Trzeba płacić to źle, nie trzeba też źle. Co za naród, nic dziwnego że w tym kraju jest jak jest.
|
|
Ciekawe w takim razie jak mają się czuć ci co kupili bilet miesięczny? Może zwrot kosztów 1/30 ceny biletu?
|
|
Jechałem przed godziną 9 Jelczem na linii 34 i kasowniki były włączone. Czy w starych Jelczach kasowniki (te czerwone) też odblokowują się samoczynnie po otwarciu drzwi? ))
|
|
Może kierowcy zostali poinformowani przed wyjazdem o tym, że dziś komunikacja jest darmowa, ale może także dostali wiadomość, żeby nie udostępniać tej "tajemnej" wiedzy pasażerom, żeby nie narażać ZTM na największy wymiar strat. Przecież nie każdy będzie zasuwał przez np. pół miasta, żeby wymienić skasowany bilet na nowy (kasując przy tym za dwie strony). Z drugiej strony taki pasażer też winny sam sobie- gazet nie czyta, dostępu do internetu nie ma, do telewizji, do radia? Przecież tam o tym można przeczytać. Kto gapa, ten traci .
|
|
Protestuję !
Dzisiaj na przystanku było znacznie więcej osób niż zwykle... efekt jest taki, że ja mając bilet miesięczny poczekać na kolejny autobus bo bydło rzuciło się na darmowy przejazd i zapchało go. Słyszałem jak grupka 7 osób stała i śmiała się, że jadą za darmo przejechać się dla picu.
Oczywiście jak autobus podjechał rzucili się i zajęli 1-2 miejsca. Pozostali stali w ścisku. Ja nie mogłem już wsiąść przez takich tępaków... zapłaciłem za miesięczny bilet, ale nie mogę skorzystać przez głupią akcję z darmowymi biletami.
|
|
Nie wszystkie kasowniki z przyczyn technicznych da się zablokować, dlatego planujemy umożliwić pasażerom, by skasowany bilet mogli wymienić na nowy
Głupota roku
Jechać na Kraśnickie po to,aby wymienić bilet to oznacza:kupić bilet,żeby dojechać,wrócić na bilecie wymienionym za ten skasowany dzisiaj....
Jakby nie można było skasować go jeszcze raz,z drugiej strony(jest data-więc wiadomo,że to byłoby za dzisiaj)
|
|
Nie wszystkie kasowniki z przyczyn technicznych da się zablokować, dlatego planujemy umożliwić pasażerom, by skasowany bilet mogli wymienić na nowy
Głupota roku
Jechać na Kraśnickie po to,aby wymienić bilet to oznacza:kupić bilet,żeby dojechać,wrócić na bilecie wymienionym za ten skasowany dzisiaj....
Jakby nie można było skasować go jeszcze raz,z drugiej strony(jest data-więc wiadomo,że to byłoby za dzisiaj)
|
|
Mała karteczka, długopis i taśma klejąca - napisać na karce "dziś nie kasujemy biletów - ZTM Lublin" i przykleić na kasowniku.
|
|
W 18 NIE DZIAŁAŁY. WSZYSTKO JAK NAJBARDZIEJ BYŁO OK.
|
|
"TIMEO DANAOS ET DONA FERENTES"....idąc za refleksą Wergiliusza,ja dzisiaj powiem
;OBAWIAM SIĘ PLATFORMY OBYWATELSKIEJ NAWET JAK TA CZYMŚ MNIE DZISIAJ OBDAROWUJE.
|
|
i tak wszystko działa w tym mieście, taka organizacja jest w firmie zarządzanej przez miasto. Może czas zmienić tych co zarządzają firmą i miastem ?
|
|
W 9, nie działały i to w obie strony!
|
|
Własnie szykuje zmiana prezydenta z PO na prezydenta z PO |
|
Mało tego, kierowca np na linii nr 20 sprzedawał normalnie bilety nie informując że przejazd jest darmowy a kasowniki oczywiście działały.
|
|
Jak ktoś jest łosiem to niech kasuje, hehe
|
|
W "40" (na 3 Maja ok. 06:45 w kierunku Żeglarskiej) kontrolki kasowników świeciły się na zielono. Ludzi nie było dużo. W czasie, gdy jechałem, jedna osoba kasowała bilet. Niestety była za daleko, więc nie mogłem jej ostrzec.
Spodziewałem się ogłoszeń w autobusie, ale nic takiego nie widziałem. Można było choćby tylko zakleić kawałkiem taśmy otwory kasowników.
|
|
Ja z kolei w autobusie linii 25 uslyszalam ze darmowy przejazd maja pasazerowie posiadajacy przy sobie dowod rejestracyjny pojazdu-i tylko tacy moga jezdzic za darmo..paranoja;/ kasowniki dzialaly..W 17 natomiast byly zablokowane i kierowca powiedzial ze wszyscy jezdza za FREE:)
|
|
Ja to w ogóle nie rozumiem tych,którzy "jęczą" na MPK "jak to długo musiałem na przystanku MPK czekać i marznąć!"... A czemu nie pochwalą się /jeśli nie jadą MPKiem/ ile minut gimnastykują się-"skrabią i odkopują" swoje auto spod śniegu zanim do pracy odjadą spod bloku/z parkingu??? |
|
a ty co ?? z MPK czy UM ?? |
|
dobrze poinformowany pasażer
|
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|