![]() |
a ja chętenie dałbym swoj samochód dostawczy (diesel) by ktoś mi w nim zamontował elektryczny silnik
|
![]() |
Te samochody elektryczne powinni postawić w każdej wiosce, gdzie nie dojeżdża PKS.
|
![]() |
Zunio, zamiast uczynić mpk przyjaznym mieszkańcom, woli obsadzać tam swoich misiewiczów i jednocześnie sponsorować infrastrukturę dla jakichś korporacji-krzaków, które mają w doopie środowisko i użytkowników, a zainteresowane są jedynie szybkim zczesaniem kapuchy.
|
![]() |
Wspaniale. Biedni, których nie stać na nie kopcące auta przez ogromne opodatkowanie zasponsorują bogatym ładowarki do elektrycznych samochodów, których przez wysokie podatki i tak sobie nigdy nie kupią. Zresztą przy obecnym poziomie tworzenia baterii samochody elektryczne są bez sensu - samochód musi być użytkowany min. 10 lat bez wymiany baterii, żeby miało to dodatni wpływ dla środowiska.
|
![]() |
Energia drozeje a wiec stawiamy na elektromoblinosc - to przeciez logiczne i niezwykle madre a elektrownie wcale przeciez nie zanieczyszczaja powietrza;p Entuzjazm PGE dla tego absurdalnego projektu wcale mnie nie dziwi.
|
![]() |
Podwyżki cen prądu dla gmin mają wynieść 80%, nic dziwnego, że PGE promuje na coraz większe zużycie prądu zwane elektromobilnością. Jeszcze wam ta elektromobilność wyjdzie bokiem i zatęsknicie za tanim gazem, dieslem i benzyną.
|
![]() |
Łolaboga to do wsi Lublin juz prund podciungneli ? Tera cebula bydzie świcić +
|
![]() |
Samochody elektryczne to fajny pomysł, ale na obecną chwilę można przystosować się znacznie szybciej wprowadzając dopłaty do nowych samochodów oraz ulgi z tytułu ich posiadania. Jednak to wszystko i tak nie pomoże przy dochodach 3000 zl netto .
|
![]() |
Dosyć kłamstw na temat samochodów elektrycznych !! Wartość energetyczna 1 l benzyny jest w przybliżeniu równa wartości 1 kg węgla i ilość CO2 ze spalania jest podobna. 1. Współczesny samochód spalinowy (silnik) ma efektywność ok 50% co oznacza że po spaleniu 1 l benzyny 50 % energi jest wykorzystana na ruch, nie ma innych znaczących składników strat 2. Samochód elektryczny to: zamiana węgla na prąd w elektrowni sprawność 30%, przesył 90% , ładowarka 95%, bateria 90% , silnik 95%. Sumarycznie to poniżej 20% efektywności. Czyli ilość energii i CO2 w polskich warunkach dla samochodu elektrycznego jest ponad 2 x bardziej niekorzystna niż spalinowego. I tego nic nie zmieni. Żadne kłamstwa. Pozostaje jeszcze pytanie dlaczego przy podobnym koszcie wydobycia 1 l benzyny jest 6 x droższy od 1 kg węgla ( prawie ta sama energia) ?? Oczywiście to podatki i zyski firm naftowych. I teraz pytanie co by się stało gdyby zamienić wszystkie samochody na elektryczne ??... prąd podrożeje 6 krotnie. Państwo nie powoli sobie na takie straty w podatkach i akcyzie. Pozostaje jeszcze problem tego że gdyby zamienić wszystkie samochody na elektryczne to musimy wybudować 2 x więcej elektrowni w Polsce .. oczywiście węglowych.. co przy porównaniu efektywności benzyniaków i elektryków da ponad 2x więcej CO2 wyposzczonego do atmostfery. Samochody elektryczne TAK , ale tylko z energetyki odnawialnej ale my na najbliższe 50 lat nie may takich planów bo górnik kopać węgiel musi bo jak nie to przyjedzie do Warszawy obalać kolejne rządy. Na dzień dzisiejszy elektryki w Polsce to obłuda!!!
|
![]() |
I przez rok dotacja leci. Mają głowę na karku. Tylko kto wymyślił, żeby to montować w słupie oświetleniowym?...
|
![]() |
Dosyć kłamstw na temat samochodów elektrycznych !! Wartość energetyczna 1 l benzyny jest w przybliżeniu równa wartości 1 kg węgla i ilość CO2 ze spalania jest podobna. 1. Współczesny samochód spalinowy (silnik) ma efektywność ok 50% co oznacza że po spaleniu 1 l benzyny 50 % energi jest wykorzystana na ruch, nie ma innych znaczących składników strat 2. Samochód elektryczny to: zamiana węgla na prąd w elektrowni sprawność 30%, przesył 90% , ładowarka 95%, bateria 90% , silnik 95%. Sumarycznie to poniżej 20% efektywności. Czyli ilość energii i CO2 w polskich warunkach dla samochodu elektrycznego jest ponad 2 x bardziej niekorzystna niż spalinowego. I tego nic nie zmieni. Żadne kłamstwa. Pozostaje jeszcze pytanie dlaczego przy podobnym koszcie wydobycia 1 l benzyny jest 6 x droższy od 1 kg węgla ( prawie ta sama energia) ?? Oczywiście to podatki i zyski firm naftowych. I teraz pytanie co by się stało gdyby zamienić wszystkie samochody na elektryczne ??... prąd podrożeje 6 krotnie. Państwo nie powoli sobie na takie straty w podatkach i akcyzie. Pozostaje jeszcze problem tego że gdyby zamienić wszystkie samochody na elektryczne to musimy wybudować 2 x więcej elektrowni w Polsce .. oczywiście węglowych.. co przy porównaniu efektywności benzyniaków i elektryków da ponad 2x więcej CO2 wyposzczonego do atmostfery. Samochody elektryczne TAK , ale tylko z energetyki odnawialnej ale my na najbliższe 50 lat nie may takich planów bo górnik kopać węgiel musi bo jak nie to przyjedzie do Warszawy obalać kolejne rządy. Na dzień dzisiejszy elektryki w Polsce to obłuda!!!Coś ci nie wyszło w obliczeniach doktorze Januszu. Odpuść, nie rozumiesz poprostu o co w tym chodzi... |
![]() |
Brawo Lublin !
|
![]() |
Dlaczego chodzenie nie jest dotowane ? Czyżby nikt nie mógł na nim zarobić.
|
![]() |
W tej całej idei są niechlubne wyjątki - elektryczne busy nie mogą pokazywać turystom najpiękniejszych części miasta. Jest to jedyna taka sytuacja w Europie, gdzie na Stare Miasto może wjechać prawie każdy samochód, za wyjątkiem pojazdów elektrycznych do wożenia turystów. Wojciech Górski.
|
![]() |
Gdzie jest niby ten bląd? Tu nie chodzi o pojedyńcze % ale o skalę. A chodzi wiadomo o co, o pieniądze. Pod przykrywką ochrony środowiska próbuje się wygenerować nowy produkt i nowy popty bo stary się już "przejadł"Dosyć kłamstw na temat samochodów elektrycznych !! Wartość energetyczna 1 l benzyny jest w przybliżeniu równa wartości 1 kg węgla i ilość CO2 ze spalania jest podobna. 1. Współczesny samochód spalinowy (silnik) ma efektywność ok 50% co oznacza że po spaleniu 1 l benzyny 50 % energi jest wykorzystana na ruch, nie ma innych znaczących składników strat 2. Samochód elektryczny to: zamiana węgla na prąd w elektrowni sprawność 30%, przesył 90% , ładowarka 95%, bateria 90% , silnik 95%. Sumarycznie to poniżej 20% efektywności. Czyli ilość energii i CO2 w polskich warunkach dla samochodu elektrycznego jest ponad 2 x bardziej niekorzystna niż spalinowego. I tego nic nie zmieni. Żadne kłamstwa. Pozostaje jeszcze pytanie dlaczego przy podobnym koszcie wydobycia 1 l benzyny jest 6 x droższy od 1 kg węgla ( prawie ta sama energia) ?? Oczywiście to podatki i zyski firm naftowych. I teraz pytanie co by się stało gdyby zamienić wszystkie samochody na elektryczne ??... prąd podrożeje 6 krotnie. Państwo nie powoli sobie na takie straty w podatkach i akcyzie. Pozostaje jeszcze problem tego że gdyby zamienić wszystkie samochody na elektryczne to musimy wybudować 2 x więcej elektrowni w Polsce .. oczywiście węglowych.. co przy porównaniu efektywności benzyniaków i elektryków da ponad 2x więcej CO2 wyposzczonego do atmostfery. Samochody elektryczne TAK , ale tylko z energetyki odnawialnej ale my na najbliższe 50 lat nie may takich planów bo górnik kopać węgiel musi bo jak nie to przyjedzie do Warszawy obalać kolejne rządy. Na dzień dzisiejszy elektryki w Polsce to obłuda!!!Coś ci nie wyszło w obliczeniach doktorze Januszu. Odpuść, nie rozumiesz poprostu o co w tym chodzi... |
![]() |
O iluminati ku.wa. popatrz lepiej czy ci chemtrailsu nie zrzucaja z nieba. Naczyta sie bzdur w internecie i pieprzy glupoty a ludzi co sie znaja, naukowcow wysmiewa. Nie rozumiecie podstaw a sie rwiecie co nie waszeGdzie jest niby ten bląd? Tu nie chodzi o pojedyńcze % ale o skalę. A chodzi wiadomo o co, o pieniądze. Pod przykrywką ochrony środowiska próbuje się wygenerować nowy produkt i nowy popty bo stary się już "przejadł"Dosyć kłamstw na temat samochodów elektrycznych !! Wartość energetyczna 1 l benzyny jest w przybliżeniu równa wartości 1 kg węgla i ilość CO2 ze spalania jest podobna. 1. Współczesny samochód spalinowy (silnik) ma efektywność ok 50% co oznacza że po spaleniu 1 l benzyny 50 % energi jest wykorzystana na ruch, nie ma innych znaczących składników strat 2. Samochód elektryczny to: zamiana węgla na prąd w elektrowni sprawność 30%, przesył 90% , ładowarka 95%, bateria 90% , silnik 95%. Sumarycznie to poniżej 20% efektywności. Czyli ilość energii i CO2 w polskich warunkach dla samochodu elektrycznego jest ponad 2 x bardziej niekorzystna niż spalinowego. I tego nic nie zmieni. Żadne kłamstwa. Pozostaje jeszcze pytanie dlaczego przy podobnym koszcie wydobycia 1 l benzyny jest 6 x droższy od 1 kg węgla ( prawie ta sama energia) ?? Oczywiście to podatki i zyski firm naftowych. I teraz pytanie co by się stało gdyby zamienić wszystkie samochody na elektryczne ??... prąd podrożeje 6 krotnie. Państwo nie powoli sobie na takie straty w podatkach i akcyzie. Pozostaje jeszcze problem tego że gdyby zamienić wszystkie samochody na elektryczne to musimy wybudować 2 x więcej elektrowni w Polsce .. oczywiście węglowych.. co przy porównaniu efektywności benzyniaków i elektryków da ponad 2x więcej CO2 wyposzczonego do atmostfery. Samochody elektryczne TAK , ale tylko z energetyki odnawialnej ale my na najbliższe 50 lat nie may takich planów bo górnik kopać węgiel musi bo jak nie to przyjedzie do Warszawy obalać kolejne rządy. Na dzień dzisiejszy elektryki w Polsce to obłuda!!!Coś ci nie wyszło w obliczeniach doktorze Januszu. Odpuść, nie rozumiesz poprostu o co w tym chodzi... |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|