Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

16 stycznia 2013 r.
20:18
Edytuj ten wpis

Które linie kolejowe zostaną zamknięte? Minister sprawdzi listę

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 8 A A
Znacznie więcej linii kolejowych znalazło się na liście zagrożonych zamknięciem (Jacek Świerczyński)
Znacznie więcej linii kolejowych znalazło się na liście zagrożonych zamknięciem (Jacek Świerczyński)

Znacznie więcej linii kolejowych znalazło się na liście zagrożonych zamknięciem. Listę sporządziła firma doradcza pracująca na zlecenie kolejowej centrali.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Poza linią z Parczewa do Lublina, której odcinek między Lublinem a Lubartowem jest aktualnie – dzięki unijnej dotacji – przebudowywany kosztem 40 mln zł na liście są także inne szlaki. Wytypowała je konsultingowa McKinsey wynajęta przez spółkę PKP Polskie Linie Kolejowe, która jest właścicielem torów. Jej zadaniem było znalezienie oszczędności.

O tym, że linia może być zagrożona pisaliśmy już we wrześniu. Wtedy mowa była również o torach między Chełmem a Włodawą oraz odcinku Zamość–Hrubieszów. Tymczasem dzisiejszy "Dziennik Gazeta Prawna” opublikował mapkę, z której wynika, że zagrożony jest także dalszy odcinek "parczewskiej” linii sięgający aż do Łukowa, szlak z Łukowa do Dęblina oraz odcinek między Chełmem a Dorohuskiem.

Jednocześnie resort transportu zapowiada, że przyjrzy się liście zagrożonych zamknięciem linii. – Zanim podejmiemy decyzje, przeprowadzone zostaną szeroko zakrojone konsultacje – mówi "DGP” Andrzej Massel, wiceminister transportu, który zarazem jest uznanym ekspertem z branży kolejowej.
Proponowana mapa zagrożonych połączeń kłóci się też z zatwierdzonym ostatnio przez samorząd województwa planem rozwoju przewozów kolejowych w Lubelskiem. Zakłada on sukcesywny wzrost "pracy przewozowej” na kolei.

Na przyszły rok województwo planuje przewozy na liniach z Dorohuska przez Chełm i Lublin do Dęblina, na trasie Łuków–Terespol, Lublin–Stalowa Wola, Lublin/Rejowiec–Bełżec/Jarosław, Zawada–Zamość, Lublin–Świdnik Port Lotniczy, Lublin–Lubartów oraz Terespol–Brześć.

Od 2015 r. województwo chce uruchomić także przewozy na odcinku Lubartów–Parczew, zaś od 2016 r. trasa z Zamościa do Bełżca i Jarosławia miałaby być obsługiwana przez cały rok, a nie – jak obecnie – tylko w sezonie turystycznym.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 8

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
aron / 18 lutego 2013 r. o 07:30
Wielki problem który dotyczy w porywach 1% mieszkańców woj. lubelskiego. 99% mieszkańców woj. lubelskiego nie korzysta z kolei pasażerskiej. Lepiej by minister zajął się dziurawymi drogami.
Avatar
Gość / 17 stycznia 2013 r. o 10:04
[quote name='zakochany w Lubelszczyźnie' timestamp='1358371178' post='721490']
Najlepiej niech samorząd województwa wszystkie pieniądze jakie ma odda Lublinowi to wtedy Lublin będzie miał już wszystko łącznie z dojazdami drogowymi tylko , że dookoła będzie pustynia. I nikt tam już nie dojedzie.
Proszę zauważyć, że ostatnio w TVP Prezydent Lublina mówi "w naszym województwie......" a mówi tylko o Lublinie, a marszałek Województwa mówi "w naszym województwie..." a prezentuje wszystko to co dotyczy Lublina.
[/quote]
Prezydent i Marszałek poprawnie się wyrażają i urojeń o Lubelszczyźnie jak Waść nie mają.Natomiast jeśli chodzi o rozdział kasy samorządowej,to obserwacja Waści w tym przypadku jest myśli zdrowej.
[quote name='zakochany w Lubelszczyźnie' timestamp='1358371178' post='721490']
Najlepiej niech samorząd województwa wszystkie pieniądze jakie ma odda Lublinowi to wtedy Lublin będzie miał już wszystko łącznie z dojazdami drogowymi tylko , że dookoła będzie pustynia. I nikt tam już nie dojedzie.
Proszę zauważyć, że ostatnio w TVP Prezydent Lublina mówi "w naszym województwie......" a mówi tylko o Lublinie, a marszałek Województwa mówi "w naszym województwie..." a prezentuje wszystko to ... rozwiń
Avatar
obserwator / 17 stycznia 2013 r. o 09:51
Przyczyną takiego nie innego stanu rzeczy jest stworzenie na bazie PKP szeregu spółek z namaszczonymi na dyrektorów kierowników takiej spółki przez lokalnych polityków ludźmi nie posiadających żadnych kompetencji co do sprawowania takiego stanowiska.
I kolejne rzesze poupychanych znajomych królika do pełnienia rozmaitych, często niepotrzebnych wymyślanych na siłę funkcji.Tak to jest jak zwykły za przeproszeniem matoł bierze się za coś co przekracza jego wiedzę i kompetencje.
Wyniki widać dziś, bankructwo kolejnych spółeczek, wyprzedawany teren w celu spłaty długów, załatania dziury w budżecie, likwidowane połączenia itp.
Przyczyną takiego nie innego stanu rzeczy jest stworzenie na bazie PKP szeregu spółek z namaszczonymi na dyrektorów kierowników takiej spółki przez lokalnych polityków ludźmi nie posiadających żadnych kompetencji co do sprawowania takiego stanowiska.
I kolejne rzesze poupychanych znajomych królika do pełnienia rozmaitych, często niepotrzebnych wymyślanych na siłę funkcji.Tak to jest jak zwykły za przeproszeniem matoł bierze się za coś co przekracza jego wiedzę i kompetencje.
Wyniki widać dziś, bankructwo kolejnych spółeczek, wypr... rozwiń
Avatar
kolejarz / 17 stycznia 2013 r. o 09:11
Zamiast szukać zagrożonych zamknięciem linii należałoby najpierw pozamykać wszystkie spółki jakie powstały z byłej PKP i oszczedności byłyby ogromne!!!!
Avatar
Slawek "Kajo" W. / 17 stycznia 2013 r. o 07:58
[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]Nie ma dymu bez ognia i odwoływanie sie do ”starych” czasów brzmi nie tyle fałszywie, co świadczy o braku wyobraźni i ekonomicznego myślenia piszących.[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]

[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]W dobie rozkwitu motoryzacji indywidualnej, kiedy niemalże każda rodzina porusza się własnym autem trudno jest uzasadnić pompowanie pieniędzy w kolejnictwo lokalne.[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]

[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]Na pewno pociągi dalekobieżne spełniają pożyteczna role i należy je z powodów chociażby strategicznych umacniać, ale krótkie lokalne polaczenia musza być racjonalnie wykorzystywane, a w drastycznych wypadkach w ogóle likwidowane. Dwa plus dwa musi równać się cztery nawet jeśli niewielka grupa osób będzie zmuszona korzystać z innych środków lokomocji.[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]

[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]Z jednej strony utyskujemy na obciążenia fiskalne, a z drugiej zaś strony żądamy inwestycji w cos absolutnie nieopłacalnego. Z pewnością jest to dylematem dla obu stron, ale nieraz należy wybrać mniejsze zło…[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]

[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]Jakiś forumowy półgłówek nawet obwinił Żydów za „straty” w infrastrukturze, ale do tego nawet odnieść się trudno, bo d****li w narodzie mamy pod dostatkiem….[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]
[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]Nie ma dymu bez ognia i odwoływanie sie do ”starych” czasów brzmi nie tyle fałszywie, co świadczy o braku wyobraźni i ekonomicznego myślenia piszących.[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]

[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]W dobie rozkwitu motoryzacji indywidualnej, kiedy niemalże każda rodzina porusza się własnym autem trudno jest uzasadnić pompowanie pieniędzy w kolejnictwo lokalne.[/color][/font][/size][size=3][color=#000000]... rozwiń
Avatar
olo / 17 stycznia 2013 r. o 06:17
Kolejne rozbiory Polski. Tym razem zaczynają od infrastruktury. Tak to jest jak Żydzi doradzają w polskiej sprawie...
Kiedyś nie do pomyślenia. Zamiast zastanowić się jak wykorzystać istniejącą infrastrukturę, to oni robią listy do zamknięcie czy likwidacji. A tyle mówiło się o programach TIRy na tory, czy innych odciążających i tak już zawalone drogi w naszym kraju.
Avatar
mtwd / 17 stycznia 2013 r. o 05:30
przecież Chełm Dorohusk jest zelektryfikowany, zamknięcie spowoduje to, iż linia od razu zostanie rozgrabiona, budują stadion (drugi narodowy) będą barany potrzebować kasy na jego utrzymanie. Jeszcze ten stadion zamieni się z czasem w bazar wspomnicie moje słowa lub będzie stał jak ten na Zygmuntowskich pusty,
Avatar
zakochany w Lubelszczyźnie / 16 stycznia 2013 r. o 22:19
Najlepiej niech samorząd województwa wszystkie pieniądze jakie ma odda Lublinowi to wtedy Lublin będzie miał już wszystko łącznie z dojazdami drogowymi tylko , że dookoła będzie pustynia. I nikt tam już nie dojedzie.
Proszę zauważyć, że ostatnio w TVP Prezydent Lublina mówi "w naszym województwie......" a mówi tylko o Lublinie, a marszałek Województwa mówi "w naszym województwie..." a prezentuje wszystko to co dotyczy Lublina.
Avatar
aron / 18 lutego 2013 r. o 07:30
Wielki problem który dotyczy w porywach 1% mieszkańców woj. lubelskiego. 99% mieszkańców woj. lubelskiego nie korzysta z kolei pasażerskiej. Lepiej by minister zajął się dziurawymi drogami.
Avatar
Gość / 17 stycznia 2013 r. o 10:04
[quote name='zakochany w Lubelszczyźnie' timestamp='1358371178' post='721490']
Najlepiej niech samorząd województwa wszystkie pieniądze jakie ma odda Lublinowi to wtedy Lublin będzie miał już wszystko łącznie z dojazdami drogowymi tylko , że dookoła będzie pustynia. I nikt tam już nie dojedzie.
Proszę zauważyć, że ostatnio w TVP Prezydent Lublina mówi "w naszym województwie......" a mówi tylko o Lublinie, a marszałek Województwa mówi "w naszym województwie..." a prezentuje wszystko to co dotyczy Lublina.
[/quote]
Prezydent i Marszałek poprawnie się wyrażają i urojeń o Lubelszczyźnie jak Waść nie mają.Natomiast jeśli chodzi o rozdział kasy samorządowej,to obserwacja Waści w tym przypadku jest myśli zdrowej.
[quote name='zakochany w Lubelszczyźnie' timestamp='1358371178' post='721490']
Najlepiej niech samorząd województwa wszystkie pieniądze jakie ma odda Lublinowi to wtedy Lublin będzie miał już wszystko łącznie z dojazdami drogowymi tylko , że dookoła będzie pustynia. I nikt tam już nie dojedzie.
Proszę zauważyć, że ostatnio w TVP Prezydent Lublina mówi "w naszym województwie......" a mówi tylko o Lublinie, a marszałek Województwa mówi "w naszym województwie..." a prezentuje wszystko to ... rozwiń
Avatar
obserwator / 17 stycznia 2013 r. o 09:51
Przyczyną takiego nie innego stanu rzeczy jest stworzenie na bazie PKP szeregu spółek z namaszczonymi na dyrektorów kierowników takiej spółki przez lokalnych polityków ludźmi nie posiadających żadnych kompetencji co do sprawowania takiego stanowiska.
I kolejne rzesze poupychanych znajomych królika do pełnienia rozmaitych, często niepotrzebnych wymyślanych na siłę funkcji.Tak to jest jak zwykły za przeproszeniem matoł bierze się za coś co przekracza jego wiedzę i kompetencje.
Wyniki widać dziś, bankructwo kolejnych spółeczek, wyprzedawany teren w celu spłaty długów, załatania dziury w budżecie, likwidowane połączenia itp.
Przyczyną takiego nie innego stanu rzeczy jest stworzenie na bazie PKP szeregu spółek z namaszczonymi na dyrektorów kierowników takiej spółki przez lokalnych polityków ludźmi nie posiadających żadnych kompetencji co do sprawowania takiego stanowiska.
I kolejne rzesze poupychanych znajomych królika do pełnienia rozmaitych, często niepotrzebnych wymyślanych na siłę funkcji.Tak to jest jak zwykły za przeproszeniem matoł bierze się za coś co przekracza jego wiedzę i kompetencje.
Wyniki widać dziś, bankructwo kolejnych spółeczek, wypr... rozwiń
Avatar
kolejarz / 17 stycznia 2013 r. o 09:11
Zamiast szukać zagrożonych zamknięciem linii należałoby najpierw pozamykać wszystkie spółki jakie powstały z byłej PKP i oszczedności byłyby ogromne!!!!
Avatar
Slawek "Kajo" W. / 17 stycznia 2013 r. o 07:58
[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]Nie ma dymu bez ognia i odwoływanie sie do ”starych” czasów brzmi nie tyle fałszywie, co świadczy o braku wyobraźni i ekonomicznego myślenia piszących.[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]

[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]W dobie rozkwitu motoryzacji indywidualnej, kiedy niemalże każda rodzina porusza się własnym autem trudno jest uzasadnić pompowanie pieniędzy w kolejnictwo lokalne.[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]

[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]Na pewno pociągi dalekobieżne spełniają pożyteczna role i należy je z powodów chociażby strategicznych umacniać, ale krótkie lokalne polaczenia musza być racjonalnie wykorzystywane, a w drastycznych wypadkach w ogóle likwidowane. Dwa plus dwa musi równać się cztery nawet jeśli niewielka grupa osób będzie zmuszona korzystać z innych środków lokomocji.[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]

[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]Z jednej strony utyskujemy na obciążenia fiskalne, a z drugiej zaś strony żądamy inwestycji w cos absolutnie nieopłacalnego. Z pewnością jest to dylematem dla obu stron, ale nieraz należy wybrać mniejsze zło…[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]

[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]Jakiś forumowy półgłówek nawet obwinił Żydów za „straty” w infrastrukturze, ale do tego nawet odnieść się trudno, bo d****li w narodzie mamy pod dostatkiem….[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]
[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]Nie ma dymu bez ognia i odwoływanie sie do ”starych” czasów brzmi nie tyle fałszywie, co świadczy o braku wyobraźni i ekonomicznego myślenia piszących.[/color][/font][/size][size=3][color=#000000] [/color][/size]

[size=4][font=arial,helvetica,sans-serif][color=#000000]W dobie rozkwitu motoryzacji indywidualnej, kiedy niemalże każda rodzina porusza się własnym autem trudno jest uzasadnić pompowanie pieniędzy w kolejnictwo lokalne.[/color][/font][/size][size=3][color=#000000]... rozwiń
Avatar
olo / 17 stycznia 2013 r. o 06:17
Kolejne rozbiory Polski. Tym razem zaczynają od infrastruktury. Tak to jest jak Żydzi doradzają w polskiej sprawie...
Kiedyś nie do pomyślenia. Zamiast zastanowić się jak wykorzystać istniejącą infrastrukturę, to oni robią listy do zamknięcie czy likwidacji. A tyle mówiło się o programach TIRy na tory, czy innych odciążających i tak już zawalone drogi w naszym kraju.
Avatar
mtwd / 17 stycznia 2013 r. o 05:30
przecież Chełm Dorohusk jest zelektryfikowany, zamknięcie spowoduje to, iż linia od razu zostanie rozgrabiona, budują stadion (drugi narodowy) będą barany potrzebować kasy na jego utrzymanie. Jeszcze ten stadion zamieni się z czasem w bazar wspomnicie moje słowa lub będzie stał jak ten na Zygmuntowskich pusty,
Avatar
zakochany w Lubelszczyźnie / 16 stycznia 2013 r. o 22:19
Najlepiej niech samorząd województwa wszystkie pieniądze jakie ma odda Lublinowi to wtedy Lublin będzie miał już wszystko łącznie z dojazdami drogowymi tylko , że dookoła będzie pustynia. I nikt tam już nie dojedzie.
Proszę zauważyć, że ostatnio w TVP Prezydent Lublina mówi "w naszym województwie......" a mówi tylko o Lublinie, a marszałek Województwa mówi "w naszym województwie..." a prezentuje wszystko to co dotyczy Lublina.
Zobacz wszystkie komentarze 8

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Zamość. Jan Paweł II w roli głównej. Mają go chronić dwie różne uchwały

Zamość. Jan Paweł II w roli głównej. Mają go chronić dwie różne uchwały

Dwie uchwały dotyczące Jana Pawła II znalazły się w programie najbliższej sesji Rady Miasta Zamość. Ta autorstwa radnych PiS wyraża sprzeciw wobec „zmasowanego ataku” i próby odebrania Polakom „czytelnego i potrzebnego autorytetu moralnego”. Druga, przygotowana przez opozycję, sprzeciwia się wykorzystywaniu autorytetu papieża do walki politycznej.

Dom Chemika. Za wspieranie puławskiej kultury wręczono nagrody
galeria

Dom Chemika. Za wspieranie puławskiej kultury wręczono nagrody

We wtorek w sali widowiskowej Domu Chemika wręczono nagrody za osiągnięcia kulturalne. Otrzymali je wokaliści, instrumentaliści, tancerze, aktorzy, instruktorzy oraz działacze wspierający puławską kulturę. Na scenie wystąpił m.in. Buenos Aires Tango Show.

LNBA Polski Cukier Rodmos bliżej mistrzostwa rozgrywek

LNBA Polski Cukier Rodmos bliżej mistrzostwa rozgrywek

Podopieczni Tomasza Szczotki pokonali Patobasket 91:84

Budynek „B" szpitala w Rykach wraca do formy

Budynek „B" szpitala w Rykach wraca do formy

Budynek „B" szpitala powiatowego w Rykach doczekał się ocieplenia ścian, remontu ogrzewania, wymiany oświetlenia i montażu paneli fotowoltaicznych. Prace warte ponad 4,3 mln zł wykonała firma Pol-Bud.

By psom i kotom żyło się lepiej. Potrzebni wolontariusze w zamojskim schronisku

By psom i kotom żyło się lepiej. Potrzebni wolontariusze w zamojskim schronisku

Zwierzaków jest ok. 200, etatowych pracowników kilkoro. Mają wsparcie mniej więcej 20 wolontariuszy. Aby psom i kotom z zamojskiego schroniska żyło się lepiej, należałoby liczbę rąk do pracy zwielokrotnić. Chętni mogą się zgłaszać. Będą bardzo mile widziani.

69 zł za obiad na mieście. Normalnie jest dwa razy drożej. Restaurant Week 2023
galeria

69 zł za obiad na mieście. Normalnie jest dwa razy drożej. Restaurant Week 2023

Startuje kolejna edycja Restaurant Week. W Lublinie odbywa się po raz siódmy i tym razem zaprasza do siebie kilkanaście restauracji.

Resovia II Rzeszów – GKS Górnik Łęczna 2:5. Męczarnie z happy endem

Resovia II Rzeszów – GKS Górnik Łęczna 2:5. Męczarnie z happy endem

GKS Górnik Łęczna długo męczył się z trzecioligową Resovią II Rzeszów, ale ostatecznie sięgnął po przekonującą wygraną i zameldował się w ćwierćfinale rozgrywek Orlen Pucharu Polski kobiet

Lubelskie. Terespol czeka na wiadukt. Ale jak podzielić koszty?

Lubelskie. Terespol czeka na wiadukt. Ale jak podzielić koszty?

Na wiadukt kolejowy mieszkańcy Terespola czekają już od wielu lat. Coś drgnęło w 2019 roku, gdy podpisano porozumienie o wspólnej realizacji inwestycji z PKP PLK. Ale roboty szybko nie ruszą, bo na razie nie wiadomo, jak ma wyglądać podział kosztów pomiędzy kolejową spółką a samorządami.

Joanna Kozłowiec została czwartą radną w bialskiej radzie miasta

Joanna Kozłowiec została czwartą radną w bialskiej radzie miasta

Nowa radna już po ślubowaniu. Joanna Kozłowiec (Koalicja Obywatelska) zajęła miejsce po Grzegorzu Siemakowiczu, który w lutym zrezygnował z mandatu.

Rocznica zobowiązuje. O lotniczych tradycjach Białej Podlaskiej będzie głośno

Rocznica zobowiązuje. O lotniczych tradycjach Białej Podlaskiej będzie głośno

Wydarzeń będzie kilka, a najciekawsze z nich planowane jest we wrześniu, gdy odsłoniona zostanie replika PWS–26, modelu wyprodukowanego w Podlaskiej Wytwórni Samolotów. I to przypadającą w tym roku 100. rocznicę jej powstania miasto chce odpowiednio uczcić.

Puławskie Azoty zarobiły ponad 290 milionów. Kombinat podał dane za 2022 rok

Puławskie Azoty zarobiły ponad 290 milionów. Kombinat podał dane za 2022 rok

Grupa Azoty "Puławy" opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za rok 2022. Przychody grupy kapitałowej wyniosły 8,9 miliarda złotych, z czego najwięcej przyniosła sprzedaż nawozów. Spółka zarobiła łącznie 291 mln zł, czyli o prawie 40 proc. więcej rok do roku.

Zobacz, o czym musisz pamiętać przy urządzaniu wystroju sklepu stacjonarnego

Zobacz, o czym musisz pamiętać przy urządzaniu wystroju sklepu stacjonarnego

Czy konsumenci zwracają uwagę na wystrój sklepu? Jak najbardziej! W wielu przypadkach jest on czynnikiem decydującym o dokonaniu zakupów w danym lokalu. Sklepy, które nie dbają o porządek oraz umieszczanie elementów przyciągających uwagę nie cieszą się zbyt dużą liczbą odwiedzających. Pojawia się zatem pytanie – na co warto się zdecydować, aranżując wnętrze sklepu? Odpowiedź znajdziesz w niniejszym wpisie! Zapraszamy do czytania!

Reportaż fotograficzny – historia pełna emocji zawarta w kilku kadrach

Reportaż fotograficzny – historia pełna emocji zawarta w kilku kadrach

W ciągu całego życia jesteśmy uczestnikami wielu wydarzeń, które znajdują szczególne miejsce w naszej pamięci i sercu. Często, by upamiętnić najważniejsze momenty swojego życia, wynajmujemy współczesnego kronikarza, który tworzy dla nas relację i przedstawia ją w kilku, a nawet kilkunastu zdjęciach.

Centrum Kultury ponownie zaprosi na "Ryt przejścia"
24 marca 2023, 20:00

Centrum Kultury ponownie zaprosi na "Ryt przejścia"

W lubelskim Centrum Kultury (ul. Peowiaków 12) znów będzie można zobaczyć niezwykły spektakl Pawła Passiniego "Ryt przejścia". Nie jest to klasyczne przedstawienie, a sam udział w wydarzeniu wymaga szczególnego przygotowania.

Lubelska klasa okręgowa. Za drużynami ostatnie sparingi przed startem rundy wiosennej

Lubelska klasa okręgowa. Za drużynami ostatnie sparingi przed startem rundy wiosennej

W zdecydowanej większości piłkarze rywalizowali z drużynami z niższych lig, aby zyskać pewność siebie przed zaplanowanym na weekend wznowieniem rywalizacji

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Komunikaty