Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kręcili wszystko, co w sklepie było

Utworzony przez Andrzej, 5 września 2007 o 06:17 Powrót do artykułu
Teraz to musztarda po obiedzie, kasę za reklamę zainkasowali i już, a poprawiać będę ale za kolejne pieniądze i tak w koło Macieju, przecież wydawane są tylko publiczne pieniądze.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież, zlecający to oglądał.Nie wie co zlecił?Wydali pieniądze na gniot bez pomysłu.Tego co odebrał towar należy zwolnić ze stanowiska.Nie nadaje się,szkodzi wizerunkowi przełożonych.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
:-)
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O Boże, to już żenujące. Komuś naprawdę bardzo zależy... Tysiące ludzi już oglądało ten filmik w sieci i TV i jakoś sensacji on nie budzi- poza wynajdowanymi przez "dziennikarzy" i wciskanymi ludziom. Sonde nawet zrobiliście. Reklamy widać... nie wiem gdzie- kuchnie świata to nie żadna marka (zresztą bohaterka je mija), a ten "Żywiec" to chyba po powiększeniu nieruchomej klatki jakiś oszołom wynalazł. Bo w TV tego nie widać. W sieci też nie. Takich rzeczy jest tysiące, łącznie z dużymi Hollywoodzkimi produkcjami. Teraz to mi już zaczyna polityką śmierdzieć, jak ktoś na siłę odgrzewa ten sam stary kotlet, żeby czepić się jednego pana z PO, który lada moment będzie kandydował...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a jak ma wyglądac promocja lublina jak robia to amatorzy na czele z p.michałem krawczykiem.pozdrawiam
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Masz racje, tyle, że zapomniałeś z jakich środków są zazwyczaj finansowane produkcje filmowe a z jakich po "przetargu" sfinansowano fuszerke "profesjonalistow"Idz i plac ze swoich za antypromocje i pamietaj, ze gdyby to zrobila jakas stacja TV to juz rezyser bylby za burta za kryptoreklame.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czy im kiedys zalezalo na prawdziwej promocji regionu?Pewnie tak jak na wybudowaniu lotniska i obwodnicy - owoce tych dezialan kazdy kon widzi.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Juz sam wybór tej "twarzy Lubelszczyzny" to jedna wielka żenada..skąd wyrwali te dziewczyninę?? zdecydowanie wolałabym P. Grabczuka ...przynajmniej przystojny
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no właśnie - widać, że reklama jest zrobiona po łebkach i wygląda to tak, jakby to był pierwszy spot Vena Art, brak dbałości o szczegóły.... może to wina pośpiechu ale świadczyć może o niekompetencji i braku profesjonalności! Ilu urzędników oglądało reklamę zanim trafiła do telewizji? - Co najmniej kilkunastu - mówi Grabczuk. I staje w obronie agencji Vena Art. - Oni kręcili zdjęcia w sklepie. Trudno, żeby nie było w tle niczego innego.Przez tego typu błędy płacą teraz ludzie z urzędu, czyli ich Klient! To jest nie do pomyślenia! !Poza tym, czy oni nie słyszeli o specjalnym przygotowaniu scenografii? Co z tego, że kręcili w sklepie? Szkoda, że nie ma w tle jakiegoś grubego ochroniarza.... :) A najlepsze na koniec:"Stokrotce” wcale nie było wtedy polskich jabłek - mówi Jachim. - Kiedyś było takie mydło "zielone jabłuszko”. Uznaliśmy, że dobrze się kojarzy - wtóruje mu Grabczuk.Zielone jabłuszko? A skąd wogóle konie?A może nazwa wody nie pojawiła się przypadkiem? Nie dziwię się, że wcześniej padł pomysł o wynajęcie profesjonalistów z Warszawy, którzy przede wszystkim mają doświadczenie a do tego biorą pełną odpowiedzialność za zlecenie i nie ośmieszają Klienta. A jeśli zdarzy się wpadka to zwracają podwójne koszta!Miłego odbioru :)
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem ciekawy, czy ktoś by zauważył wspomniane w artykule szczegóły, gdyby jakiś dziennikarz nie postanowił przestudiować spotu klatka po klatce na powiększeniu. Szczerze mówiąc, za takie pieniądze, reklamka wyszła całkiem porządnie. Szczególnie z taką aktorką, jak nasza rodzima "Misska". A poza tym nie mylmy marki Lubelskie z promocją Lublina, bo jedno nie ma nic wspólnego z drugim.Pozdrawiam wszystkich szukających dziury w całym!!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witeczka, nie wiem czy też zauważyliście jakość techniczna tej reklamówki też lubelska ( chyba VHS)
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stary wskaż mi tą kryptoreklamę, bo założę się, że nic nie widziałeś, tak jak wielu innych oglądających ten film- a teraz przeczytałeś, że ktoś coś wyłapał na stopklatce i po dużym powiększeniu i snujesz teorie. Obejrzyj film kilka razy i wypowiedz obiektywnie, a nie powtarzaj po kimś. Ja to zrobiłem- tego po prostu NIE WIDAĆ.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a ile tzreba powiększyć klatkę, zęby zobaczyć ten napis? miliard razy??????????????????????
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no pewnie zielone jabłuszka to tylko na lubelszczyżnie można znaleźć. A prawda jest tak, że kręcili co sie da i gdzie sie da a teraz kombinuja jak z tego wybrnąć heheheh
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ta "Misska" ma pszenno-buraczaną urodę..powinna reklamowac Dożynki Wojewódzkie..co do "Zielonego Jabłuszka"--to raczej nie było mydło, lecz szampon
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to fantastyczny z Ciebie znawca! A może byś spojrzał na to raczej przez pryzmat jakości nadawania telewizji regionalnej.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żal patrzeć na idiotyzmy niektórych komentarzy...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy ktos z was widział bilbordy promujące akcję? Zero pomysłu, dziewczynka fatalnie ubrana i nie uczesana siedzi na pupie i rączką wskazuje logo. Co to jest? Czy ktoś to przemyślał, przecież na taki bilbord nikt nie zwróci uwagi, a przecież chyba nie o to nam chodzi. Pamiętacie promocję Żywca, Perły, Plusa? Były ciekawe i zwracały naszę uwagę, wzbudzały emocje i zachęcały do dyskusji. To jest promocja! Nie zawsze firma, która wygra przetarg gwarantuje najlepszy produkt. Ale tego nasi włodarze muszą się jeszcze nauczyć, na razie szkoda naszych pieniędzy.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no ty zwróciłeś uwagę na billboard...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Wyślij

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.