

Znacznie więcej linii kolejowych znalazło się na liście zagrożonych zamknięciem. Listę sporządziła firma doradcza pracująca na zlecenie kolejowej centrali.

O tym, że linia może być zagrożona pisaliśmy już we wrześniu. Wtedy mowa była również o torach między Chełmem a Włodawą oraz odcinku Zamość–Hrubieszów. Tymczasem dzisiejszy "Dziennik Gazeta Prawna” opublikował mapkę, z której wynika, że zagrożony jest także dalszy odcinek "parczewskiej” linii sięgający aż do Łukowa, szlak z Łukowa do Dęblina oraz odcinek między Chełmem a Dorohuskiem.
Jednocześnie resort transportu zapowiada, że przyjrzy się liście zagrożonych zamknięciem linii. – Zanim podejmiemy decyzje, przeprowadzone zostaną szeroko zakrojone konsultacje – mówi "DGP” Andrzej Massel, wiceminister transportu, który zarazem jest uznanym ekspertem z branży kolejowej.
Na przyszły rok województwo planuje przewozy na liniach z Dorohuska przez Chełm i Lublin do Dęblina, na trasie Łuków–Terespol, Lublin–Stalowa Wola, Lublin/Rejowiec–Bełżec/Jarosław, Zawada–Zamość, Lublin–Świdnik Port Lotniczy, Lublin–Lubartów oraz Terespol–Brześć.
Od 2015 r. województwo chce uruchomić także przewozy na odcinku Lubartów–Parczew, zaś od 2016 r. trasa z Zamościa do Bełżca i Jarosławia miałaby być obsługiwana przez cały rok, a nie – jak obecnie – tylko w sezonie turystycznym.
Komentarze 8
Najlepiej niech samorząd województwa wszystkie pieniądze jakie ma odda Lublinowi to wtedy Lublin będzie miał już wszystko łącznie z dojazdami drogowymi tylko , że dookoła będzie pustynia. I nikt tam już nie dojedzie.
Proszę zauważyć, że ostatnio w TVP Prezydent Lublina mówi "w naszym województwie......" a mówi tylko o Lublinie, a marszałek Województwa mówi "w naszym województwie..." a prezentuje wszystko to co dotyczy Lublina.
[/quote]
Prezydent i Marszałek poprawnie się wyrażają i urojeń o Lubelszczyźnie jak Waść nie mają.Natomiast jeśli chodzi o rozdział kasy samorządowej,to obserwacja Waści w tym przypadku jest myśli zdrowej.
Najlepiej niech samorząd województwa wszystkie pieniądze jakie ma odda Lublinowi to wtedy Lublin będzie miał już wszystko łącznie z dojazdami drogowymi tylko , że dookoła będzie pustynia. I nikt tam już nie dojedzie.
Proszę zauważyć, że ostatnio w TVP Prezydent Lublina mówi "w naszym województwie......" a mówi tylko o Lublinie, a marszałek Województwa mówi "w naszym województwie..." a prezentuje wszystko to ... rozwiń
I kolejne rzesze poupychanych znajomych królika do pełnienia rozmaitych, często niepotrzebnych wymyślanych na siłę funkcji.Tak to jest jak zwykły za przeproszeniem matoł bierze się za coś co przekracza jego wiedzę i kompetencje.
Wyniki widać dziś, bankructwo kolejnych spółeczek, wyprzedawany teren w celu spłaty długów, załatania dziury w budżecie, likwidowane połączenia itp.
I kolejne rzesze poupychanych znajomych królika do pełnienia rozmaitych, często niepotrzebnych wymyślanych na siłę funkcji.Tak to jest jak zwykły za przeproszeniem matoł bierze się za coś co przekracza jego wiedzę i kompetencje.
Wyniki widać dziś, bankructwo kolejnych spółeczek, wypr... rozwiń
[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]W dobie rozkwitu motoryzacji indywidualnej, kiedy niemalże każda rodzina porusza się własnym autem trudno jest uzasadnić pompowanie pieniędzy w kolejnictwo lokalne.[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]
[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]Na pewno pociągi dalekobieżne spełniają pożyteczna role i należy je z powodów chociażby strategicznych umacniać, ale krótkie lokalne polaczenia musza być racjonalnie wykorzystywane, a w drastycznych wypadkach w ogóle likwidowane. Dwa plus dwa musi równać się cztery nawet jeśli niewielka grupa osób będzie zmuszona korzystać z innych środków lokomocji.[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]
[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]Z jednej strony utyskujemy na obciążenia fiskalne, a z drugiej zaś strony żądamy inwestycji w cos absolutnie nieopłacalnego. Z pewnością jest to dylematem dla obu stron, ale nieraz należy wybrać mniejsze zło…[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]
[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]Jakiś forumowy półgłówek nawet obwinił Żydów za „straty” w infrastrukturze, ale do tego nawet odnieść się trudno, bo d****li w narodzie mamy pod dostatkiem….[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]
[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]W dobie rozkwitu motoryzacji indywidualnej, kiedy niemalże każda rodzina porusza się własnym autem trudno jest uzasadnić pompowanie pieniędzy w kolejnictwo lokalne.[/color][/font][/size][size=3][color=#000000]... rozwiń
Kiedyś nie do pomyślenia. Zamiast zastanowić się jak wykorzystać istniejącą infrastrukturę, to oni robią listy do zamknięcie czy likwidacji. A tyle mówiło się o programach TIRy na tory, czy innych odciążających i tak już zawalone drogi w naszym kraju.
Proszę zauważyć, że ostatnio w TVP Prezydent Lublina mówi "w naszym województwie......" a mówi tylko o Lublinie, a marszałek Województwa mówi "w naszym województwie..." a prezentuje wszystko to co dotyczy Lublina.
Najlepiej niech samorząd województwa wszystkie pieniądze jakie ma odda Lublinowi to wtedy Lublin będzie miał już wszystko łącznie z dojazdami drogowymi tylko , że dookoła będzie pustynia. I nikt tam już nie dojedzie.
Proszę zauważyć, że ostatnio w TVP Prezydent Lublina mówi "w naszym województwie......" a mówi tylko o Lublinie, a marszałek Województwa mówi "w naszym województwie..." a prezentuje wszystko to co dotyczy Lublina.
[/quote]
Prezydent i Marszałek poprawnie się wyrażają i urojeń o Lubelszczyźnie jak Waść nie mają.Natomiast jeśli chodzi o rozdział kasy samorządowej,to obserwacja Waści w tym przypadku jest myśli zdrowej.
Najlepiej niech samorząd województwa wszystkie pieniądze jakie ma odda Lublinowi to wtedy Lublin będzie miał już wszystko łącznie z dojazdami drogowymi tylko , że dookoła będzie pustynia. I nikt tam już nie dojedzie.
Proszę zauważyć, że ostatnio w TVP Prezydent Lublina mówi "w naszym województwie......" a mówi tylko o Lublinie, a marszałek Województwa mówi "w naszym województwie..." a prezentuje wszystko to ... rozwiń
I kolejne rzesze poupychanych znajomych królika do pełnienia rozmaitych, często niepotrzebnych wymyślanych na siłę funkcji.Tak to jest jak zwykły za przeproszeniem matoł bierze się za coś co przekracza jego wiedzę i kompetencje.
Wyniki widać dziś, bankructwo kolejnych spółeczek, wyprzedawany teren w celu spłaty długów, załatania dziury w budżecie, likwidowane połączenia itp.
I kolejne rzesze poupychanych znajomych królika do pełnienia rozmaitych, często niepotrzebnych wymyślanych na siłę funkcji.Tak to jest jak zwykły za przeproszeniem matoł bierze się za coś co przekracza jego wiedzę i kompetencje.
Wyniki widać dziś, bankructwo kolejnych spółeczek, wypr... rozwiń
[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]W dobie rozkwitu motoryzacji indywidualnej, kiedy niemalże każda rodzina porusza się własnym autem trudno jest uzasadnić pompowanie pieniędzy w kolejnictwo lokalne.[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]
[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]Na pewno pociągi dalekobieżne spełniają pożyteczna role i należy je z powodów chociażby strategicznych umacniać, ale krótkie lokalne polaczenia musza być racjonalnie wykorzystywane, a w drastycznych wypadkach w ogóle likwidowane. Dwa plus dwa musi równać się cztery nawet jeśli niewielka grupa osób będzie zmuszona korzystać z innych środków lokomocji.[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]
[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]Z jednej strony utyskujemy na obciążenia fiskalne, a z drugiej zaś strony żądamy inwestycji w cos absolutnie nieopłacalnego. Z pewnością jest to dylematem dla obu stron, ale nieraz należy wybrać mniejsze zło…[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]
[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]Jakiś forumowy półgłówek nawet obwinił Żydów za „straty” w infrastrukturze, ale do tego nawet odnieść się trudno, bo d****li w narodzie mamy pod dostatkiem….[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]
[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]W dobie rozkwitu motoryzacji indywidualnej, kiedy niemalże każda rodzina porusza się własnym autem trudno jest uzasadnić pompowanie pieniędzy w kolejnictwo lokalne.[/color][/font][/size][size=3][color=#000000]... rozwiń
Kiedyś nie do pomyślenia. Zamiast zastanowić się jak wykorzystać istniejącą infrastrukturę, to oni robią listy do zamknięcie czy likwidacji. A tyle mówiło się o programach TIRy na tory, czy innych odciążających i tak już zawalone drogi w naszym kraju.
Proszę zauważyć, że ostatnio w TVP Prezydent Lublina mówi "w naszym województwie......" a mówi tylko o Lublinie, a marszałek Województwa mówi "w naszym województwie..." a prezentuje wszystko to co dotyczy Lublina.