Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Które linie kolejowe zostaną zamknięte? Minister sprawdzi listę

Utworzony przez zakochany w Lubelszczyźnie, 16 stycznia 2013 r. o 22:19 Powrót do artykułu
Najlepiej niech samorząd województwa wszystkie pieniądze jakie ma odda Lublinowi to wtedy Lublin będzie miał już wszystko łącznie z dojazdami drogowymi tylko , że dookoła będzie pustynia. I nikt tam już nie dojedzie. Proszę zauważyć, że ostatnio w TVP Prezydent Lublina mówi "w naszym województwie......" a mówi tylko o Lublinie, a marszałek Województwa mówi "w naszym województwie..." a prezentuje wszystko to co dotyczy Lublina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przecież Chełm Dorohusk jest zelektryfikowany, zamknięcie spowoduje to, iż linia od razu zostanie rozgrabiona, budują stadion (drugi narodowy) będą barany potrzebować kasy na jego utrzymanie. Jeszcze ten stadion zamieni się z czasem w bazar wspomnicie moje słowa lub będzie stał jak ten na Zygmuntowskich pusty,
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejne rozbiory Polski. Tym razem zaczynają od infrastruktury. Tak to jest jak Żydzi doradzają w polskiej sprawie... Kiedyś nie do pomyślenia. Zamiast zastanowić się jak wykorzystać istniejącą infrastrukturę, to oni robią listy do zamknięcie czy likwidacji. A tyle mówiło się o programach TIRy na tory, czy innych odciążających i tak już zawalone drogi w naszym kraju.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie ma dymu bez ognia i odwoływanie sie do ”starych” czasów brzmi nie tyle fałszywie, co świadczy o braku wyobraźni i ekonomicznego myślenia piszących. W dobie rozkwitu motoryzacji indywidualnej, kiedy niemalże każda rodzina porusza się własnym autem trudno jest uzasadnić pompowanie pieniędzy w kolejnictwo lokalne. Na pewno pociągi dalekobieżne spełniają pożyteczna role i należy je z powodów chociażby strategicznych umacniać, ale krótkie lokalne polaczenia musza być racjonalnie wykorzystywane, a w drastycznych wypadkach w ogóle likwidowane. Dwa plus dwa musi równać się cztery nawet jeśli niewielka grupa osób będzie zmuszona korzystać z innych środków lokomocji. Z jednej strony utyskujemy na obciążenia fiskalne, a z drugiej zaś strony żądamy inwestycji w cos absolutnie nieopłacalnego. Z pewnością jest to dylematem dla obu stron, ale nieraz należy wybrać mniejsze zło… Jakiś forumowy półgłówek nawet obwinił Żydów za „straty” w infrastrukturze, ale do tego nawet odnieść się trudno, bo d****li w narodzie mamy pod dostatkiem….
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamiast szukać zagrożonych zamknięciem linii należałoby najpierw pozamykać wszystkie spółki jakie powstały z byłej PKP i oszczedności byłyby ogromne!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przyczyną takiego nie innego stanu rzeczy jest stworzenie na bazie PKP szeregu spółek z namaszczonymi na dyrektorów kierowników takiej spółki przez lokalnych polityków ludźmi nie posiadających żadnych kompetencji co do sprawowania takiego stanowiska. I kolejne rzesze poupychanych znajomych królika do pełnienia rozmaitych, często niepotrzebnych wymyślanych na siłę funkcji.Tak to jest jak zwykły za przeproszeniem matoł bierze się za coś co przekracza jego wiedzę i kompetencje. Wyniki widać dziś, bankructwo kolejnych spółeczek, wyprzedawany teren w celu spłaty długów, załatania dziury w budżecie, likwidowane połączenia itp.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zakochany w Lubelszczyźnie napisał:
Najlepiej niech samorząd województwa wszystkie pieniądze jakie ma odda Lublinowi to wtedy Lublin będzie miał już wszystko łącznie z dojazdami drogowymi tylko , że dookoła będzie pustynia. I nikt tam już nie dojedzie. Proszę zauważyć, że ostatnio w TVP Prezydent Lublina mówi "w naszym województwie......" a mówi tylko o Lublinie, a marszałek Województwa mówi "w naszym województwie..." a prezentuje wszystko to co dotyczy Lublina.
Prezydent i Marszałek poprawnie się wyrażają i urojeń o Lubelszczyźnie jak Waść nie mają.Natomiast jeśli chodzi o rozdział kasy samorządowej,to obserwacja Waści w tym przypadku jest myśli zdrowej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wielki problem który dotyczy w porywach 1% mieszkańców woj. lubelskiego. 99% mieszkańców woj. lubelskiego nie korzysta z kolei pasażerskiej. Lepiej by minister zajął się dziurawymi drogami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.