trzeba sprawdzić jaka ilość autobusów jest wystarczająca mały, wielki krok w dbaniu o czyste powietrze
|
|
A czy przez te cięcia to chociaż zaczną jeździć punktualnie, bo jak do tej pory to z tą punktualnością jest słabieńko.
|
|
i co pajace? śmialiście się, gdy ludzie denerwowali się, na okrojony rozkład. "to tylko na miesiąc" mówiliście. i co? pstro.. "przesiadką szybciej", co ten człowiek pierdzieli, w jaki sposób znaleźć przesiadkę w rozkładzie, gdzie autobus jedzie raz na godzinę, a bilet ma ważność 30 minut?? zwłaszcza, że w Lublinie autobusy puszczają stadami o jednej porze, potem godzina czarnej dziury w rozkładzie, a kierowcy uwielbiają wyjeżdżać w trasę 5 minut przed czasem. 30-minutowe bilety już kompletnie nie mają racji bytu. taniej będzie oszczędzić dwa miesiące na używanego grata niż wydawać na miesięczne i tracić pół życia [godziny, które można wykorzystać w bardziej produktywny sposób] na przystankach. najbardziej współczuję ludziom, którzy muszą się dostać do pracy na 6 lub wrócić do domu po 22, zwłaszcza w weekend...
|
|
skoro wpływy na przejazdy spadły o 15 % a suma podwyżek to blisko 45% to jakie jest inne rozwiązanie? Zwiększyc cenę biletów skoro rząd i tak zafundował nam podwyżki niemal na wszystko?
|
|
W treści napisane jest ze podwyżki dla kierowców A ja jako kierowca pytam się gdzie one są????? Bo po 15 latach pracy mam 20gr powyżej wyliczonej w MPK stawce która na dzień dzisiejszy wynosi 15,5zl/godz śmiech na sali z głupot które piszą i ogłaszają w ZTM-ie
|
|
zdecydowanie za często jeździły niektóre linie np 159, autobusy nie były pełne
|
|
Nie wspomniałeś, że Warszawa przeznacza ponad 15 razy tyle co Lublin na transport zbiorowy. Tam ludzie nawet nie zauważą różnicy, a u nas są to bardzo poważne zmiany na gorsze.
|
|
dla przykładu w Białej Podlaskiej bilety znowu drożeją, mała mieścina , bida aż piszczy a bilety coraz droższe, to polityka PISu dadzą 500+ a zabiorą 1000-
|
|
Jeszcze sie taki nie urodził co by wszystkim dogodziłUrodził się specjalista od "dogadzania" oligarchom. To bardzo poważny problem. |
|
"Komunikacja publiczna pewniejsza. Pozostaw auto" - głosiły jeszcze niedawno tablice w całym mieście. I co? i wujów sto :D
|
|
zdecydowanie za często jeździły niektóre linie np 159, autobusy nie były pełne
|
|
Bilet 30-minutowy 3,20 zł
Bilet 60-minutowy 3,60 zł
40 groszy różnicy i masz bilet odpowiedni do komfortowej realizacji przesiadek
|
|
Rząd rozdaje a wszystko drożeje... Do tego emeryci i dzieci za darmo i wszystko do kupy i jest dobrze
|
|
Żuk Air Fors One (czyli powierzony Straży Miejskiej dron) będzie umożliwiał pilnowanie, czy ludzie grzecznie - i bez organizowania nielegalnych zbiegowisk (zwłaszcza wymierzonych w ponadpartyjne mafijne sitwy) - czekają na autobus lub trolejbus, który kiedyś przyjedzie oraz być może się zatrzyma.
|
|
aa zapomniałem o pkt 6) 10 km dziennie (do roboty i do domu) x 5 dni = 50 km (przy spalaniu 7 l/100 km, cena 5 zł/ litr, czyli 50 km to 3,5 l, więc 17,5 zł). MPK - bilet normalny 3,20 x 2 x 5 = 32 zł)
|
|
Jaka jest różnica pomiędzy komunikacją miejską w Warszawie i Lublinie? W Lublinie czekasz 1h a jedziesz 5 min. W Warszawie czekasz 5 min. i jedziesz 1h.
|
|
teraz mpk to luksus, nowe wiaty, wyświetlacze, biletomaty, klima, nowe autobusy, ludzie to wszystko kosztuje, to jak tych kilka autobusów bedzie mniej nikomu korona z głowy nie spadnie
|
|
aa zapomniałem o pkt 6) 10 km dziennie (do roboty i do domu) x 5 dni = 50 km (przy spalaniu 7 l/100 km, cena 5 zł/ litr, czyli 50 km to 3,5 l, więc 17,5 zł). MPK - bilet normalny 3,20 x 2 x 5 = 32 zł)Dolicz sobie jeszcze koszt: ubezpieczenia, napraw, wymiany płynów, opon itp itd. Rzeczywisty koszt posiadania samochodu jest dużo większy niż MPK. |
|
EFEKT ZŁEJ KONTYNUACJI POPISU W LUBLINIE!
|
|
Serię podwyżek cen tak musiały się skończyć, dobrze że ZTM nie podnosi chociaż cen biletów jak to ma miejsce w innych miastach
|
Strona 4 z 13
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|