Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Oddajcie loty do Liverpool i nie trzeba promocji
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie "wiadomo " czy tak do końca takie działanie Lotniska   jest zgodne z prawem ?   Spółka Córka bierze kasę od Matki - na swoje wydatki .
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
cóż za wyrafinowany sposób na dotację własnej sp-ki.  Nikt się nie połapie, przenigdy
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież to ukryte dotowanie tego lotniska. Skoro Urząd Marszałkowski jest współudziałowcem to chyba lotnisko nie robi łachy że postawi reklamę województwa tym bardziej że co jakiś czas udziałowcy muszą zwiekszać kapitał zakładowy by nie upadło (dokładać kasy).  Za dwa miliony postawicie reklamy przez 3-5 tygodni i 30 dni będziecie się reklamować w samolotach - no nie róbcie jaj ....   Nie chodzi o reklamę, a o dotowanie upadającego bankruta ...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest skandal.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale wał
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oddajcie loty do Liverpool i nie trzeba promocji
Ale do kogo piszesz? Do gazety? Do internautów?  Jestem jak najbardziej za tym połączeniem ale powinieneś swoje prośby/żądania kierować do przewoźników, najlepiej pisemnie bo oni raczej tego forum nie czytają :lol:
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotnisko Świdnik będzie zawsze nierentowne, nawet 10 milionowa i trwająca 10 lat promocja tu nie pomoże. W regionie żyje około 2 mln ludzi, a do rentowności potrzeba ok. 700 tys. pasażerów rocznie. Obecnie dzięki dotacjom każdy bilet jest dotowany. Jak widać megalomania to nasza trwała, narodowa cecha. Ponadto kosztowna.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Tylko jedna oferta wpłynęła w organizowanym przez Urząd Marszałkowski przetargu na promocję województwa na lotniskach i na pokładach samolotów.  Złożył ją Port Lotniczy Lublin. Wartość zlecenia wynosi 2 mln zł brutto." ........................................................................................ Przypominam, że spółkę akcyjną Port Lotniczy Lublin tworzy 4 akcjonariuszy.   W jej skład wchodzą samorządy : -  Lublina (60,1955 % udziałów) - Świdnika (5,5440 %), - województwa lubelskiego (34,2513 %) - powiatu Świdnik (0,0093 %) ................................... 2 mln PLN z konta na konto. Od samych siebie dla samych siebie. Żyć nie umierać.  ;)   
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobry pomysł. Zamiast biadolic i wyciagać łapę po pieniadze ktos tam pomyslał i chce na nie zapracowac. Zdecydowanie najlepszym rozwiazaniem jest jak bedzie to robilo Lotnisko a nie jakas superprofesjonalna agencja reklamowa nie majaca pojecia o branzy lotniczej ale za to pobierajaca 20% calosci jako wynagrodzenie.... takze powodzenia bo to dobry kierunek.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jakby za reklamę wzięła się zewnętrzna firma to byście narzekali czemu nie dostało zlecenia lotnisko, maruderom i malkontentom nigdy nie dogodzisz
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotnisko Świdnik będzie zawsze nierentowne, nawet 10 milionowa i trwająca 10 lat promocja tu nie pomoże. W regionie żyje około 2 mln ludzi, a do rentowności potrzeba ok. 700 tys. pasażerów rocznie. Obecnie dzięki dotacjom każdy bilet jest dotowany. Jak widać megalomania to nasza trwała, narodowa cecha. Ponadto kosztowna.
LUBLIN!!! lotnisko LUBLIN
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No spoko. Tyle, że chyba większość osób latających z lotniska w Świdniku to mieszkańcy Lubelszczyzny. Będą promować Lubelszczyznę wśrod mieszkańców Lubelszczyzny. Bareja by tego lepiej nie wymyślił.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znów rozrzucenie pieniędzy po kieszeniach wybranych ...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy to nie jest tak, że te 2 mln. mają wesprzeć finansowo lotnisko? Bo co i komu reklamować, jak ruchu nie ma, bo połączeń brak? Lotnisko, to niewypał, to przejaw megalomanii władz miasta i część propagandy sukcesu. Ci, którzy podejmowali decyzje o tej inwestycji powinni być rozliczeni za niegospodarność i odpowiadać swoim prywatnym majątkiem, ponieważ bezpośrednio przyczynili się do tego, że każdy mieszkaniec woj. lubelskiego stał się biedniejszy, zubożały jego dzieci, pogorszyły się warunki życia staruszków.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hmm a ilu specjalistow od marketingu i turystyki zatrudnia lotnisko? Czyli zleca to i tak zewnetrznej firmie pobierajac prowizje dla siebie. Aby ukryc straty spowodowane przez tak rentowne polaczenia z warszawa wroclawiem i gdanskiem. Do tego trzeba dodac straty generowane przez pusty pociag podstawiony na lotnisko i rownie pusty odjerzdza. 32mln straty i tak nie latwo bedzie nadrobic. Domyslam sie ze straty sa znacznie wieksze ukryte jeszcze w dotacjach do pociagow.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W jakim czasie maja to wydac? I ile osob zatrudnia ich biuro marketingu? Jakie maja doswiadczenie? ... moze beda promowac lubelskie w samolocie do wawy a moze do mediolanu a moze... nie przeciez tam nikt nie lata i loty zlikwidowali.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ha, ha, ha dobry wałek, powinszować! Nie ma to jak na około przetransferować pieniążki dla portu lotniczego, który jeszcze przez kolejne dziesięciolecia będzie inwestycją deficytową. Głupota! Zamiast robić w Świdniku port trzeba było z S17 na odcinku LBN-W-wa zrobić Autostradę a dopiero później brać się za port. Czego się spodziewać jak rządzi nami banda kretynów od lewa do prawa! Promocja? K*rwa każdy wie, że w tym kraju najwięcej wałuje się na promocji, a njalepiej to widać przy promowaniu projektów finansowanych z UE. Zresztą czego się spodziewać, przeciesz sam Pan "HeetMan" dawniej miał spółeczke, która metodą kopiuj wklej pisała strategie rozwoju dla wielu gmin w woj. Lubelski inkasująć za taka "robote" spore sumki pieniążków. Elity polityczne? Nie! Zorganizowane grupy przestępcze! Wszystkie partie, wszystkie!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy to nie jest tak, że te 2 mln. mają wesprzeć finansowo lotnisko? Bo co i komu reklamować, jak ruchu nie ma, bo połączeń brak? Lotnisko, to niewypał, to przejaw megalomanii władz miasta i część propagandy sukcesu. Ci, którzy podejmowali decyzje o tej inwestycji powinni być rozliczeni za niegospodarność i odpowiadać swoim prywatnym majątkiem, ponieważ bezpośrednio przyczynili się do tego, że każdy mieszkaniec woj. lubelskiego stał się biedniejszy, zubożały jego dzieci, pogorszyły się warunki życia staruszków.
  co tam lotnisko, obwodnica - wszystko powinno iść na pomniki smoleńskie i popiersia prezesa, ehhh lubelski ciemnogrodzie nie dorosłeś jeszcze do cywilizacji zadaniem lotniska podobnie jak dróg nie jest na siebie zarabiać, ale ułatwiać podróżowanie i przyciągać inwestorów
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dokąd można dolecieć z Lublina? I z jakich miast do Lublina przylatują?   Już dawno fachowcy stwierdzili, że Lubelskie Lotnisko bez Cargo jest po prostu niewypałem. NO i tak jest
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Wyślij

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.