Tak patrzę na te zdjęcia z drona i myślę po holere te lewoskręty
|
|
Fajnie ze użyto duże ilosci stali i betonu ale trzeba było użyć trochę więcej mózgu i zaprojektować wiadukt z bezkolizyjnymi zjazdami z Naleczowskiej na Monte Cassino. Założę się ze za 2 miesiące jak go otworzą pojawi się artykuł w dzienniku wschodnim o dużych korkach w tych okolicach.
|
|
taaa, litry betonu.... Panu Redachtorowi się coś pokiełbasiło. Kto mierzy objętość betonu w litrach?! W METRACH sześciennych betonu a nie w litrach!
|
|
"Tak patrzę na te zdjęcia z drona i myślę po cholere te lewoskręty" - prawdopodobnie zakład blacharski szwagra projektanta ma wolne moce przerobowe
|
|
tak jak na al.Warszawsich tak i tutaj zamiast bezkolizyjnych ślimacznic zbudowano lewoskręty i za chwilę postawią sygnalizatory ze światłami. Wydają duże pieniądze na to, by zakorkować miasto światłami i skrzyżowaniami. To się nadaje do prokuratora jako niegospodarność. Pamiętajcie wyborcy kto tak bezmyślnie wydaje pieniądze.
|
|
jak zwykle do głosu się dorwali fotelowi eksperci od siedmiu boleści i będą przekonywać jak to wszystko można było lepiej zrobić
|
|
"Tak patrzę na te zdjęcia z drona i myślę po holere te lewoskręty"
Jak już skończysz patrzeć na zdjęcia to zajrzyj do slownika ortograficznego.
|
|
super!!! bardzo ważna inwestycja!!! razem z przedłużeniem Dywizjonu 303 domknie miejską "obwodnicę" - ulga dla centrum!!!
|
|
jak nazwałeś "fotelowi eksperci" to przeważnie praktycy potrafiący odróżnić co jest dobre a co złe. To ludzie którzy widzieli niejedno i są wyczuleni na głupotę. Można było wywłaszczyć jeszcze kilka działek i zrobić ślimacznicę w prawo zamiast lewoskrętów które potem skręcają w prawo? W ogólnych kosztach budowy nawet taniej bo po co robić ślimacznicę w kierunku w prawo ze skrzyżowaniem w lewo skoro można od razu zjechać w prawo. Tony betonu, ziemi i asfaltu się by zaoszczędziło, ni i uniknęło by się korków w kierunku Nałęczowa.
|
|
Niszczyciel głupoty to Miodek
|
|
Skala dewastacji terenu imponująca... niby miasto, a rozmach jak na autostradzie. Mam nadzieje że unijna kasa na budowę dróg w miastach się niedługo skończy, bo urzędasy gotowi całe miasto rozpieprzyć pod dwupasmówki
|
|
BARDZO DOBRZE ŻE JEST!! WIADOMO SA DEBILE KTÓRZY WSZYSTKO KRYTYKUJĄ! NAWET JAKBY BYL ŻE ZŁOTA TEŻ BY DARLI SIE ZE ZLY!! ALE JEST I OK. NIECH SŁUŻY JAK NAJDŁUŻEJ MIESZKANCOM ORAZ PRZYJEZDNYM.
|
|
Ech, głupota ludzka jak bezkresny step...... Mam złą wiadomośc dla Ciebie - nie skończy się, bo miasta potrzebuja takich rozwiązań. Jaka dewastacja terenu??? Widziałeś jak było przedtem, jakieś bieda domki na działkach, haszcze, kupa śmieci? Teraz jest świetny wjazd do miasta, nie trzeba jechać do Kraśnickich żebyb dostać się do centrum, tylko myk na rondo pniaka, stamtąd na solidarności i wjazd do śródmieścia gdzie się chce. Odkorkowane zostaną aleja Kraśnicka, Sowińskiego i Filaretów ponieważ nowa trasa skanalizuje ruch między dużymi dzielnicami Czuby i Czechów. Zmniejszyć się powinno natężeniu ruchu na Głębokiej. Można się przyczepić tej sygnalizacji świetlen i tego, że jeszcze bardzie nie przypomina rozwiązań autostradowych, tj wloty z nałęczowskiej bezpośrednio na nową drogę w stronę Czubówch i alei Solodarności z pominięciem ślimaków. |
|
No i dobrze, że będą światła - bo to uspokaja ruch. Kierunki skrętne nie muszą mieć dużej przepustowości. W niektórych rozważanych wariantach miało nawet nie być tu węzła, a więc małe skrzyżowania to kompromis wyhamowanie kierowców w aŁDi wpadających do miasta siła rozpędu spod obory.
|
|
Mam nadzieję, że reszta wewnętrznego ringu to ostatnie drogi dwujezdniowe w mieście. Żeby przejść przez jezdnię trzeba iść 30 minut dookoła. Miasto to nie miejsce na autostrady. Kolejna nowa droga tylko przesuwa korek na następne (jeszcze wolne) skrzyżowanie. Ale już niewiele niezapchanych zostało, więc to już jest granica rozwoju dróg w mieście. Budowa nowych nic nie poprawi.
|
|
te zbyszko, nie pie...ol
|
|
3,5mln litrów betonu? Kto podaje objętość betonu w litrach? Zawsze myślałem, że miarą objętości betonu jest m3 :)
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|