![]() |
Panie Smaga czy pan czasami myśli - jak Godebskiego może być ulicą jednokierunkową - szczególnie na odcinku Weteranów - Al.Racławickie. Jak widać kasa za wypociny jest ważniejsza niż logika tych wypocin.
|
![]() |
Darmowa komunikacja miejska i problem z parkowaniem sam by się rozwiązał.
|
![]() |
posr*lo komplenie, wszedzie postawcie te durne parkometry, od elizowki po abramowice!!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
Rozwiązaniem jest zburzenie po jednej pierzei każdej ulicy i zrobienie tam klepisk do parkowania. Wyobraźcie sobie Krakowskie Przedmieście bez budynków od Lublinianki aż po Nowy teatr. I zmieszczą się te 230 tys aut. Ew. można Plac Litewski zamienić na parking. Baobab się wytnie, żeby liście nie brudziły samochodów. No i deptak - niech to będzie parking. Będzie świetnie. Nie będą nam lewaki decydować, że mamy łazić piechotą. Ruch pieszy zabronić! Piesi do samochodów.
|
![]() |
Lublin 700 samochodów/tys mieszkańców Berlin 330
|
![]() |
Lublin 700 samochodów/tys mieszkańców Berlin 330zgadza się . 3-4 osobowe w rodzinie . i byle student musi w Lublinie jechać autem . nie mówiąc o damach |
![]() |
LUBIN miasto o podobnej nazwie a komunikacja za free.
Można ? Można!!!.
|
![]() |
Lublin 700 samochodów/tys mieszkańców Berlin 330bo to Polska w ruinie, bieda i nędza na każdym kroku |
![]() |
Czechów Południowy już dawno to podnosił, bo tam nawet strefy ruchu nie rozwiązały problemu aut, których kierowcy próbują uniknąć opłat za parkowanie w miejskiej strefie. Tyle, że przy ponad 70% relacji zadłużenia do dochodów, to aby patrzeć jak parkomaty będą wszędzie poza zapleczem "ratuszowym".
|
![]() |
dvb 232 a ilu mieszkańców ma Lublin ?
|
![]() |
bo to Polska w ruinie, bieda i nędza na każdym krokuŚrednia wieku tych aut, to 15 lat. Jeżeli to chcesz przyjąć jako wskaźnik poziomu zamożności społeczeństwa, to można tylko pogratulować poczucia humoru - szczególnie, że większość z tych aut kupowana była na raty... Jeżeli chcesz porównywać w kontekście zamożności, to weź pod uwagę ilość rejestrowanych nowych aut, a nie tych, których pozbyli się Niemcy... |
![]() |
a może cały Lublin niech bedzie strefa płatnego parkowania, rozszerzyłbym jeszcze o Swidnik, Konopnicę, Jastków i Prawiedniki... a może po prostu ograniczyć SPP do parkingu pod Ratuszem?
Za co oni pieniądze biorą? Nie pytam "z czego", bo wiem, ze z naszych pieniędzy...
|
![]() |
Nie wiem na jakie miasto zapatruje sie Lublin, ale płatne strefy robi sie po to żeby zachęcic ludzi do przesiadki w komunikacje miejską a u nas chodzi tylko o to żeby zgarnąc kase od kierowców. Powiększenie strefy to dla mnie bez sens tym bardziej, ze tak jak jest napisane w art. to wypchnie tylko auta ulice lub kilka dalej.
|
![]() |
"Koszty budowy parkingów podziemnych byłyby niewspółmiernie duże w porównaniu z korzyściami – odpowiada Karol Kieliszek z Urzędu Miasta." - pan Kieliszek jak zwykle błyszczy swoimi mądrościami...
|
![]() |
Polska to dziwny kraj. Tworzy się strefy płatnego parkowania aby zachęcić do jazdy komunikacją miejską, a jednocześnie podnosi się ceny biletów tej komunikacji. A to wszystko w momencie kiedy ceny paliw mocno spadają.
|
![]() |
Polska to dziwny kraj. Tworzy się strefy płatnego parkowania aby zachęcić do jazdy komunikacją miejską, a jednocześnie podnosi się ceny biletów tej komunikacji. A to wszystko w momencie kiedy ceny paliw mocno spadają.o to to! dokładnie!! paranojaaa |
![]() |
Samochód to nie luksus, tylko konieczność. Komunikacja miejska działa tylko w obrębie miasta, spróbuj dojechać spoza granic miasta do pracy. Tylko ci, co się wożą służbowymi limuzynami tego nie widzą. Jakby musieli płacić za postój prywatnych i służbowych samochodów na parkingu przy urzędach, to by się szybko w d... poodwracało.
|
![]() |
Strefa parkowania powinna być jeszcze większa.Wtedy Ci co przyjeżdżają z wiosek zostawialiby pojazdy daleko od centrum i kontynuowali dojazd do pracy środkami komunikacji miejskiej.Mniejszy tłok na ulicach centrum.
Co do parkingu podziemnego .Zamiast wydawać kasę na fontanny na Placu Litewskim powinien być wielki podziemny parking pod placem .Samochody powinny zniknąć z chodników.
|
![]() |
Polska to dziwny kraj. Tworzy się strefy płatnego parkowania aby zachęcić do jazdy komunikacją miejską, a jednocześnie podnosi się ceny biletów tej komunikacji. A to wszystko w momencie kiedy ceny paliw mocno spadają.Zauważ, że ceny lubelskich biletów są jednymi z najtańszych w kraju. Jak sobie wyobrażasz rozwój komunikacji miejskiej bez inwestycji? A na inwestycje skądś trzeba wziąć pieniądze. |
![]() |
Czy może ktoś wyjaśnić ile płacą za parkowanie aut prywatnych urzędnicy zatrudnieni w urzędach w centrum.
Jeżeli nie to jest to nieprawidłowe.Pod urzędami bezpłatnie powinny parkować tylko pojazdy służbowe.
|
Strona 1 z 2
Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.