Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin. Znowu tną rozkłady komunikacji miejskiej

Utworzony przez Janusz_Paliwas, 29 lipca 2021 r. o 11:01 Powrót do artykułu
Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!
 Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!
Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje.
     Pomarzyć możesz... ZTM nigdy nie zbankrutuje, bo jest dofinansowywany z budżetu miasta. Co chwila się chwalą że kupują nowoeczesne elektryczne autobusy, hybrydy, kolejne trolejbusy, nowe kasowniki... tylko po co, jak te nowe stoją na zajezdni, a wożą nas powarszawskimi złomowatymi jelczami czy złomami podwykonawców... nie mówiąc już o klimatyzacji czy biletomatach. Co mi po tych nowinkach, jak podstawą komunikacji jest układ linii i częstotliwość. Po co jest nakupowanych ponad 130 trolejbusów, jak przed pandemią jeździło niewiele ponad 90 ? Po co nam nowoczesne autobusy z biletomatami, klimatyzacją i niskopodłogowe jak mogą nas wozić byle czym z częstotliwością jak w PKS ? To co nam fundują to pudrowany trup, a nie sprawna i nowoczesna komunikacja.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!
Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje.
    Pomarzyć możesz... ZTM nigdy nie zbankrutuje, bo jest dofinansowywany z budżetu miasta. Co chwila się chwalą że kupują nowoeczesne elektryczne autobusy, hybrydy, kolejne trolejbusy, nowe kasowniki... tylko po co, jak te nowe stoją na zajezdni, a wożą nas powarszawskimi złomowatymi jelczami czy złomami podwykonawców... nie mówiąc już o klimatyzacji czy biletomatach. Co mi po tych nowinkach, jak podstawą komunikacji jest układ linii i częstotliwość. Po co jest nakupowanych ponad 130 trolejbusów, jak przed pandemią jeździło niewiele ponad 90 ? Po co nam nowoczesne autobusy z biletomatami, klimatyzacją i niskopodłogowe jak mogą nas wozić byle czym z częstotliwością jak w PKS ? To co nam fundują to pudrowany trup, a nie sprawna i nowoczesna komunikacja.
 Wiesz ile wynosi rezerwa taborowa w prawidłowo działającej komunikacji zbiorowej? 30%. Czyli jeśli po ulicach jeździ 100 autobusów, to tych uziemionych i czekających w pogotowiu powinno być ok. 30. Przy 500 jeżdżących, w rezerwie powinno być ok. 150. Zastanowiłeś się chociaż raz skąd się biorą autobusy które wskakują w miejsce tych biorących udział w kolizjach/wypadkach na ulicach Lublina? Nie ma chyba tygodnia, żeby nie pisali w gazetach o kolejnym zdarzeniu drogowym z udziałem autobusu czy trolejbusu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!
Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje.
   Pomarzyć możesz... ZTM nigdy nie zbankrutuje, bo jest dofinansowywany z budżetu miasta. Co chwila się chwalą że kupują nowoeczesne elektryczne autobusy, hybrydy, kolejne trolejbusy, nowe kasowniki... tylko po co, jak te nowe stoją na zajezdni, a wożą nas powarszawskimi złomowatymi jelczami czy złomami podwykonawców... nie mówiąc już o klimatyzacji czy biletomatach. Co mi po tych nowinkach, jak podstawą komunikacji jest układ linii i częstotliwość. Po co jest nakupowanych ponad 130 trolejbusów, jak przed pandemią jeździło niewiele ponad 90 ? Po co nam nowoczesne autobusy z biletomatami, klimatyzacją i niskopodłogowe jak mogą nas wozić byle czym z częstotliwością jak w PKS ? To co nam fundują to pudrowany trup, a nie sprawna i nowoczesna komunikacja.
Wiesz ile wynosi rezerwa taborowa w prawidłowo działającej komunikacji zbiorowej? 30%. Czyli jeśli po ulicach jeździ 100 autobusów, to tych uziemionych i czekających w pogotowiu powinno być ok. 30. Przy 500 jeżdżących, w rezerwie powinno być ok. 150. Zastanowiłeś się chociaż raz skąd się biorą autobusy które wskakują w miejsce tych biorących udział w kolizjach/wypadkach na ulicach Lublina? Nie ma chyba tygodnia, żeby nie pisali w gazetach o kolejnym zdarzeniu drogowym z udziałem autobusu czy trolejbusu.
   30% to nie 50%. I co Ci po trolejbusach z zapasu jak jeżdżą w ... Tychach czy autobusach rzekomo w zapasie jak jeżdżą w... kraśniku ? A w tym samym czasie mpk zatrudnia podwykonawców ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!
Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje.
  Pomarzyć możesz... ZTM nigdy nie zbankrutuje, bo jest dofinansowywany z budżetu miasta. Co chwila się chwalą że kupują nowoeczesne elektryczne autobusy, hybrydy, kolejne trolejbusy, nowe kasowniki... tylko po co, jak te nowe stoją na zajezdni, a wożą nas powarszawskimi złomowatymi jelczami czy złomami podwykonawców... nie mówiąc już o klimatyzacji czy biletomatach. Co mi po tych nowinkach, jak podstawą komunikacji jest układ linii i częstotliwość. Po co jest nakupowanych ponad 130 trolejbusów, jak przed pandemią jeździło niewiele ponad 90 ? Po co nam nowoczesne autobusy z biletomatami, klimatyzacją i niskopodłogowe jak mogą nas wozić byle czym z częstotliwością jak w PKS ? To co nam fundują to pudrowany trup, a nie sprawna i nowoczesna komunikacja.
Wiesz ile wynosi rezerwa taborowa w prawidłowo działającej komunikacji zbiorowej? 30%. Czyli jeśli po ulicach jeździ 100 autobusów, to tych uziemionych i czekających w pogotowiu powinno być ok. 30. Przy 500 jeżdżących, w rezerwie powinno być ok. 150. Zastanowiłeś się chociaż raz skąd się biorą autobusy które wskakują w miejsce tych biorących udział w kolizjach/wypadkach na ulicach Lublina? Nie ma chyba tygodnia, żeby nie pisali w gazetach o kolejnym zdarzeniu drogowym z udziałem autobusu czy trolejbusu.
  30% to nie 50%. I co Ci po trolejbusach z zapasu jak jeżdżą w ... Tychach czy autobusach rzekomo w zapasie jak jeżdżą w... kraśniku ? A w tym samym czasie mpk zatrudnia podwykonawców ?
 Mam takie nieodparte wrażenie, że zbyt często mylisz MPK z ZTM i ZTM z MPK. To nie jest jedno i to samo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro Żuk chce rzekomo likwidować komunikację miejską, czemu kilka miesięcy temu wzmacniane były poszczególne najbardziej oblegane linie? I czemu od września, gdy już ludzie wrócą do miasta a autobusy przestaną wozić powietrze, wrócą stare rozkłady?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moniś się przelogował na stop_propagandzie i myśli, że nikt się nie połapie. Pewnie znowu zapomniał hasła do konta kronikidewelorozwoju. Monisia trollu, jesteś naprawdę pocieszny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!
Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje.
 Pomarzyć możesz... ZTM nigdy nie zbankrutuje, bo jest dofinansowywany z budżetu miasta. Co chwila się chwalą że kupują nowoeczesne elektryczne autobusy, hybrydy, kolejne trolejbusy, nowe kasowniki... tylko po co, jak te nowe stoją na zajezdni, a wożą nas powarszawskimi złomowatymi jelczami czy złomami podwykonawców... nie mówiąc już o klimatyzacji czy biletomatach. Co mi po tych nowinkach, jak podstawą komunikacji jest układ linii i częstotliwość. Po co jest nakupowanych ponad 130 trolejbusów, jak przed pandemią jeździło niewiele ponad 90 ? Po co nam nowoczesne autobusy z biletomatami, klimatyzacją i niskopodłogowe jak mogą nas wozić byle czym z częstotliwością jak w PKS ? To co nam fundują to pudrowany trup, a nie sprawna i nowoczesna komunikacja.
Wiesz ile wynosi rezerwa taborowa w prawidłowo działającej komunikacji zbiorowej? 30%. Czyli jeśli po ulicach jeździ 100 autobusów, to tych uziemionych i czekających w pogotowiu powinno być ok. 30. Przy 500 jeżdżących, w rezerwie powinno być ok. 150. Zastanowiłeś się chociaż raz skąd się biorą autobusy które wskakują w miejsce tych biorących udział w kolizjach/wypadkach na ulicach Lublina? Nie ma chyba tygodnia, żeby nie pisali w gazetach o kolejnym zdarzeniu drogowym z udziałem autobusu czy trolejbusu.
 30% to nie 50%. I co Ci po trolejbusach z zapasu jak jeżdżą w ... Tychach czy autobusach rzekomo w zapasie jak jeżdżą w... kraśniku ? A w tym samym czasie mpk zatrudnia podwykonawców ?
Mam takie nieodparte wrażenie, że zbyt często mylisz MPK z ZTM i ZTM z MPK. To nie jest jedno i to samo.
 A ja mam wrażenie że nie widzisz autobusów z logiem MPK i tablicami LSW.... i numerami taborowymi 18... zatrudnionymi przez mpk, podczas gdy samo mpk wypożycza do innych miast swoje pojazdy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro Żuk chce rzekomo likwidować komunikację miejską, czemu kilka miesięcy temu wzmacniane były poszczególne najbardziej oblegane linie? I czemu od września, gdy już ludzie wrócą do miasta a autobusy przestaną wozić powietrze, wrócą stare rozkłady?
Zapomiałeś dodać trollu, że jeszcze przed pandemią Żuk bardzo mocno ograniczył komunikację miejską.
 Tak i dziwnym trafem stało się to zaraz po tym, jak PiS zaczął wprowadzać zmiany podatkowe które są de facto finansowane z pieniędzy samorządów. Budżet centralny ubytki w podatkach sobie odbił, samorządy zostały bez żadnych rekompensat. Z resztą takie same cięcia w KM w tym samym momencie zaczęły robić inne polskie miasta. Przypadek? Nie sądzę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego uważam, że za niewydolnością mpk stoi satrapa z Jakubowic i że jest to niefunkcjonalność zaplanowana? 1. Układ linii odziedziczony P0 Pruszonie praktycznie bez zmian - dominacja tras "turystycznych" 2. Coraz dłuższe czasy przejazdu 3. Coraz rzadsza częstototliwość kursów 4. FejK0we bus-pasy 5. Tabor stojący bezczynnie w zajezdni 6. Rozkwit cwaniactwa typu bolt, jednego z beneficjentów ww. niefunkcjonalności 7. Szastanie bezpłatnymi przejazdami = załamanie samo-finansowania = świetny pretekst do podwyżek cen biletów = błędne K0ło dalszego wygaszania operacji. Podsumowując: Wydane setki mln, a P0ziom usług coraz gorszy. Przypadek? Nie sądzę.
 nie chce byc niemily ale tutaj wszyscy leja na to co ty uwazasz albo co sadzisz takze smialo mozesz psycholu dac sobie spokoj z wklejaniem w kolko tych samych debilizmow
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie filozofuj, srome_K_, ścierK0 z agencji PR o 200+ loginach, tylK0 trzep w łapki, bo jak Narcyz z Jakubowic zobaczy moje niezminusiK0wane komentarze, to wpadnie w szał.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie no lepiej wozić powietrze i bez sensu korkować miasto. Czemu gminy ościenne też tną? No bo nie ma kogo wozić a pieniądze na drzewach nie rosną. Ludzie mają już dość covida i kto tylko może ten ucieka jak najdalej od miasta, tym bardziej że już straszą powrotem obostrzeń.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Napływowy satrapa-nowobogacki buraczek jest wrogiem komunikacji zbiorowej (jak i Koziego Grodu w ogóle) od P0czątku, ale jest na tyle cwany, że P0trafi swoją fobię zamasK0wać takimi działaniami P0zorowanymi jak kuP0wanie "zabawek" (które P0tem stoją bezczynnie w zajezdni) i robienie bus-pasów (które służą tylK0 i wyłącznie wysępieniu środKÓw z UE, m.in. na przebudowy dróg służące dewelocwaniactwu). Łysogrodzkie mpk jest dysfunkcjonalne nie wskutek "nieudolności" zetteemowców, a przynajmniej nie to jest główną przyczyną. Moim zdaniem jest to celowa P0lityka, a twoje próby, srome_K_ ścierK0 z agencji, wybielania tego faktu nie przeK0nują nawet obecnego na forum fana satrapy. Ale dewelocwaniactwo płaci, to musisz pisać farmazony i trzepać w łapki jak tresowana małpa.
 A ty spod jakiej wsi przyjechałeś?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak powolna likwidacja komunikacji miejskiej ma się do bajek Żuka o ekologicznym Lublinie i ograniczaniu ruchu samochodów?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro Żuk chce rzekomo likwidować komunikację miejską, czemu kilka miesięcy temu wzmacniane były poszczególne najbardziej oblegane linie? I czemu od września, gdy już ludzie wrócą do miasta a autobusy przestaną wozić powietrze, wrócą stare rozkłady?
 Zapomiałeś dodać trollu, że jeszcze przed pandemią Żuk bardzo mocno ograniczył komunikację miejską.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!
Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje.
   Pomarzyć możesz... ZTM nigdy nie zbankrutuje, bo jest dofinansowywany z budżetu miasta. Co chwila się chwalą że kupują nowoeczesne elektryczne autobusy, hybrydy, kolejne trolejbusy, nowe kasowniki... tylko po co, jak te nowe stoją na zajezdni, a wożą nas powarszawskimi złomowatymi jelczami czy złomami podwykonawców... nie mówiąc już o klimatyzacji czy biletomatach. Co mi po tych nowinkach, jak podstawą komunikacji jest układ linii i częstotliwość. Po co jest nakupowanych ponad 130 trolejbusów, jak przed pandemią jeździło niewiele ponad 90 ? Po co nam nowoczesne autobusy z biletomatami, klimatyzacją i niskopodłogowe jak mogą nas wozić byle czym z częstotliwością jak w PKS ? To co nam fundują to pudrowany trup, a nie sprawna i nowoczesna komunikacja.
Wiesz ile wynosi rezerwa taborowa w prawidłowo działającej komunikacji zbiorowej? 30%. Czyli jeśli po ulicach jeździ 100 autobusów, to tych uziemionych i czekających w pogotowiu powinno być ok. 30. Przy 500 jeżdżących, w rezerwie powinno być ok. 150. Zastanowiłeś się chociaż raz skąd się biorą autobusy które wskakują w miejsce tych biorących udział w kolizjach/wypadkach na ulicach Lublina? Nie ma chyba tygodnia, żeby nie pisali w gazetach o kolejnym zdarzeniu drogowym z udziałem autobusu czy trolejbusu.
 Przestań ściemniać trollu. Trolejbusy w Lublinie kupuje się wyłącznie po, żeby wyłudzić pieniądze z UE
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.