![]() |
Estakada powinna raczej być dla skręcających w lewo w ul. Sikorskiego - bo akurat jadąc prosto, to skrzyżowanie przejeżdża się w miarę sprawnie.
|
![]() |
Te kładki to o kant d*** potłuc. Co z tego że są jak i tak każdy chodzi pod nimi ... Stawiać mury między jezdniami to może dopiero by ludzie nie biegali ... ;/
|
![]() |
Układ przebudowy jaki jest proponowany nie sprawdzi się za bardzo. Większy ruch jest z Al. Solidarności w kierunku Kraśnika czyli samochodów skręcających w Al. Sikorskiego, rondo nie zmieni nic bo dalej będą stać, w szczególności jak będą jeszcze światła zjazdowe z ronda. Estakada owszem ale właśnie do skrętu w lewo w Al. Sikorskiego. Przeniesienie wyjazdu z ul. Północnej w górę ulicy Ducha i stworzenie nowego ronda na wysokości ul. Nowickiego spowoduje jedynie przeniesienie korków w głąb ul. Willowej i ul. Poligonowej która jak wiadomo ma być trasą łączącą się z planowaną obwodnicą. Co do zachwytów nad porozumieniem z Echo to w pierwszej wersji Echo proponowało za to samo 90 mln zł bez oddawania jakiejś cennej ekologicznie części na której miał powstać park z ławeczkami i alejkami z nowymi nasadzeniami. Teraz miasto musi odkupić teren za 7 mln zł na którym nie będzie nic zrobione, czyli jak były chaszcze to będą dalej ale przecież są ekologicznie cenne, tylko zastanawiam się czy osobnicy którzy spożywają tam alkohol i podpalają chaszcze na wiosnę i jesień doceniają tenże fakt. Dodatkowo os. Botanik nie ma wogóle terenów zielonych na których możnaby pochodzić z dzieciakami bo wszędzie blok na bloku. Wiem jest Ogród Botaniczny, niestety jest on otworzony w określonych godzinach a poza tym wejście jest płatne więc codzienne spacery odpadają chyba że ktoś trafił 6 w totka
|
![]() |
Wreszcie ! Jezdze codziennie na kraśniciek przez tam to skrzyzowanie i w szczycie jest tragedia.
|
![]() |
Wyjazd z Gen. Ducha i Willowej gdy korek zaczyna się na wysokości Poligonowej to ok 7 min ( kilka razy mierzyłem) Gdy koło Kościółka to ok 8 - 10 min. Tródno mówić o stanu w korku, po mału się jedzie. W sumie stoi się przez cwaniaków próbujących bocznymi uliczkami a później Północną wepchnąć się w kolejkę (stąd czasami i ani jedno auto na pasie na wprost i skręt w lewo nie pojedzie).
Więc nie piszmy, że to najstraszniejsze miejsce w Lublinie. Owszem jak za dwa lata wszystkie osiedla się rozbudują na max to będzie gorzej, ale będzie Zelwerowicza czy drugi przesmyk trochę dalej.
Ten kto te artukuły piszę niech postoi w Wawie w korku gdzie przez godzinę przejedzie 400 metrów to dopiero wtedy niech coś napiszę.
|
![]() |
proponuję najpierw jak najszybciej zabrać sie za budowę ulicy zelwerowicza, koszt o wiele mniejszy a efekt natychmiastowy,a może przy okazji pojawią się chętni na działki przy Poligonowej, później możecie sobie myśleć nawet kolejne 20 lat nad skrzyżowaniem Sikorskiego i Solidarności
|
![]() |
Kolejny sklep w Lublinie, jakby ich było mało... A temat tych górek, estakady i przebudowy skrzyżowań to słyszę już od 4 lat... I nic się nie zmienia póki co.
|
![]() |
Panie redaktorze,
Czy w miejscu kładki pieszej będzie tez kładka dla rowerzystów? warto kompleksowo podejść do tematu_
rowerzysta
|
![]() |
Jeśli ktoś chciałby udać się w te okolice i popatrzeć jak ruch wygląda okazałoby się, że (o zgrozo) najwięcej samochodów usiłuje skręcić z Solidarności w Sikorskiego i w tym kierunku może warto by było wykonać estakadę? Tym bardziej, że jak już doczekamy się obwodnicy z Solidarności zniknąć powinno gro ciężarówek.
|
![]() |
Mam rozumieć że te sznurki samochodów jadące Solidarnosci w stronę Sikorskiego mają jeździć przez rondo z sygnalizacją swietlną? Co za skończony deb*** to opracował, największy ruch panuje właśnie na tym odcinku i to ten fragment połączenia powinien byc bezpośrednio związany wiaduktem... Niech mi ktoś wytłumaczy co nowego wniesie rondo dla jadących ulicą Ducha, Północną i Sikorskiego? Absolutnie nic... Wiaduktem będzie się odbywał akurat najmniejszy ruch, skoro cały tranzyt zostanie przeniesiony na obwodnicę Lublina. Poprostu ręce opadają na urzędnicze mądrości...
|
![]() |
jak cudnie. powstanie centrum handlowe "zatrudniające" na zasadzie wyzysku 1500 ludzi. budują skrzyżowania, ale zakorkowane skrzyżowania same się wyjaśnią po podwyższkach cen paliw. jedyne co dobre, to to, że ludzie będą mogli przechodzić na drugę stronę ulicy nie obawiając się o swe życie. hurra!
|
![]() |
Zmiany na skrzyżowaniu mają być sfinansowane przez Echo Investment. Zgodnie z zawartym z miastem porozumieniem, spółka ma wyłożyć na ten cel 60 mln złotych. To cena za zgodę Rady Miasta na zmianę planu zagospodarowania górek, która umożliwi budowę centrum handlowego. Na rozpoczęcie takich zmian radni już się zgodzili, a ostateczna wersja planu ma być uchwalona do końca maja.Czyli można to traktować jako łapówkę? Czy gdyby Echo Investment nie zgodził się dołożyć do przebudowy skrzyżowania plan zagospodarowania również by został zmieniony?.... |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|