![]() |
Jak to możliwe że za ok. 55 % kosztorysu inwestorskiego chce ktoś budować drogę? W jaki sposób przygotowana jest dokumentacja i kosztorys inwestorski? Czy 55 % to nie jest cena rażąco niska?
|
![]() |
Jakoś subtelnie ominięto odcinek od Solidarności do Poligonowej ;)
|
![]() |
Czy ten odcinek jest aż tak potrzebny lepiej by połaczyli Poligonówą z Koncertową
|
![]() |
Oczywiście, że jest potrzebny. Ruch w tym rejonie będzie tylko rósł. A połączenie Choiny z Poligonowa już zaczęli robić tylko na razie od wschodu.
|
![]() |
Czy ten odcinek jest aż tak potrzebny lepiej by połaczyli Poligonówą z KoncertowąJakbyś był zorientowany to byś wiedział że właśnie rozpoczęła się budowa Zalzelowicza która połączy Poligonową z ul. Choiny a tam już blisko do Koncertowej |
![]() |
Jak to możliwe że za ok. 55 % kosztorysu inwestorskiego chce ktoś budować drogę? W jaki sposób przygotowana jest dokumentacja i kosztorys inwestorski? Czy 55 % to nie jest cena rażąco niska?Najwyżej budowa podzieli losy takich inwestycji jak: - Akademia Golfa - Droga Frampol-Wysokie - Droga Bełżyce - Konopnica - Obwodnica Chodla - Lubelskie Centrum Konferencyjne - Urząd Marszałkowski - Zatoki autobusowe w Lublinie - Przebudowa wiaduktu na ul. Kunickiego - Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej - Eco-Tech dla Uniwersytetu - Szkoła na Sławinie |
![]() |
Jakbyś był zorientowany to byś wiedział że właśnie rozpoczęła się budowa Zalzelowicza która połączy Poligonową z ul. Choiny a tam już blisko do KoncertowejPo pierwsze, to ulica będzie się nazywać Zelwerowicza, a po drugie jeśli ma połączyć Poligonową i Choiny, to naturalnym biegiem musi się przecinać z ulicą Koncertową. Tak też się stanie i na skrzyżowaniu Zelwerowicza i Koncertowej powstanie sygnalizacja świetlna. |
![]() |
Najwyżej budowa podzieli losy takich inwestycji jak: - Akademia Golfa - Droga Frampol-Wysokie - Droga Bełżyce - Konopnica - Obwodnica Chodla - Lubelskie Centrum Konferencyjne - Urząd Marszałkowski - Zatoki autobusowe w Lublinie - Przebudowa wiaduktu na ul. Kunickiego - Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej - Eco-Tech dla Uniwersytetu - Szkoła na SławinieNo właśnie rozwiązania są dwa, jak wygra wygra prd lubartów to podpiszą aneks zwikszający kwotę inwestycji albo wersja druga prd lubartów ledwo ciągnie i zrobi wszystko żeby wygrać budowę drogi |
![]() |
Wszystko fajnie ale ktoś bez zupełnego pojęcia mówi o tych światłach na willowej. Jeśli nie zrobią długiego pasa do skrętu w lewo i mówię tu o pasie długości minimum około 800m to cała willowa zakorkuje się gorzej aniżeli do tej pory i korki będą sięgały do ronda ze sławinkowską ( teraz w godzinach szczytu sięgają do ulicy tarasowej). Bez niezbędnej przebudowy skrzyżowania ducha sikorskiego solidarności robienie świateł na willowej nie ma sensu. Ale tak to jest jak zamiast pojechać i zobaczyć sobie jak wygląda ruch na danej ulicy ktoś sobie robi plany na papierze bez jakiej kolwiek wizji lokalnej. Kolejny plan, który zamiast pomóc jeszcze gorzej pogorszy i tak już słabą płynność jazdy na willowej.
|
![]() |
TO PRD Lubartów nie Polimex, Mostostal Warszawa, Doren czy Hydrogeo a że 50 kilka % kosztorysu inwestorskiego to normalka w dzisiejszych czasach . Droga potrzebna a PRD sobie poradzi równie dobrze jak z innymi inwestycjami Owodnica Opola Lubelskiego, Bełżyc czy DW809
|
![]() |
LPRD wykonało dwupasmówkę w Ciecierzynie. Na drugi rok , musieli poprawić jeden pas a teraz to remont, lepienie odbywa się co roku. Całkowity remont był chyba 5 lat temu i od tego czasu co rok NAPRAWA. W tym już przed zimą lepili znów jeden z pasów. Cwaniaki wpadli na pomysł aby dać więcej asfaltu niż na szosie więc jadąc tym pasem jednymi kołami jesteśmy niżej niż drugimi :) To jest właśnie wykonawstwo a'la LPRD
|
![]() |
LPRD wykonało dwupasmówkę w Ciecierzynie. Na drugi rok , musieli poprawić jeden pas a teraz to remont, lepienie odbywa się co roku. Całkowity remont był chyba 5 lat temu i od tego czasu co rok NAPRAWA. W tym już przed zimą lepili znów jeden z pasów. Cwaniaki wpadli na pomysł aby dać więcej asfaltu niż na szosie więc jadąc tym pasem jednymi kołami jesteśmy niżej niż drugimi :) To jest właśnie wykonawstwo a'la LPRDAkurat ten odcinek robiła firma z Kraśnika i też oni to poprawiali, a nie LPRD. |
![]() |
To może poza ceną niech wykonawcy przedstawią -jakość materiału, na budowę tej obwodnicy.tak aby nie było nie domówień i była kilkuletnia gwarancja .Bardzo dobrze że startuje jedyna firma [regionu] z Lubartowa -której w dobie dużego bezrobocia powinna właśnie wykonać firma z Lubartowa ,choćby z aneksem
|
![]() |
jakim prawem autor zamieścił powyższą mapę bez praw autorskich
|
![]() |
coś mi się wydaje, że prd lubartów toczy się po równi pochyłej do upadłości i dlatego musialo wziąć kontrakt za wszelką cenę - pod kredycik obrotowy :) skąd my to znamy ...
|
![]() |
PRD Lubartów ostatnio wzięło już kilka takich budów za ceny poniżej jaj i jeszcze jakoś ciągną ten interes. Zakładam, że nasypy będą robić z popiołów co by choć trochę zniwelować koszty. Podobnie robią na dojeździe do węzła Jakubowice, ale od strony północnej (Odcinek drogi wojewódzkiej).
|

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.