Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Na przebudowę Al. Racławickich możemy poczekać kolejny rok

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 11 maja 2019 r. o 14:02 Powrót do artykułu
Typowa zmowa cenowa ! Kiedy CBA sie tum zajmie ???!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie zmowa cenowa tylko banda urzędasów nie mająca pojęcia o obecnej sytuacji na rynku budowlanym myślała, że kosztorys inwestorskich przygotowany parę lat temu z ówczesnymi cenami będzie nadal aktualny pomimo, że ceny materiałów i robocizny w budowlance z roku na rok rosną coraz szybciej... przykro jedynie, że tak potrzebna przebudowa (stan nawierzchni) będzie na długo odłożona w czasie bo kasy na jej realizację jak widać w budżecie za dużo nie ma.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zuczek otrzymał POlecenie, żeby z dewastacją Racławickich POczekać, aż Panowie Dewelo-Szlachta POkończą swoje ynwestycje zlokalizowane przy tej ulicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podziwiajcie lubliniacy piękne drzewa na al. Racławickich. To już ostatni taki rok.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tyle co nic są warte obietnice wyborcze Żuka tak jak i całej tej śmiesznej koalicji .Deweloprezydent Żuk tylko w tym roku zatrudnił za pieniądze podatników dodatkowo ponad 60 osób!!To lekką ręką pona 300tyś zł miesięcznie z budżetu miasta. Zadłużył Lublin na ponad 1,5 miliarda złotych.I skąd wziąć na inwestycje jak tu trzeba kredyty spłacać i wyrobić na bandę urzędników od spraw zbędnych.Panie Prezydencie Pańskie miejsce jest tam gdzie posła Jana Burego z PSL.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zlikwidować z projektu wszelkie lewoskręty, zrobić z tego po prostu remont nawierzchni + buspasy, bo te są konieczne. Nie róbmy kolejnej autostrady w mieście. Żadna z drogowych inwestycji zdimu nie rozwiązała problemu korków, mimo milionów złotych wydanych. Zdim projektuje bez pomysłu. Pod kierowców, nie pod ludzi. W efekcie mamy nieprzyjazne miasto pełne korków i zbyt szerokich ulic.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tyle co nic są warte obietnice wyborcze Żuka tak jak i całej tej śmiesznej koalicji .Deweloprezydent Żuk tylko w tym roku zatrudnił za pieniądze podatników dodatkowo ponad 60 osób!!To lekką ręką pona 300tyś zł miesięcznie z budżetu miasta. Zadłużył Lublin na ponad 1,5 miliarda złotych.I skąd wziąć na inwestycje jak tu trzeba kredyty spłacać i wyrobić na bandę urzędników od spraw zbędnych.Panie Prezydencie Pańskie miejsce jest tam gdzie posła Jana Burego z PSL.
 60 osób to tylko po linii partyjnej zapomniałeś dodać?!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zlikwidować z projektu wszelkie lewoskręty, zrobić z tego po prostu remont nawierzchni + buspasy, bo te są konieczne. Nie róbmy kolejnej autostrady w mieście. Żadna z drogowych inwestycji zdimu nie rozwiązała problemu korków, mimo milionów złotych wydanych. Zdim projektuje bez pomysłu. Pod kierowców, nie pod ludzi. W efekcie mamy nieprzyjazne miasto pełne korków i zbyt szerokich ulic.
 Ta opcja nie wchodzi w rachubę, ponieważ jest sprzeczna z "wizją" Koziego Grodu, która zrodziła się w głowie narcystycznego technokraty (jaka to wizja, chyba nie trzeba przypominać - beton, asfalt, lasy stalowych słupów, jeśli już jakieś drzewa to w doniczkach itd.). Jak udowodniła historia dotychczasowych jego kadencji, człowiek ten posiada pełną odporność na argumenty (mieszkańców, społeczników, aktywistów, naukowców itd.) - rządzi miastem (jak i swoim fan-klubem z RM) żelazną, technokratyczną ręką, licząc się jedynie z głosem tych, którzy reprezentują Mamonę. A dla tych ostatnich, wiadomo - im droższy miś, tym lepiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zlikwidować z projektu wszelkie zbędne rzeczy oraz tzw. buspasy - które będą korkowały i podrażają koszty, zrobić z tego po prostu solidny remont nawierzchni. Nie róbmy kolejnej zapchanej drogi z buspasami w mieście. Żadna z drogowych inwestycji zdimu nie rozwiązała problemu korków, mimo milionów złotych wydanych. Zdim projektuje bez pomysłu. Nie pod ludzi i kierowców, tylko chyba pod korki i wąską grupę cyklistów. W efekcie mamy nieprzyjazne miasto pełne korków i zbyt pokręcone pasy z drogami rowerowymi nawet z dwóch stron, jakby nie wystarczyło po jednej stronie ulicy, które są wykorzystywane w sumie po odjęciu zimy i zimnych i deszczowych dni 4,5 miesiąca w roku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rok życia dla drzew.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moze mi ktos ppwiedziec dlaczego ceny budowlanki w zamowieniach publicznych poszly 100% w gore jak zaden ze skladnikow tyle nie podrozal a wzrosty plac czy materialow to srednio 10-20% w ostatnich 3 latach. I dlaczego mieszkania budowane z tego samego betonu i rekami tych samych robotnikow podrozaly o 20% a nie 100%? Czyzby wolny rynek pilnowal cen? Skonczą sie glupie doplaty unijne 2020 to ceny zejdą na ziemie. I wtedy i bez doplat bedzie mozna drogi remontowac
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech dorzucą się deweloperzy, którzy zabudowują kokejne ziekeńce oraz inne place w tamtym rejonie, oraz właściciel "Plazy" (zbudowanej na miejscu filii obozu koncentracyjnego, do której dojeżdżają pojazdy (tym dostawcze), obciążając zwłaszcza ul. Lipową. Jeżeli te ulice staną się drogami gruntowymi, to deweloperzy i "Plaza" pójdą w ... pole. Czemu ogół ludzi ma finansować drogi ważne dla interesów kapitalistów?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie ma co sie dziwic. Jak Zuk placi za betonową lawke zasypaną ziemią z kilkoma rabatkami 100.000 zl to 100 mln za raclawickie jest jak za darmo. Tak sie wydaje nie swoje pieniadze, łatwo i bez opamietania. A to sa takze Twoje pieniadze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nasz Żuczek próbuje rozwijać Lublin jak może, ale nawet On nic nie POcznie, kiedy z winy pis wszystkie ceny wzrosły co najmniej 2-3x. Teraz robol na budowie życzy sobie 12, a nawet 15 zł/h, a za PO było mnóstwo chętnych do pracy za 5 zł/h - komu to przeszkadzało?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe, który to urzędnik z Zarządu Dróg "oszacował" koszty które mają się nijak do kosztów rzeczywistych ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak to możliwe, że urzędnicy ratusza i wykonawcy posługując się tymi samymi cennikami, wykazują tak duże różnice w wartości inwestycji. Dziwne !? Na al. Racławickich obecnie wykonywane są dwie inwestycje deweloperskie i czy przypadkiem to im nie przeszkadza ta inwestycja drogowa, bo jak by dojechali z ciężkim sprzętem na budowę ? Skończą pracę dewoloperzy, to będzie można rozpocząć remont ulicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za dużo inwestycji poszło w usługi rekreacyjne, place, ławeczki i różne zabiegi kosmetyczne i dekoratorskie a za mało na drogi i to się teraz mści. Trzeba było brać unijne dotacje pod modernizacje wszelkich głównych dróg w mieście Lublin a takie miejsca jak CSK, Plac litewski, Plac Kaczyńskiego można było zrobić za tańsze pieniądze, mniej inwazyjnie ale ładnie, bo jak one wyglądają? - betonowe pustynie, tylko się deskorolkami tłuką. Nim się skończą dotacje unijne z 2020 rokiem to nam Lublin wyłysieje z drzew i będzie wyglądał jak kolano. Pragnę zauważyć, że smog, który przywędrował do nas od ostatnich 2-3 lat nie wynika z tego, że ktoś pali węglem czy drewnem i brunatny dymek psuje powietrze - drzewa są naturalnym filtratorem ekosystemu i nadmiar CO2 pochłoną podobnie jak inne rośliny. Smog jest dlatego, że karczujemy barbarzyńsko drzewa nie tylko pod modernizację placów ale dodajmy do tego deweloperów, którzy słyną ze swojej pazerności i chciwości, by wciskać ludziom blok koło bloku bez poszanowania prywatności - żeby to jeszcze były całkiem duże mieszkania - a to kawalerki, małe karakany, ciemne, zimne, a wygląd zewnętrzny jeszcze gorszy - niby bloki wyglądają futurystycznie a kolorystyka - szaro-bure barwy są melancholijne. Al. racławickie i lipową ogołocą z drzew, bo niby jak te buspasy wyznaczą? No właśnie. Zmiany w Lublinie zachodzą dynamicznie to trzeba przyznać - ale czasami zbyt chaotycznie, Nie samym betonowaniem żyje człowiek, inwestycje oprócz tego, że mają ładnie wyglądać to muszą być praktyczne, funkcjonalne i jednocześnie niezbyt nachalne. Zabudowa na modłę unijną i te nowoczesne infrastruktury są ponure, zimne, brak im jakiejś finezji. Niedługo to jeszcze zabudują górki Czechowskie a potem wąwóz na Czubach( oby nie). Tak więc zdecydowanie za dużo drzew i roślinności idzie w Lublinie pod topór, tak być nie powinno.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
superbiz.se.pl/wiadomosci/pis-oplaca-internetowych-trolli-by-siali-propagande-aa-jLEf-SoL1-mQiX.html
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
superbiz.se.pl/wiadomosci/pis-oplaca-internetowych-trolli-by-siali-propagande-aa-jLEf-SoL1-mQiX.html
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Takie rzeczy dzieją się w całym kraju, nie tylko w Lublinie wyliczenia urzędników rozmijają się z oczekiwaniami firm
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...