Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
a miały tak jeździć tylko czasowo. śmiały krok
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dobrze ze bilety zostają w w dotychczasowej cenie, w innych miastach drożeją.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no to juz widze jak wiekszosc przesiada sie z samochodów do komunikacji miejskiej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lublina agonia po 'rządach' PO
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No nieźle. Róbmy buspasy i ograniczajmy komunikację miejską ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żuk do dymisji natychmiast. Nie umie zarządzać miastem. Zasłania się PITem, gdzie po pierwsze to są kwoty kosmetyczne, a po drugie w innych miastach takich problemów nie ma. 400 mln na stadion jest, a ludzie będą stali na przystankach jak za PRL aż coś przyjedzie. Za to dbać o prywatne interesy TBV i chodzić po sądach to czas i pieniądze ma.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Narobili buspasow, teraz tną rozkłady. Lecą się wszyscy przesiadają w komunikacie miejska
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak to możliwe, że w sąsiednich miastach, np. Zamościu, Radomiu, Puławach, Białej Podl., Chełmie, Rzeszowie komunikacja miejska się rozwija, a w Lublinie wszystko kaput?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trudno się dziwić skoro wszystko drożeje począwszy od energii po olej opałowy, presją na podwyżki plac również jest duża. Dodatkowo przez działania rządu zmniejszyły się wpływy do budżetu, z pustego to i Salomon nie naleje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lublin umiera, POrażka ***s://******.pl/z-roku-na-rok-w-lublinie-ubywa-mieszkancow-to-tak-jakby-wyludnic-dwie-dzielnice/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Winny całego zamieszania jest warbus, to od nich się zaczęło... Gdyby wywiązali się z umowy sytuacja wyglądałaby inaczej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dajmy jeszcze większej liczbie pasażerów uprawnienia do darmowych przejazdów i puszczajmy autobusy najlepiej kilka razy na dobę, budując przy tym więcej buspasów i kupując diaboliczny system płatności za bilety, którego większość pasażerów mpk Lublin nawet nie ogarnie. Dobry krok. Śmiały krok. Dobra zmiana... Ehhh
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Możecie mieć pretensje wyłącznie do siebie drodzy wyborcy. Głosując na PiS i wszystkie rozbuchane obietnice socjalne tej partii, głosowaliście za cięciami inwestycji w samorządach, obcinaniem komunikacji miejskiej, itp. Pieniądze na drzewach nie rosną i wiedzą o tym wszyscy, poza wyborcami jedynej słusznej partii, którzy chyba wciąż żyją w przekonaniu, że 500+ Kaczyński finansuje ze swojej prywatnej skarbonki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
" ZTM wyjaśnia, że trudno jest ostatnio o kierowców, dlatego trzeba podnosić im płace." - Tak, podnosimy do minimalnej krajowej bo MUSIMY!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Dyrektor ZTM przekonuje, że alternatywą dla cięć w rozkładach była podwyżka cen biletów." Pan dyrektor Malec zwyczajnie kłamie. Alternatywą jest stworzenie takiej siatki połączeń, która będzie dostosowana do obecnych celów podróży pasażerów. Obecna siatka to linie z lat 70, w których tylko część wydłużano na wnioski mieszkańców. Jest stara, droga w utrzymaniu i nieefektywna. Ciekawe co "eksperci" z ZTM wymodzą jak już powstanie nowy dworzec. To ostatnia szansa na stworzenie normalnej siatki połączeń. Ale znając życie lepiej będzie robić potwory z już istniejących linii. Do tego można, a nawet trzeba zlikwidować darmowe przejazdy które generują koszty. ZTM razem z szanownym panem dyrektorem, oraz panem prezydentem, powinien się zastanowić czy robi komunikację dla emerytów i uczniów. Czy też dla wszystkich mieszkańców? Bo póki co wychodzi, że ta komunikacja jest tylko dla tych pierwszych. W związku z tym, proponuję iść dalej i likwidować przewozy na czas ferii i wakacji. Wtedy na pewno zaoszczędzicie. Przy takim podejściu na pewno Wam wpływy wzrosną, mimo iż utrzymacie ceny na obecnym poziomie. Sporo ludzi przesiądzie się do samochodów bo zwyczajnie ZTM nie oferuje żadnej ciekawej alternatywy dla transportu indywidualnego. ŻADNEJ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak "na chłopski rozum", rozumiem, że gdy w przyszłym roku dotacja do komunikacji miejskiej znowu zostanie zmniejszona, tj. ZNP o 50%, a koszty życia (w tym energia, paliwo) wzrosną, to częstotliwość kursowania zmniejszy się również o 50%? A jaką alternatywę miasto proponuje? Pewnie droższe parkowanie, gdyby mieszkańcy nagle chcieli przesiąść się na jazdę własnym autem? Z jednej strony Państwo zachęca do zakupu aut elektrycznych, z drugiej str. podnosi cenę prądu... Z jednej strony obcina się kursowanie komunikacyji miejskiej, z drugiej str podnosi się ceny biletów i opłat parkingowych... Hipokryzja
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wincej darmowych przejazdów... niech dzieci do 26 roku życia jeżdzą za darmo i staryszkowie od 55 roku życia... WINCYJ DARMOWYCH PRZEJAZDÓW... a będzie mniej korków w mieście bo ludzie bedą czekać po 40 minut na przystanku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak to możliwe, że w sąsiednich miastach, np. Zamościu, Radomiu, Puławach, Białej Podl., Chełmie, Rzeszowie komunikacja miejska się rozwija, a w Lublinie wszystko kaput?
 W innych miastach też tną wydatki i oszczędzają, tylko DW o tym nie pisze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ustalić kursy jeden na 2,5 h. Wyjdzie to na zdrowie. Ludność Miasta Inspiracji będzie zaiwaniać pieszkom. Coraz większe tluste wieloryby wśrud młodych
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin upada?! Jaki pan, taki kram!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 13

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...