Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin oszczędza na kursach. Pasażerowie skarżą się na zatłoczone autobusy i trolejbusy

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 9 stycznia 2020 r. o 09:17 Powrót do artykułu
Żuk za swojej kadencji wybudował i wyremontował ponad 170 km dróg w miescie, poprzednicy to tylko dziury zostawili i w budżecie i na drogach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
[b]131 700 000 [/b]  pasażerów przewiozła w ciągu roku lubelska komunikacja miejska
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zostaw auto pod blokiem mówili... korzystaj z komunikacji miejskiej zachęcali...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli Lublin promuje komunikację indywidualną. Osobówki już dziś nie mieszczą się na naszych ulicach. Będzie jeszcze weselej. Brawa
 Osobówki doskonale się mieściły do puki nie zaczęto wyznaczać bezsensownych buspasów ja na Jana Pawła czy na Drodze Męczenników Majdanka. Bo raz na 20 minut przejedzie nimi autobus...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zawsze komuś coś nie będzie pasować tylko pamiętajmy o tym, że komunikacja miejska to nie korporacja taksówkowa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To co się dzieje w komunikacji to skandal.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponuję aby pan Radek przesłał do ZTM swoją autorską wersję rozkładów jazdy autobusów i trolejbusów dla całego miasta. Wtedy będzie można w dość prosty sposób zweryfikować czy jego rozkład nie jest chaotyczny, a kursy różnych linii są ze sobą skoordynowane. Łatwo skrytykować, ciężej zrobić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
moze bedziemy latali wojskową CASA jak rząd B.Szydło    Beata Szydło CASĄ wracała także z weekendu, więc średni koszt wykorzystania tej maszyny w dwie strony wynosi ponad 34 tys. zł. A na lotnisku czekała już limuzyna zawsze i 11 ludzi do ochrony
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sypie się imperium jaśnie pana
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam nowy pomysł na rozkłady !! kursuje od poniedziałku do piątku, jak przyjedzie to będzie a jak nie przyjedzie to znaczy że nie będzie. Niech ztm policzy ile może zaoszczędzić na comiesięcznym produkowaniu i wieszaniu rozkładów. Rada gratis.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ile jest etatów w ZTM i ile pracuje tam osób o powtarzających się nazwiskach?????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość "Proponuję aby pan Radek przesłał do ZTM swoją autorską wersję rozkładów jazdy autobusów i trolejbusów dla całego miasta. Wtedy będzie można w dość prosty sposób zweryfikować czy jego rozkład nie jest chaotyczny, a kursy różnych linii są ze sobą skoordynowane. Łatwo skrytykować, ciężej zrobić. " A to on jest dyrektorem w ZTM i zarabia grube pieniądze?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
autobus 57 przy odjeźdie z przystanku os. Świt w kieriunku Centrum jest już tak nabity, ludzie na kolejnych przystankach nie maja szans wsiąść do pojazdów. Nie ma znaczenia pora dnia. Najgorzej jest do godz. 9:00 Kiedy to poprawicie? Może pracownik z ZDM łaskawie wsiadłby na początkowym przystanku i przejechał całą trasę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ograniczając kursy MPK - czyżby władze Tak walczyły z nadmiarem aut w centrum miasta oraz ograniczeniem spalin?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i bardzo dobrze, jak p. Radek postoi sobie zamiast 5 minut, 10 to wyjdzie mu tylko na zdrowie, niech w tym czasie przejdzie sobie jeden przystanek własnie dla zdrowia. Ale po co, skoro jaśnie hrabia podnosi larum bo 10 minut musi czekać, no jak to.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie oszczędzajcie na częstotliwości. Pasażerowie oczekują zwiększenia częstotliwości kursowania, a nie zmniejszania! Nie róbcie z nas pipidówy. Zróbcie coś, żeby na pokrywających się odcinkach pojazdy nie jeździły "stadami", a potem przez 20 minut nic nie podjeżdża. Może krótsze proste odcinki, a nie trasy turystyczne. W Warszawie nawet w odległych dzielnicach coś odjeżdża z przystanku co 5 minut. Jakoś da się to zorganizować. Nie mówiąc o tramwajach i metrze, czego w Lublinie nigdy nie uświadczymy. Stolica Polski wschodniej od siedmiu boleści! Lublin się zwija... Od zawsze broniłam i propagowałam komunikację miejską w Lublinie, ale chyba teraz przyjdzie mi przesiąść się do samochodu. i nie będzie to ani elektryczny ani na wodór tylko jakiś najtańszy do 5 tysięcy, bo na droższy mnie nie stać. Przypuszczam, że takich jak ja będzie znacznie więcej. Z pewnością zyska na tym środowisko i zmniejszą się korki /sarkazm/.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No jakoś mnie to nie dziwi, budżet miasta to nie kondom , nie rozciągnie się. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wychodzą bokiem wszystkie ulgi dla pasażerów komunikacji miejskiej i mamy to co mamy. Kiedyś jedynie prawo do bezpłatnych przejazdów miały dzieci do lat czterech, honorowi dawcy krwi, i osoby po 70-ątym roku życia a teraz za bilety nie płaci blisko 50% osób na codzień korzystających z komunikacji miejskiej. Ale Lublin jest bogaty przecież i stać go na taki gest, dodatkowo czary goryczy dopełnia niska ściągalność mandatów za jazdę bez biletu, i rozbuchane do granic możliwości zatrudnienie w ZTM które dodatkowo generuje koszty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Można też jeździć taksówką jak pani Pawłowicz, ale trzeba mieć wtedy legitymacje pisu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tłok? serio? Od zawsze mnie zaskakują ludzie którzy korzystając z komunikacji zbiorowej oczekują jakości rodem z TAXI
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 3 z 9

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...