Typowa zmowa cenowa ! Kiedy CBA sie tum zajmie ???!!!
|
|
Nie zmowa cenowa tylko banda urzędasów nie mająca pojęcia o obecnej sytuacji na rynku budowlanym myślała, że kosztorys inwestorskich przygotowany parę lat temu z ówczesnymi cenami będzie nadal aktualny pomimo, że ceny materiałów i robocizny w budowlance z roku na rok rosną coraz szybciej... przykro jedynie, że tak potrzebna przebudowa (stan nawierzchni) będzie na długo odłożona w czasie bo kasy na jej realizację jak widać w budżecie za dużo nie ma.
|
|
Zuczek otrzymał POlecenie, żeby z dewastacją Racławickich POczekać, aż Panowie Dewelo-Szlachta POkończą swoje ynwestycje zlokalizowane przy tej ulicy.
|
|
Podziwiajcie lubliniacy piękne drzewa na al. Racławickich. To już ostatni taki rok.
|
|
Tyle co nic są warte obietnice wyborcze Żuka tak jak i całej tej śmiesznej koalicji .Deweloprezydent Żuk tylko w tym roku zatrudnił za pieniądze podatników dodatkowo ponad 60 osób!!To lekką ręką pona 300tyś zł miesięcznie z budżetu miasta. Zadłużył Lublin na ponad 1,5 miliarda złotych.I skąd wziąć na inwestycje jak tu trzeba kredyty spłacać i wyrobić na bandę urzędników od spraw zbędnych.Panie Prezydencie Pańskie miejsce jest tam gdzie posła Jana Burego z PSL.
|
|
Zlikwidować z projektu wszelkie lewoskręty, zrobić z tego po prostu remont nawierzchni + buspasy, bo te są konieczne. Nie róbmy kolejnej autostrady w mieście. Żadna z drogowych inwestycji zdimu nie rozwiązała problemu korków, mimo milionów złotych wydanych. Zdim projektuje bez pomysłu. Pod kierowców, nie pod ludzi. W efekcie mamy nieprzyjazne miasto pełne korków i zbyt szerokich ulic.
|
|
Tyle co nic są warte obietnice wyborcze Żuka tak jak i całej tej śmiesznej koalicji .Deweloprezydent Żuk tylko w tym roku zatrudnił za pieniądze podatników dodatkowo ponad 60 osób!!To lekką ręką pona 300tyś zł miesięcznie z budżetu miasta. Zadłużył Lublin na ponad 1,5 miliarda złotych.I skąd wziąć na inwestycje jak tu trzeba kredyty spłacać i wyrobić na bandę urzędników od spraw zbędnych.Panie Prezydencie Pańskie miejsce jest tam gdzie posła Jana Burego z PSL.60 osób to tylko po linii partyjnej zapomniałeś dodać?!! |
|
Zlikwidować z projektu wszelkie lewoskręty, zrobić z tego po prostu remont nawierzchni + buspasy, bo te są konieczne. Nie róbmy kolejnej autostrady w mieście. Żadna z drogowych inwestycji zdimu nie rozwiązała problemu korków, mimo milionów złotych wydanych. Zdim projektuje bez pomysłu. Pod kierowców, nie pod ludzi. W efekcie mamy nieprzyjazne miasto pełne korków i zbyt szerokich ulic.Ta opcja nie wchodzi w rachubę, ponieważ jest sprzeczna z "wizją" Koziego Grodu, która zrodziła się w głowie narcystycznego technokraty (jaka to wizja, chyba nie trzeba przypominać - beton, asfalt, lasy stalowych słupów, jeśli już jakieś drzewa to w doniczkach itd.). Jak udowodniła historia dotychczasowych jego kadencji, człowiek ten posiada pełną odporność na argumenty (mieszkańców, społeczników, aktywistów, naukowców itd.) - rządzi miastem (jak i swoim fan-klubem z RM) żelazną, technokratyczną ręką, licząc się jedynie z głosem tych, którzy reprezentują Mamonę. A dla tych ostatnich, wiadomo - im droższy miś, tym lepiej. |
|
Zlikwidować z projektu wszelkie zbędne rzeczy oraz tzw. buspasy - które będą korkowały i podrażają koszty, zrobić z tego po prostu solidny remont nawierzchni. Nie róbmy kolejnej zapchanej drogi z buspasami w mieście. Żadna z drogowych inwestycji zdimu nie rozwiązała problemu korków, mimo milionów złotych wydanych. Zdim projektuje bez pomysłu. Nie pod ludzi i kierowców, tylko chyba pod korki i wąską grupę cyklistów. W efekcie mamy nieprzyjazne miasto pełne korków i zbyt pokręcone pasy z drogami rowerowymi nawet z dwóch stron, jakby nie wystarczyło po jednej stronie ulicy, które są wykorzystywane w sumie po odjęciu zimy i zimnych i deszczowych dni 4,5 miesiąca w roku.
|
|
Rok życia dla drzew.
|
|
Moze mi ktos ppwiedziec dlaczego ceny budowlanki w zamowieniach publicznych poszly 100% w gore jak zaden ze skladnikow tyle nie podrozal a wzrosty plac czy materialow to srednio 10-20% w ostatnich 3 latach. I dlaczego mieszkania budowane z tego samego betonu i rekami tych samych robotnikow podrozaly o 20% a nie 100%? Czyzby wolny rynek pilnowal cen? Skonczą sie glupie doplaty unijne 2020 to ceny zejdą na ziemie. I wtedy i bez doplat bedzie mozna drogi remontowac
|
|
Niech dorzucą się deweloperzy, którzy zabudowują kokejne ziekeńce oraz inne place w tamtym rejonie, oraz właściciel "Plazy" (zbudowanej na miejscu filii obozu koncentracyjnego, do której dojeżdżają pojazdy (tym dostawcze), obciążając zwłaszcza ul. Lipową. Jeżeli te ulice staną się drogami gruntowymi, to deweloperzy i "Plaza" pójdą w ... pole.
Czemu ogół ludzi ma finansować drogi ważne dla interesów kapitalistów?
|
|
Nie ma co sie dziwic. Jak Zuk placi za betonową lawke zasypaną ziemią z kilkoma rabatkami 100.000 zl to 100 mln za raclawickie jest jak za darmo. Tak sie wydaje nie swoje pieniadze, łatwo i bez opamietania. A to sa takze Twoje pieniadze.
|
|
Nasz Żuczek próbuje rozwijać Lublin jak może, ale nawet On nic nie POcznie, kiedy z winy pis wszystkie ceny wzrosły co najmniej 2-3x. Teraz robol na budowie życzy sobie 12, a nawet 15 zł/h, a za PO było mnóstwo chętnych do pracy za 5 zł/h - komu to przeszkadzało?
|
|
Ciekawe, który to urzędnik z Zarządu Dróg "oszacował" koszty które mają się nijak do kosztów rzeczywistych ?
|
|
Jak to możliwe, że urzędnicy ratusza i wykonawcy posługując się tymi samymi cennikami, wykazują tak duże różnice w wartości inwestycji. Dziwne !? Na al. Racławickich obecnie wykonywane są dwie inwestycje deweloperskie i czy przypadkiem to im nie przeszkadza ta inwestycja drogowa, bo jak by dojechali z ciężkim sprzętem na budowę ? Skończą pracę dewoloperzy, to będzie można rozpocząć remont ulicy.
|
|
Za dużo inwestycji poszło w usługi rekreacyjne, place, ławeczki i różne zabiegi kosmetyczne i dekoratorskie a za mało na drogi i to się teraz mści. Trzeba było brać unijne dotacje pod modernizacje wszelkich głównych dróg w mieście Lublin a takie miejsca jak CSK, Plac litewski, Plac Kaczyńskiego można było zrobić za tańsze pieniądze, mniej inwazyjnie ale ładnie, bo jak one wyglądają? - betonowe pustynie, tylko się deskorolkami tłuką. Nim się skończą dotacje unijne z 2020 rokiem to nam Lublin wyłysieje z drzew i będzie wyglądał jak kolano. Pragnę zauważyć, że smog, który przywędrował do nas od ostatnich 2-3 lat nie wynika z tego, że ktoś pali węglem czy drewnem i brunatny dymek psuje powietrze - drzewa są naturalnym filtratorem ekosystemu i nadmiar CO2 pochłoną podobnie jak inne rośliny. Smog jest dlatego, że karczujemy barbarzyńsko drzewa nie tylko pod modernizację placów ale dodajmy do tego deweloperów, którzy słyną ze swojej pazerności i chciwości, by wciskać ludziom blok koło bloku bez poszanowania prywatności - żeby to jeszcze były całkiem duże mieszkania - a to kawalerki, małe karakany, ciemne, zimne, a wygląd zewnętrzny jeszcze gorszy - niby bloki wyglądają futurystycznie a kolorystyka - szaro-bure barwy są melancholijne. Al. racławickie i lipową ogołocą z drzew, bo niby jak te buspasy wyznaczą? No właśnie. Zmiany w Lublinie zachodzą dynamicznie to trzeba przyznać - ale czasami zbyt chaotycznie, Nie samym betonowaniem żyje człowiek, inwestycje oprócz tego, że mają ładnie wyglądać to muszą być praktyczne, funkcjonalne i jednocześnie niezbyt nachalne. Zabudowa na modłę unijną i te nowoczesne infrastruktury są ponure, zimne, brak im jakiejś finezji. Niedługo to jeszcze zabudują górki Czechowskie a potem wąwóz na Czubach( oby nie). Tak więc zdecydowanie za dużo drzew i roślinności idzie w Lublinie pod topór, tak być nie powinno.
|
|
superbiz.se.pl/wiadomosci/pis-oplaca-internetowych-trolli-by-siali-propagande-aa-jLEf-SoL1-mQiX.html
|
|
superbiz.se.pl/wiadomosci/pis-oplaca-internetowych-trolli-by-siali-propagande-aa-jLEf-SoL1-mQiX.html
|
|
Takie rzeczy dzieją się w całym kraju, nie tylko w Lublinie wyliczenia urzędników rozmijają się z oczekiwaniami firm
|
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|