Najlepiej niech samorząd województwa wszystkie pieniądze jakie ma odda Lublinowi to wtedy Lublin będzie miał już wszystko łącznie z dojazdami drogowymi tylko , że dookoła będzie pustynia. I nikt tam już nie dojedzie.
Proszę zauważyć, że ostatnio w TVP Prezydent Lublina mówi "w naszym województwie......" a mówi tylko o Lublinie, a marszałek Województwa mówi "w naszym województwie..." a prezentuje wszystko to co dotyczy Lublina.
|
|
przecież Chełm Dorohusk jest zelektryfikowany, zamknięcie spowoduje to, iż linia od razu zostanie rozgrabiona, budują stadion (drugi narodowy) będą barany potrzebować kasy na jego utrzymanie. Jeszcze ten stadion zamieni się z czasem w bazar wspomnicie moje słowa lub będzie stał jak ten na Zygmuntowskich pusty,
|
|
Kolejne rozbiory Polski. Tym razem zaczynają od infrastruktury. Tak to jest jak Żydzi doradzają w polskiej sprawie...
Kiedyś nie do pomyślenia. Zamiast zastanowić się jak wykorzystać istniejącą infrastrukturę, to oni robią listy do zamknięcie czy likwidacji. A tyle mówiło się o programach TIRy na tory, czy innych odciążających i tak już zawalone drogi w naszym kraju.
|
|
Nie ma dymu bez ognia i odwoływanie sie do ”starych” czasów brzmi nie tyle fałszywie, co świadczy o braku wyobraźni i ekonomicznego myślenia piszących.
W dobie rozkwitu motoryzacji indywidualnej, kiedy niemalże każda rodzina porusza się własnym autem trudno jest uzasadnić pompowanie pieniędzy w kolejnictwo lokalne.
Na pewno pociągi dalekobieżne spełniają pożyteczna role i należy je z powodów chociażby strategicznych umacniać, ale krótkie lokalne polaczenia musza być racjonalnie wykorzystywane, a w drastycznych wypadkach w ogóle likwidowane. Dwa plus dwa musi równać się cztery nawet jeśli niewielka grupa osób będzie zmuszona korzystać z innych środków lokomocji.
Z jednej strony utyskujemy na obciążenia fiskalne, a z drugiej zaś strony żądamy inwestycji w cos absolutnie nieopłacalnego. Z pewnością jest to dylematem dla obu stron, ale nieraz należy wybrać mniejsze zło…
Jakiś forumowy półgłówek nawet obwinił Żydów za „straty” w infrastrukturze, ale do tego nawet odnieść się trudno, bo d****li w narodzie mamy pod dostatkiem….
|
|
Zamiast szukać zagrożonych zamknięciem linii należałoby najpierw pozamykać wszystkie spółki jakie powstały z byłej PKP i oszczedności byłyby ogromne!!!!
|
|
Przyczyną takiego nie innego stanu rzeczy jest stworzenie na bazie PKP szeregu spółek z namaszczonymi na dyrektorów kierowników takiej spółki przez lokalnych polityków ludźmi nie posiadających żadnych kompetencji co do sprawowania takiego stanowiska.
I kolejne rzesze poupychanych znajomych królika do pełnienia rozmaitych, często niepotrzebnych wymyślanych na siłę funkcji.Tak to jest jak zwykły za przeproszeniem matoł bierze się za coś co przekracza jego wiedzę i kompetencje.
Wyniki widać dziś, bankructwo kolejnych spółeczek, wyprzedawany teren w celu spłaty długów, załatania dziury w budżecie, likwidowane połączenia itp.
|
|
Prezydent i Marszałek poprawnie się wyrażają i urojeń o Lubelszczyźnie jak Waść nie mają.Natomiast jeśli chodzi o rozdział kasy samorządowej,to obserwacja Waści w tym przypadku jest myśli zdrowej. |
|
Wielki problem który dotyczy w porywach 1% mieszkańców woj. lubelskiego. 99% mieszkańców woj. lubelskiego nie korzysta z kolei pasażerskiej. Lepiej by minister zajął się dziurawymi drogami.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|