W pierwszy samolot z darmowy biletem proponuję wsadzić panią wojewodę wszystkich radnych Lublina oraz prezydenta tego szacownego grodu , bilet tylko w jedna stronę a najlepiej na księżyc spier***ajcie
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=DN3e3KbtfpU
|
|
Cóż, jeszcze nie stworzono lotniska, z którego lotów korzystali by wszyscy. Nigdy nie bedzie stać wszystkich. Ale paru takich na pewno się znajdzie. A co do tego, że spółka miała zarabiać - powiedz jak? To, że tyle kasy już wydano, to inna sprawa, zauważ, że realne działania mogła ona podjąć dopiero po zmianie władzy w woj., wcześniej forsowano Niedźwiadę, gdyby nie to, lotnisko w Świdniku już dawno by było. I dalej nie wiem jakim cudem w trakcie budowy spółka może na siebie zarabiać. Budowa to - niestety- ale wydatki, wydatki i jeszcze raz wydatki. |
|
Inna sprawa. Czy lotnisko powstaje tylko po to, żeby wozić pasażerów i na siebie zarabiać, czy głównie po to, żeby przyczynić się do powstania nowych inwestycji dzięki większej dostępności regionu? Czy dobre drogi są tylko po to, żeby po nich jeździć, czy żeby też zachęcały do lokalizowania przy nich inwestycji? Nie mam pojęcia, czemu dla niektórych liczą się tylko te pierwsze rzecze. Moim zdaniem w budowie lotniska nawet ważniejsze będzie jakie zadanie względem rozwoju regionu ono spełni, a nie to, czy ja będę mógł wylecieć na wakacje ze Świdnika cz Warszawy i ile ludzi będzie z niego latać. Ważniejsze - ile inwestycji dzięki lotnisku powstanie. Przykład okolic Rzeszowa. Za te 500 mln przeznaczone na lotnisko można by wybudować pewnie kilka km dróg - to na pewno byłoby większym kopem dla regionu niż port lotniczy.
|
|
Powiaty wykupcie obligacje i ratujcie lotnisko,bo Wasze szczęście na świat jest blisko.
|
|
600 tys pasazerow z lubelszczyzny odlecialo w dziesiatki kierunkow... a lublin bedzie mogl zaoferowac najwyzej kilka. a pasazerowie dalej na tych dziesiatkach czy setkach kierunkow beda latac z Okęcia, gdyz lublin nie bedzie mial oferty...
|
|
Gratulacje wspaniałego pomysłu lotniska w Polsce "BEE" Beeez tanich linii lotniczych.
|
|
WŁADZE LOKALNE Z NASZĄ PANIĄ WOJEWODĄ NA CZELE W KRÓTCE ODPOWIEDZĄ ZA TO JAK POSTĘPUJĄ Z WŁAŚCICIELAMI NIERUCHOMOŚCI POD DROGI,LOTNISKO ITD..WASZE DNI SĄ POLICZONE KOMUCHY..
|
|
Sami sobie w ten sposób szkodzą... Nie ściągną pasażerów z Okęcia, bo zwykłych zjadaczy chleba nie stać na to,żeby latać np. LOTem i dojazd do Warszawy + bilet taniej linii wyniesie mniej niż bilety LOT.
|
|
Drogie linie nie będą kierować do Świdnika swojej floty, tanie też nie, więc kto będzie z lotniska korzystał?
Chyba tylko Palikot. No, może i Sobczak, jak będzie kiedyś bogaty i samolot sobie kupi - bo jak narazie to tylko głupoty niestworzone plecie (jakby był niespełna) i chyba tylko sam w nie wierzy... Póki co, to może sobie samolocik potrzymać i dodać zdjęcie na facebook'u.
|
|
Pierwszy lot odbędzie się do Honollu.
|
|
To ten Turek jednak wybudował lotnisko w Białej.A chodziły słuchy po Bulandzie że nie zdążył bo trafił do piergla. |
|
takich jak Ty jest może 0,2% na lubelszczyźnie ale żeby jechać do Wawy z lubelskiego żeby polecieć do Krakowa to dla mnie chore... ha ha ha |
|
Myslalem ,ze polatam sobie ze SWIDNIKA do LONDYNU , ech i marnuj znowu czas na przejazd do Wawy. TO PO CO MI ,NAM TO LOTNISKO ?? DO AFRYKI??-ZA CZYM ,PO CO
|
|
kiciu , nie ośmieszaj się. co wybudował ? pasy tam już były |
|
To wyjdzie LIPA bez tanich linii lotniczych. W Lublinie i okolicy nie ma aż tylu ludzi bogatych żeby korzystać z linii tradycyjnych czyli drogich. Wcale sie nie zdziwię jak lotnisko trzeba będzie zamknąć bo splajtuje. Takie lotnisko jak w Lublinie powinno bazować przede wszystkim na tanich przewoźnikach!!
|
|
Czyli jeszcze nie skończyli budowy , już zakończyli loty
|
|
drodzy lubelacy
W IMIENIU PILOTÓW INFORMUJĘ:
nie dziwcie się ze tanie linie nie bedą latały do/z swidnika jak tu kolega kiedys napisał :
po 1 lotnisko nie ma żadnego statusu ani wojskowego ani cywilnego
po 2 w Świdniku produkowane są śmigłowce zatem kto da gwarancję ,że w razie awarii maszyny która będzie testowana to nie spadnie mi przed dziob na samolot czy nie daj boże na terminal pełny pasażerów???
po 3 budowa trwa tylko że właśnie terminalu cargo aby odciążyc Warszawę
PO 4 ŚCIEŻKA PODEJŚCIA JAKA JEST NA TO LOTNISKO NIE NADAJE SIĘ NA LOTY SAMOLOTÓW PASAŻERSKICH
CHODZI TU O TO ŻE TRASA PODEJŚCIA JEST BARDZO NISKO NAD CENTRUM MIASTA
|
|
panie pilocie , a jak będą samoloty podchodzić od strony Mełgwi ? czy będzie tak samo ? |
|
[/quote]
;)Panie " pilocie" , czytając ponownie pana wpis , mam wątpliwości czy pan naprawdę jest pilotem.
po 1 - lotnisko po zakończeniu budowy będzie miało tak potrzebny panu status lotniska komunikacyjnego.
po 2 - początkowo mogą być 2 loty dziennie, potem ( w najlepszym razie ) 3-4. jaki problem zgrać harmonogram prób z godziną przylotu ? o tym , że aeroklub szkoli młodzież na szybowcach , i wtedy trzeba wykonywać loty treningowe po kręgu to pan już nie pomyślał, ani o prywatnej firmie po przeciwnej stronie lotniska, gdzie kilka samolotów cesna lata czasem 2 lub 3 godziny po kręgu.
po 3 - jakie cargo, proszę pana rzeszów , który ma dobre połączenia drogowe odprawia rocznie coś ok. 200 ton towaru. Cargo w świdniku może wyglądać podobnie.
po 4 - holding 50 metrów nad ziemią ?!!!
po 6 - c130 to zabytek ! nie zna pan innego sprzętu ?
po 7 - w Łodzi czy Rzeszowie są wszystkiego 3 loty dziennie. po co te protesty ?
w świdniku nie będzie więcej
|
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|