Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Estakada powinna raczej być dla skręcających w lewo w ul. Sikorskiego - bo akurat jadąc prosto, to skrzyżowanie przejeżdża się w miarę sprawnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Te kładki to o kant d*** potłuc. Co z tego że są jak i tak każdy chodzi pod nimi ... Stawiać mury między jezdniami to może dopiero by ludzie nie biegali ... ;/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Układ przebudowy jaki jest proponowany nie sprawdzi się za bardzo. Większy ruch jest z Al. Solidarności w kierunku Kraśnika czyli samochodów skręcających w Al. Sikorskiego, rondo nie zmieni nic bo dalej będą stać, w szczególności jak będą jeszcze światła zjazdowe z ronda. Estakada owszem ale właśnie do skrętu w lewo w Al. Sikorskiego. Przeniesienie wyjazdu z ul. Północnej w górę ulicy Ducha i stworzenie nowego ronda na wysokości ul. Nowickiego spowoduje jedynie przeniesienie korków w głąb ul. Willowej i ul. Poligonowej która jak wiadomo ma być trasą łączącą się z planowaną obwodnicą. Co do zachwytów nad porozumieniem z Echo to w pierwszej wersji Echo proponowało za to samo 90 mln zł bez oddawania jakiejś cennej ekologicznie części na której miał powstać park z ławeczkami i alejkami z nowymi nasadzeniami. Teraz miasto musi odkupić teren za 7 mln zł na którym nie będzie nic zrobione, czyli jak były chaszcze to będą dalej ale przecież są ekologicznie cenne, tylko zastanawiam się czy osobnicy którzy spożywają tam alkohol i podpalają chaszcze na wiosnę i jesień doceniają tenże fakt. Dodatkowo os. Botanik nie ma wogóle terenów zielonych na których możnaby pochodzić z dzieciakami bo wszędzie blok na bloku. Wiem jest Ogród Botaniczny, niestety jest on otworzony w określonych godzinach a poza tym wejście jest płatne więc codzienne spacery odpadają chyba że ktoś trafił 6 w totka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wreszcie ! Jezdze codziennie na kraśniciek przez tam to skrzyzowanie i w szczycie jest tragedia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wyjazd z Gen. Ducha i Willowej gdy korek zaczyna się na wysokości Poligonowej to ok 7 min ( kilka razy mierzyłem) Gdy koło Kościółka to ok 8 - 10 min. Tródno mówić o stanu w korku, po mału się jedzie. W sumie stoi się przez cwaniaków próbujących bocznymi uliczkami a później Północną wepchnąć się w kolejkę (stąd czasami i ani jedno auto na pasie na wprost i skręt w lewo nie pojedzie). Więc nie piszmy, że to najstraszniejsze miejsce w Lublinie. Owszem jak za dwa lata wszystkie osiedla się rozbudują na max to będzie gorzej, ale będzie Zelwerowicza czy drugi przesmyk trochę dalej. Ten kto te artukuły piszę niech postoi w Wawie w korku gdzie przez godzinę przejedzie 400 metrów to dopiero wtedy niech coś napiszę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
proponuję najpierw jak najszybciej zabrać sie za budowę ulicy zelwerowicza, koszt o wiele mniejszy a efekt natychmiastowy,a może przy okazji pojawią się chętni na działki przy Poligonowej, później możecie sobie myśleć nawet kolejne 20 lat nad skrzyżowaniem Sikorskiego i Solidarności
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejny sklep w Lublinie, jakby ich było mało... A temat tych górek, estakady i przebudowy skrzyżowań to słyszę już od 4 lat... I nic się nie zmienia póki co.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie redaktorze, Czy w miejscu kładki pieszej będzie tez kładka dla rowerzystów? warto kompleksowo podejść do tematu_ rowerzysta
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli ktoś chciałby udać się w te okolice i popatrzeć jak ruch wygląda okazałoby się, że (o zgrozo) najwięcej samochodów usiłuje skręcić z Solidarności w Sikorskiego i w tym kierunku może warto by było wykonać estakadę? Tym bardziej, że jak już doczekamy się obwodnicy z Solidarności zniknąć powinno gro ciężarówek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam rozumieć że te sznurki samochodów jadące Solidarnosci w stronę Sikorskiego mają jeździć przez rondo z sygnalizacją swietlną? Co za skończony deb*** to opracował, największy ruch panuje właśnie na tym odcinku i to ten fragment połączenia powinien byc bezpośrednio związany wiaduktem... Niech mi ktoś wytłumaczy co nowego wniesie rondo dla jadących ulicą Ducha, Północną i Sikorskiego? Absolutnie nic... Wiaduktem będzie się odbywał akurat najmniejszy ruch, skoro cały tranzyt zostanie przeniesiony na obwodnicę Lublina. Poprostu ręce opadają na urzędnicze mądrości...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak cudnie. powstanie centrum handlowe "zatrudniające" na zasadzie wyzysku 1500 ludzi. budują skrzyżowania, ale zakorkowane skrzyżowania same się wyjaśnią po podwyższkach cen paliw. jedyne co dobre, to to, że ludzie będą mogli przechodzić na drugę stronę ulicy nie obawiając się o swe życie. hurra!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zmiany na skrzyżowaniu mają być sfinansowane przez Echo Investment. Zgodnie z zawartym z miastem porozumieniem, spółka ma wyłożyć na ten cel 60 mln złotych. To cena za zgodę Rady Miasta na zmianę planu zagospodarowania górek, która umożliwi budowę centrum handlowego. Na rozpoczęcie takich zmian radni już się zgodzili, a ostateczna wersja planu ma być uchwalona do końca maja.
Czyli można to traktować jako łapówkę? Czy gdyby Echo Investment nie zgodził się dołożyć do przebudowy skrzyżowania plan zagospodarowania również by został zmieniony?....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.