jadę sobie rowerem i się śmieję z tych frajerów co stoją w korkach...korki były są i będą ...
|
|
Przesiądzcie się na rowery, tak jak my dojeżdżamy do pracy w urzędach. I problem korków z głowy.
|
|
Po prostu jest za dużo samochodów, dziś ludzie kupuja auta za grosze, stare, wydalajace tony spalin i ołowiu. Powinniśmy iść śladem Europy zachodniej, nie wpuszczac do miast starych aut, podniesc ubezpieczenia dla takowych i preferowac hybrydy
|
|
Na zdjeciu widac problem na Wolskiej - samochody w ktorych zwykle siedzi 1 osoba tarasują obydwa pasy. Należy prawe pasy zmienić w buspasy, i jak ktos bedzie chciał szybko przejechac to skorzysta z mpk, a jak ktos bedzie chcial luksusowo postać sobie 30minut w korku to wybierze auto. Trzeba dac ludziom wybór, precz z autami blokującymi skteczną komunikację!
|
|
Idźcie do Żuka on wam odpowie.
|
|
Jadę sobie pustym autobusem o 7.00 i korka na Wolskiej nie ma.
|
|
Komunikacja miejska nie może konkurować z własnym samochodem wygodą - bo jedziesz niemal od drzwi, do drzwi, na głowę nie kapie, ciepło, itp. Ale konkurować ceną lub czasem podróży powinna. Gdyby parkowanie było droższe, a autobusy jeździły szybciej to więcej osób zostawiłoby samochody i pojechało autobusem. Teraz komunikacja miejsca jest droższa i wolniejsza - dlatego ludzie jeżdżą własnymi samochodami i parkują za darmo na chodnikach/trawnikach.
|
|
Nie po to w ostatnich latach Żuk i jego ekipa wywalili w błoto setki milionów złotych na miejskie autostrady, żeby teraz ułatwiać życie ludziom i tworzyć cywilizowany system komunikacji miejskiej...w Lublinie wszystkie inwestycje podporządkowane są samochodom a komunikacja miejska jest coraz gorsza, paradoksalnie im bardziej zachęca sie ludzi do przesiadki do aut, tym wieksze korki, no bo kolejne grupy mieszkańców kupują chocby najtańszego grata aby tylko nie polegać na beznadziejnym ZTM...
|
|
Może warto zacząć korzystać z komunikacji miejskie i rowerów. Lublin nie jest aż tak dużym miastem aby w każdej rodzinie były 3 samochody.
|
|
Remonty są niezbędne, ale wszystko trzeba robić z głową. Zakładam, że ratusz nie chcąc tracić dotacji złapał się za remonty, ale do diaska nie tak, aby maksymalnie utrudnić mieszkańcom życie.
|
|
Może warto zacząć korzystać z komunikacji miejskie i rowerów. Lublin nie jest aż tak dużym miastem aby w każdej rodzinie były 3 samochody.Autem dojezdzam do pracy rano w 15-20 minut. Autobusem muszę jechac z przesiadką co zajmuje minimum 50 minut, o ile obydwa autobusy przyjadą zgodnie z rozkładem. Przekonaj mnie do porzucenia auta :) |
|
To jeszcze i tak nic w porównaniu do tego, co się będzie działo, kiedy zuczkowy plan wygaszania komunikacji miejskiej w ramach ratowania budżetu się dopełni. Ale sPOKO, ponoć operatorzy elektrycznych hulajnog postrzegają to jako szansę biznesową.
|
|
W tej historii najgorsze nie jest to, że kierowcy w osobówkach stoją w korkach. Sami sobie ten korek zrobili i jutro zrobia jeszcze większy. Najgorsze jest to, że Ci co jadą autobusem stoją także w korku. Autobusów jeździ po mieście 300. osobówek setki razy więcej. Liczba osób przewiezionych autobusami i osobówkami jest zbliżona.
|
|
" Autem dojezdzam do pracy rano w 15-20 minut. Autobusem muszę jechac z przesiadką co zajmuje minimum 50 minut, o ile obydwa autobusy przyjadą zgodnie z rozkładem. Przekonaj mnie do porzucenia auta :)" - to kto w takim razie narzeka na korki? kto stoi w tych korkach jeżeli własnym samochodem jest tak szybko?
|
|
" Autem dojezdzam do pracy rano w 15-20 minut. Autobusem muszę jechac z przesiadką co zajmuje minimum 50 minut, o ile obydwa autobusy przyjadą zgodnie z rozkładem. Przekonaj mnie do porzucenia auta :)" - opłaty parkingowe powinny Cię przekonać.
|
|
Komunikacja miejska nie może konkurować z własnym samochodem wygodą - bo jedziesz niemal od drzwi, do drzwi, na głowę nie kapie, ciepło, itp. Ale konkurować ceną lub czasem podróży powinna. Gdyby parkowanie było droższe, a autobusy jeździły szybciej to więcej osób zostawiłoby samochody i pojechało autobusem. Teraz komunikacja miejsca jest droższa i wolniejsza - dlatego ludzie jeżdżą własnymi samochodami i parkują za darmo na chodnikach/trawnikach.Droższa? Bilet 30-dniowy na wszystkie linie 92zł to jest ok 20 litrów benzyny, które w miescie starczy na 250km ( nie licząc ubezpieczenia, napraw, zuzycia opon itp.) Wg ciebie KM jest droższa :) |
|
Tylko deweloperzy i POmagający im urzędnicy powinni mieć prawo do poruszania się własnym autem w Kozim Grodzie, co od razu zlikwidowałoby problem korków, nie wpływając przy tym na temPO dewelo-rozwoju.
|
|
Węglinek - Majdan Tatarski od wyjścia z domu do wejścia do pracy: samochód - 25min rano, po południu 35min. Rowerem 37min niezależnie od pory dnia :)Może warto zacząć korzystać z komunikacji miejskie i rowerów. Lublin nie jest aż tak dużym miastem aby w każdej rodzinie były 3 samochody.Autem dojezdzam do pracy rano w 15-20 minut. Autobusem muszę jechac z przesiadką co zajmuje minimum 50 minut, o ile obydwa autobusy przyjadą zgodnie z rozkładem. Przekonaj mnie do porzucenia auta :) |
|
"Autem dojezdzam do pracy rano w 15-20 minut." - a gdzie nim parkujesz? na trawniku czy chodniku?
|
|
Kierowcy narzekają na korki które sami tworzą aha okej
|
Strona 1 z 6
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|