Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Parkingi. Jakoś mnie to nie dziwi. W tym mieście nie buduje się nic poza parkingami. A paradoks polega na tym, że im więcej parkingów - tym trudniej zaparkować. Bo samochodów przybywa szybciej niż miejsc postojowych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Parkingi. Jakoś mnie to nie dziwi. W tym mieście nie buduje się nic poza parkingami. A paradoks polega na tym, że im więcej parkingów - tym trudniej zaparkować. Bo samochodów przybywa szybciej niż miejsc postojowych.
 No jeszcze powstają "akademiki" tzn. powstawały do niedawna.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już frustraci przeciwni rozwojowi Lublina się obudzili...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Parkingi. Jakoś mnie to nie dziwi. W tym mieście nie buduje się nic poza parkingami. A paradoks polega na tym, że im więcej parkingów - tym trudniej zaparkować. Bo samochodów przybywa szybciej niż miejsc postojowych.
 No jakoś ludzie muszą poruszać się po tym mieście. Komunikacja miejska jest beznadziejna to korzystają z samochodów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już frustraci przeciwni rozwojowi Lublina się obudzili...
 Już żukowy piesek-trollik wylazł ze swojej budy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Operator dwóch pedałów i idiota monisia nic nowego przecież nie napisali . Jeden anyty samochodziarz , a drugi wszystko zrobi aby połączyć i zdeprawować Żuka . To ich cel życiowy .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Już frustraci przeciwni rozwojowi Lublina się obudzili..." - ładny rozwód dla miasta. Hektary parkingów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
" No jakoś ludzie muszą poruszać się po tym mieście. Komunikacja miejska jest beznadziejna to korzystają z samochodów." - no właśnie. Dokąłdnie. O tym samym mówimy. Czyli rozwiązaniem sytuacji jest to by każdy poruszał się po mieście własnym samochodem. Ale wtedy potrzeba jakieś 80% powierzchni Lublina pokryć parkingami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Jeden anyty samochodziarz" - dlaczego antysamochodziarz? Też poruszam się samochodem. Ale to nie jest powód by pół miasta zamienić w parkingi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Komunikacja miejska jest beznadziejna to korzystają z samochodów." - to skoro monunikacja miejsca jest beznadziejna, to należy ją usprawniać, a nie budować parkingi dla prywatnych samochodów. Ile trwa wyjazd Diamentową? Kolejny parking to kolejne samochody i jeszcze większe korki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na starych osiedlach zawsze było wydzielane sporo miejsca pod prakingi, i do tej pory łatwiej w nich o parkowanie. A nie oszukujmy się Herberta-Zemborzycka to nie jest jakieś centrum miasta, parkingi jak najbardziej wskazane.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Komunikacja miejska jest beznadziejna to korzystają z samochodów." - to skoro monunikacja miejsca jest beznadziejna, to należy ją usprawniać, a nie budować parkingi dla prywatnych samochodów. Ile trwa wyjazd Diamentową? Kolejny parking to kolejne samochody i jeszcze większe korki.
 Taka jest polityka Żuka, czyli zrobienie z tego miasta jednego wielkiego parkingu poprzecinanego miejskimi autostradami. Trzeba było nie głosować na Żuka to byś teraz nie wylewał swoich frustracji na tym forum.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie żadna polityka Żuka, tylko skoro sami mieszkańcy wnieśli uwagi o zwiększenie miejsc parkingowych to sami najlepiej wiedzą co jest im potrzebne. A wy pseudo ekolodzy przestańcie w końcu innym układać na siłę życie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie żadna polityka Żuka, tylko skoro sami mieszkańcy wnieśli uwagi o zwiększenie miejsc parkingowych to sami najlepiej wiedzą co jest im potrzebne. A wy pseudo ekolodzy przestańcie w końcu innym układać na siłę życie
   Taka jest polityka Żuka, czyli zrobienie z tego miasta jednego wielkiego parkingu poprzecinanego miejskimi autostradami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie żadna polityka Żuka, tylko skoro sami mieszkańcy wnieśli uwagi o zwiększenie miejsc parkingowych to sami najlepiej wiedzą co jest im potrzebne. A wy pseudo ekolodzy przestańcie w końcu innym układać na siłę życie
Taka jest polityka Żuka, czyli zrobienie z tego miasta jednego wielkiego parkingu poprzecinanego miejskimi autostradami.
 Niektórym trzeba chyba powtarzać do skutku, bo umiejętność czytania ze zrozumieniem kuleje: " W EFEKCIE UWAG MIESZKAŃCÓW, po pierwszym wyłożeniu projektu planu zwiększono obszar, na którym dopuszczono realizację parkingów w ramach terenu zieleni izolacyjnej"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie żadna polityka Żuka, tylko skoro sami mieszkańcy wnieśli uwagi o zwiększenie miejsc parkingowych to sami najlepiej wiedzą co jest im potrzebne. A wy pseudo ekolodzy przestańcie w końcu innym układać na siłę życie
Taka jest polityka Żuka, czyli zrobienie z tego miasta jednego wielkiego parkingu poprzecinanego miejskimi autostradami.
Niektórym trzeba chyba powtarzać do skutku, bo umiejętność czytania ze zrozumieniem kuleje: " W EFEKCIE UWAG MIESZKAŃCÓW, po pierwszym wyłożeniu projektu planu zwiększono obszar, na którym dopuszczono realizację parkingów w ramach terenu zieleni izolacyjnej"
 Taka jest polityka Żuka, czyli zrobienie z tego miasta jednego wielkiego parkingu poprzecinanego miejskimi autostradami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Budować i nie słuchać frustratów. Ta droga od dawna była w planach i jest potrzebna.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie żadna polityka Żuka, tylko skoro sami mieszkańcy wnieśli uwagi o zwiększenie miejsc parkingowych to sami najlepiej wiedzą co jest im potrzebne. A wy pseudo ekolodzy przestańcie w końcu innym układać na siłę życie
Taka jest polityka Żuka, czyli zrobienie z tego miasta jednego wielkiego parkingu poprzecinanego miejskimi autostradami.
 Dzieciaku, Ty w życiu widziałeś autostradę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro zaplanowana jest i pętla autobusowa i parkingi tzn, że jest jakaś równowaga. Dlaczego posiadacze samochodów mają być dyskryminowani? Nie każdy pracuje w mieście by móc dojechać autobusem, tak jak nie każdy jeździ rowerem i ma czas na pisanie niby "proekologicznych" komentarzy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro zaplanowana jest i pętla autobusowa i parkingi tzn, że jest jakaś równowaga. Dlaczego posiadacze samochodów mają być dyskryminowani? Nie każdy pracuje w mieście by móc dojechać autobusem, tak jak nie każdy jeździ rowerem i ma czas na pisanie niby "proekologicznych" komentarzy.
 To, że jest planowana pętla to nie znaczy, że powstanie, a nawet jak wybudują to nie wiadomo czy będzie wykorzystywana. Zrobiono w Lublinie węzły przesiadkowe z których prawie nikt nie korzysta. Wybudowano zatoki przystankowe, na których nie zatrzymuje się żaden autobus.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...