![]() |
ursus padł. kogo teraz będzie wspierał dewelo-ekolog ?
|
![]() |
Głupota w czystej postaci. Zamiast kupić trolejbusy z tego typu bateriami aby tam gdzie jest już sieć jeździły podpięte, to pod siecią będą jeździć autobusy na prąd i ładowane będą na pętlach...
|
![]() |
Wydali na linię trolejbusów 180 mln i porażka jeździ ich 10 szt. Teraz znowu elektryczne autobusy Po co było budować linię trolejbusową co szpeci miasto słupami i drutami??? ,
|
![]() |
Wydali na linię trolejbusów 180 mln i porażka jeździ ich 10 szt. Teraz znowu elektryczne autobusy Po co było budować linię trolejbusową co szpeci miasto słupami i drutami??? ,No właśnie. I na dodatek linie takie jak 152, 154, 157 wożą głownie powietrze. Totalna niegospodarność. |
![]() |
ja korzystam ze 154 codziennie, dla jednych rzekoma "niegospodarność" dla mnie możliwość dojazdu codziennie do pracy
|
![]() |
jak najbardziej jest sens w wydłużeniu terminu, mozliwe,ze zdecydują się inni dostawcy a im wiecej oferentów tym taniej
|
![]() |
ja korzystam ze 154 codziennie, dla jednych rzekoma "niegospodarność" dla mnie możliwość dojazdu codziennie do pracySzybciej można dojechać z przesiadką niz jechać liniami "krajoznawczymi" takimi jak 154. |
![]() |
Im taniej tym gorzej. Co pokazali Włosi na PKP.
|
![]() |
Osobiście uważam że to nie prawda że, rynek autobusów elektrycznych jest młody bo wiele miast już ma więcej elektryków jak powstaje i przedsiębiorstwa umieją eliminować autobusy z dieslami. Lublin jest na tyle zacofany aby wiedział coś na ten temat, okej przyjmijmy uwagi ale to sprawa kosmetyczna autobus elektryczny osobno w zależności czy z pantografem czy nie ładowarka osobno tak jak to się robi w innych miastach i krajach. Wiecznie jakieś problemy mają w tym ZTM zamiast naprawdę kupować co się mało psuje a, kupuję się to co więcej stoi niż jeździ. Do dzisiaj nie ma wszystkich autobusów od Ursusa, takie absurdy tylko w Lubelskim wydaniu. Skupmy się i pomyślmy gdzie jest problem? Czy Pracownicy w ZTM czy sama firma. W Lublinie godnie było gdy żył sw. Pamięci prezes Rydecki który wiedział jak funkcjonuje mpk i jak należy podchodzić do równych spraw. A ZTM to moim tylko po to aby pokazać jak się dla swoich zarabia a nie widzi potrzeb i zachęcania ludzi do korzystania z komunikacji. Po za tym dlaczego na porębie jest takie stado linii i nie puścicie np nic przez orkana do dworca PKP, albo na Abramowice nie wiem jak to aby takie trasy tworzyć bądź zmianiać po co to wszystko, zamiast stworzyć może nowe linie nowe połączenia, a po co jak można zawze ludziom tylko nerwy skotełmanić. jest inni Dziękuje dobranoc
|
![]() |
Dlaczego w Częstochowie zaniechano zakupu autobusów trakcji elektrycznej i powrócono do spalinowych? Zbyt duża awaryjność.
|
![]() |
w ostatnich latach wpakowali lub wpakują 1 miliard i co ? nowe autobusy i trolejbusy są - fakt . A korki coraz większe . Można pogodzić nowy tabor z nową linią tramwajową . A tak kupę drutów ,korki i elektryki pod drutami .BRAWO . Czyli stolica Polski B a nawet C bez zmian .
|
![]() |
Nie zgodzę się z zarzutem odnośnie linii 157 - ta linia broni się całkiem dobrą frekwencją i miałaby ją jeszcze wiekszą, gdyby jeździła zamiast 19, a nie dublując się z nią.
Linia nr 19 od Zana powina zostać skierowana na Wądolną, w zamian za likwidację 54, z kolei linia 157 kończyć bieg na Porębie, zamiast przy Leclercu.
Odnośnie 154 - po przedłużeniu do nowej pętli na Czechowie będzie dobrą alternatywą chociażby dla 26.
Generalnie najsłabiej wypada 152, którą w takim wcieleniu, w jakim istnieje teraz, można śmiało zlikwidować. Ewentualnie można spróbować zmodyfikować jej trasę, kierując z Zana przez Bohaterów Monte Cassino, Al. Kraśnicką do pętli przy Węglinie.
Wszystko da się zrobić z głową, tylko jest jeden, zasadniczy problem: nie ma z kim o tym rozmawiać, a ZTM jest atrapą organizatora przewozów i nawet się z tym nie kryją.
|
![]() |
ja korzystam ze 154 codziennie, dla jednych rzekoma "niegospodarność" dla mnie możliwość dojazdu codziennie do pracyTo jest właśnie "niegospodarność". Uruchamianie linii dla kilku osób. |
![]() |
jakich kilku gamoniu? nie opowiadaj bzdurja korzystam ze 154 codziennie, dla jednych rzekoma "niegospodarność" dla mnie możliwość dojazdu codziennie do pracyTo jest właśnie "niegospodarność". Uruchamianie linii dla kilku osób. |
![]() |
odczepić się od trolejbusów!!!!
|
![]() |
widzę że sami fachowcy i spece na forum, od elektrycznych autobusów i trolejbusów
|
![]() |
Żadna głupota, stawianie na transport zero-emisyjny jest, w dobie wszechobecnego smogu i złej jakości powietrza, jak najbardziej pożądane.
|
![]() |
Autobusy elektryczne to przyszłość i wie o tym każdy
|
![]() |
Dzięki tym drutom dostajemy duże dofinansowania z Brukseli do remontów ulic, zakupu trolejbusów
|
![]() |
Żadna głupota, stawianie na transport zero-emisyjny jest, w dobie wszechobecnego smogu i złej jakości powietrza, jak najbardziej pożądane.A w tym samym czasie do centrum Lublina wjedzie 10.000 diesli z wyciętymi filtrami cząstek stałych. Gdzie tu ekologia? |
Strona 1 z 2
Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.