak na pare lat
|
|
Dlaczego BUSPASòw nie zrobią na czubach czy czechowie .... Tam za dużo wyborców ??? A tu stare dzielnice i tak zbyt konserwatywne by głosować na PKŻ - zablokujemy je
|
|
W takich zbudowanych na sowiecką modłę dzielnicach jak czuby czy czechów nie ma potrzeby budowy buspasów, bo tam ulice główne mają po 3-4 pasy w każdą stronę i buspasy niczegoby nie zmieniły. Buspasy buduje sie tam gdzie rzeczywiście mogą przyspieszyć ruch mpk
|
|
ALE CZY NA MAJDANKU, BRONOWICACH I KOŚMINKU ZTM STAŁO W KORKACH ??? KIEDY ??? NEVER EVER (chyba ze kolizja jest albo coś większego) Buspasy tam to tylko relacja planów jedynie słusznej i bezalterantywnej socjalistycznej koncepcji wyższości zbiorkomu na zgniłym posiadaczem indywidualnego pojazdu ...
|
|
Przyzwyczajajcie się ludzie będziemy TAK MIELI NA STAŁE - jak nie remont który trochę potrwa... to BUSPASY które zabiorą po jednym pasie ruchu na całej długości w obie strony ...
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|