![]() |
"Zdecydowana większość użytkowników korzysta z rowerów tak, by od wypożyczenia do zwrotu nie minęło więcej, niż 20 minut. Dzięki temu przejażdżka nie kosztuje ich nic." .... czyli prawie cały rower miejski finansują lubelscy podatnicy. Zarabia na tym firma NEXTBIKE i nikt więcej. Lublin to największe i najbiedniejsze polskie miasto po prawej stronie Wisły. Tylko pomyślunku do inwestycji dochodowych brak.
|
![]() |
przepraszam a czego nie finansują lubelscy podatnicy? nie widzę nic złego w finansowaniu roweru miejskiego - mniej samochodów w centrum, propagowanie zdrowego trybu życia, itd
|
![]() |
Jakich samochodów mniej? Rowerami miejskimi jeżdża ci którzy samochodów nie posiadają. Szykowana podwyżka cen biletów ZTm też pewnie spowodowana jest tymi darmowymi rowerami przez 20 minut.
|
![]() |
Smaga napisz ile to kosztuje podatnika!!! Ratusz ma obowiązek odpowiedzieć a nie cukrować jaka to wspaniała inicjatywa z tym rowerem.
|
![]() |
"Zdecydowana większość użytkowników korzysta z rowerów tak, by od wypożyczenia do zwrotu nie minęło więcej, niż 20 minut. Dzięki temu przejażdżka nie kosztuje ich nic." .... czyli prawie cały rower miejski finansują lubelscy podatnicy. Zarabia na tym firma NEXTBIKE i nikt więcej. Lublin to największe i najbiedniejsze polskie miasto po prawej stronie Wisły. Tylko pomyślunku do inwestycji dochodowych brak.Nie pisz głupot. Na Zachodzie to własnie w bogatych miastach (np. Szwajacaria) stawia się na rowery i transport zbiorowy. |
![]() |
"Zdecydowana większość użytkowników korzysta z rowerów tak, by od wypożyczenia do zwrotu nie minęło więcej, niż 20 minut. Dzięki temu przejażdżka nie kosztuje ich nic." .... czyli prawie cały rower miejski finansują lubelscy podatnicy. Zarabia na tym firma NEXTBIKE i nikt więcej. Lublin to największe i najbiedniejsze polskie miasto po prawej stronie Wisły. Tylko pomyślunku do inwestycji dochodowych brak.Airport Lublin - też |
![]() |
Nie pisz głupot. Na Zachodzie to własnie w bogatych miastach (np. Szwajacaria) stawia się na rowery i transport zbiorowy.100 % racji. W bogatych miastach i państwach stawia się na rowery. A Lublin to taka "Szwajcaria wschodu". Wszyscy srają eurasami. Nas stać na wszystko. |
![]() |
"– Sam jestem zaskoczony tym, bo wiedziałem, że będzie to popularny środek transportu, ale nie sądziłem, że aż tak – komentuje Krzysztof Żuk, prezydent Lublina."
... no patrzcie państwo.
Żuk jest zaskoczony, że darmowe rowery miejskie (pierwsze 20 minut jazdy) to popularny środek transportu.
Przecież tak samo byłoby gdyby rozdawać darmowe użytkowanie aut (przez pierwsze 20 minut jazdy).
Też sukces byłby gwarantowany. :D
.................
Na jakich lekach jadą ci ratuszowi pijarowcy to ja nie wiem.
|
![]() |
To dzięki ZTM i jej rewolucji w połączeniach mpk czyli bez przesiadki nie dojedziesz, ot co :-(
|
![]() |
"Zdecydowana większość użytkowników korzysta z rowerów tak, by od wypożyczenia do zwrotu nie minęło więcej, niż 20 minut. Dzięki temu przejażdżka nie kosztuje ich nic." .... czyli prawie cały rower miejski finansują lubelscy podatnicy. Zarabia na tym firma NEXTBIKE i nikt więcej. Lublin to największe i najbiedniejsze polskie miasto po prawej stronie Wisły. Tylko pomyślunku do inwestycji dochodowych brak.Bredzisz. Darmowe przejażdżki finansowane są z reklam umieszczanych na rowerach i stacjach. |
![]() |
Finansowane z kasy miasta i ue. Firma zarabia na reklamach rowniez.
|
![]() |
dziwięsię, że zaskoczony jest zaskoczony. To przecież autoreklama mieudacznika
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|