Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Strach się bać. ZTM i ZDiM - dwa najgorsze wydziały będą coś robiły razem... nie to że jestem przeciwko budowie dworca, ale ten zestaw to nadchodzący kataklizm.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nagrodę w P0staci statuetki Betonowego Buraka wygra ta osoba, której uda się zaproP0nować najbardziej P0kręcone "turystyczne" trasy, które odstraszą K0lejne rzesze od K0rzystania ze zbiorK0mów w gminie Dewelo-Detroit nad Bystrzycą.
  Brzdęk i kolejnych kilka rubli wpadło do sakiewki Monisi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wizji na Lublin z rozmachem trzeba, ale politycy niestety nie mają dobrej oferty. Ani Żuk, ani Platforma nie potrafią popatrzyć prawdzie w oczy i postawić na tramwaje. Jaka to metropolia, w której jest więcej biskupów metropolitów, niż wagonów tramwajowych?! Jedyna dobra informacja jest taka, że w Lublinie wszystkie przejazdy tramwajami są bezpłatne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I oliwa na wierzch wypłwa. Lokalizując dworzec autobusowy przy dworcu kolejowym nie przejmowano się tym, że do dworca w nowej lokalizacji trzeba dojechać i z dworca trzeba wyjechać. Przecież jest oczywiste, że pasażerami autobusów są w znakomitej większości uczniowie szkół dobrze skomunikowani z dworcem pod zamkiem i pacjenci lubelskich szpitali niedalekich od zamku. Postąpiono zgodnie z zasadą polityków PO 9: A ch... tam z czasem pasażerów autobusów. Są głupsi niż się Lisowi wydawało i niezależnie jak ich zrobimy w bambusa będą na nas głosowali.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I oliwa na wierzch wypłwa. Lokalizując dworzec autobusowy przy dworcu kolejowym nie przejmowano się tym, że do dworca w nowej lokalizacji trzeba dojechać i z dworca trzeba wyjechać. Przecież jest oczywiste, że pasażerami autobusów są w znakomitej większości uczniowie szkół dobrze skomunikowani z dworcem pod zamkiem i pacjenci lubelskich szpitali niedalekich od zamku. Postąpiono zgodnie z zasadą polityków PO 9: A ch... tam z czasem  pasażerów autobusów. Są głupsi niż się Lisowi wydawało i niezależnie jak ich zrobimy w bambusa będą na nas głosowali.
 Co za brednie. Pier.. jak potłuczony kolego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin cały trzeba rozebrać i zabetonować na nowo. Coś jak na Popiełuszki płyty na piach, może być nierówno i szpary, samo się ułoży na wiosne. Dużo betonu wszendzie, proszę już zacząć prace bo to jest najlepsza pora, a do wiosny mało czasu. A to całe układanie ZTM to tak jak zmiana rozkładów jazdy, co chwila na prawie takie same. NA ILE MA BYĆ FAKTURA, za to układanie siatek tramwajowych dla plebsu??? Jak się da jeszcze u Davida pożyczyć trochę Baksów, to nas nie stać, a kto bidnemu zabroni żyć na bogato?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A w czym tkwi problem przecież można teraz zwinąć komunikację z al Tysiąclecia i rozwinąć na Młyńskiej da się ? Jasne że się da Przecież to tylko autobusy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kilka ładnych już lat temu, bodajże w 2015 roku też zapowiadano liczne i duże zmiany w siatce połączeń, ZTM konsultował wszystko z mieszkańcami dzielnic( wtedy to jeszcze nie było mody na ankiety online tylko na żywe spotkania/konsultacje z mieszkańcami dzielnic). Jaki był tego efekt? Najmocniej głos zabrały osoby w wieku przedemerytalnym i emeryci, ale w tamtym czasie osoby 65+ nie były zwolnione od opłat za przejazdy) z racji tego, że nie pracują to przecież mają na tego typu sprawy więcej czasu. Efekt był tego taki, że ZTM przychylił się wielu głosom opowiadającym się przeciwko zmianom i ze sporej części się wycofano. Sądzę, że w 2023 roku po powstaniu nowego Dworca Metropolitalnego także rewolucji zbytniej nie będzie, a czemu?, bo najmocniej( po mimo formy online ankiet) głos zabiorą osoby w wieku przedemerytalnym i emeryci, zatem te grupy wiekowe, które nie dość, że kilka lat temu uzyskały darmowe przejazdy to jeszcze są najbardziej oporne jakimkolwiek zmianom czy to tras czy to numeracji linii. Jeśli jednak zmiany i to duże( ale na plus) będą w siatce połączeń po 2023 roku to pozytywnie będę zaskoczony, bo uważam, że reorganizacja( zrobiona z głową) jest potrzebna, pewne modyfikacje tras( np. nowe trasy, wydłużanie obecnych), zmiany numeracji czy wzmacnianie częstotliwości kursowania także, a wszystko po to by było większe ujednolicenie i przejrzystość, uporządkowanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przeniesienie dworca autobusowego to był poroniony pomysł. Nie dość, że będzie on teraz z dala od centrum w dzielnicy patologii i meneli to jeszcze trzeba całą komunikację wywrócić do góry nogami. Brawo lubelskie władze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...