Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin. Znowu tną rozkłady komunikacji miejskiej

Utworzony przez Janusz_Paliwas, 29 lipca 2021 r. o 11:01 Powrót do artykułu
Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!
-26
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!
 Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje.
31
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!
Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje.
     Pomarzyć możesz... ZTM nigdy nie zbankrutuje, bo jest dofinansowywany z budżetu miasta. Co chwila się chwalą że kupują nowoeczesne elektryczne autobusy, hybrydy, kolejne trolejbusy, nowe kasowniki... tylko po co, jak te nowe stoją na zajezdni, a wożą nas powarszawskimi złomowatymi jelczami czy złomami podwykonawców... nie mówiąc już o klimatyzacji czy biletomatach. Co mi po tych nowinkach, jak podstawą komunikacji jest układ linii i częstotliwość. Po co jest nakupowanych ponad 130 trolejbusów, jak przed pandemią jeździło niewiele ponad 90 ? Po co nam nowoczesne autobusy z biletomatami, klimatyzacją i niskopodłogowe jak mogą nas wozić byle czym z częstotliwością jak w PKS ? To co nam fundują to pudrowany trup, a nie sprawna i nowoczesna komunikacja.
-20
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!
Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje.
    Pomarzyć możesz... ZTM nigdy nie zbankrutuje, bo jest dofinansowywany z budżetu miasta. Co chwila się chwalą że kupują nowoeczesne elektryczne autobusy, hybrydy, kolejne trolejbusy, nowe kasowniki... tylko po co, jak te nowe stoją na zajezdni, a wożą nas powarszawskimi złomowatymi jelczami czy złomami podwykonawców... nie mówiąc już o klimatyzacji czy biletomatach. Co mi po tych nowinkach, jak podstawą komunikacji jest układ linii i częstotliwość. Po co jest nakupowanych ponad 130 trolejbusów, jak przed pandemią jeździło niewiele ponad 90 ? Po co nam nowoczesne autobusy z biletomatami, klimatyzacją i niskopodłogowe jak mogą nas wozić byle czym z częstotliwością jak w PKS ? To co nam fundują to pudrowany trup, a nie sprawna i nowoczesna komunikacja.
 Wiesz ile wynosi rezerwa taborowa w prawidłowo działającej komunikacji zbiorowej? 30%. Czyli jeśli po ulicach jeździ 100 autobusów, to tych uziemionych i czekających w pogotowiu powinno być ok. 30. Przy 500 jeżdżących, w rezerwie powinno być ok. 150. Zastanowiłeś się chociaż raz skąd się biorą autobusy które wskakują w miejsce tych biorących udział w kolizjach/wypadkach na ulicach Lublina? Nie ma chyba tygodnia, żeby nie pisali w gazetach o kolejnym zdarzeniu drogowym z udziałem autobusu czy trolejbusu.
25
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!
Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje.
   Pomarzyć możesz... ZTM nigdy nie zbankrutuje, bo jest dofinansowywany z budżetu miasta. Co chwila się chwalą że kupują nowoeczesne elektryczne autobusy, hybrydy, kolejne trolejbusy, nowe kasowniki... tylko po co, jak te nowe stoją na zajezdni, a wożą nas powarszawskimi złomowatymi jelczami czy złomami podwykonawców... nie mówiąc już o klimatyzacji czy biletomatach. Co mi po tych nowinkach, jak podstawą komunikacji jest układ linii i częstotliwość. Po co jest nakupowanych ponad 130 trolejbusów, jak przed pandemią jeździło niewiele ponad 90 ? Po co nam nowoczesne autobusy z biletomatami, klimatyzacją i niskopodłogowe jak mogą nas wozić byle czym z częstotliwością jak w PKS ? To co nam fundują to pudrowany trup, a nie sprawna i nowoczesna komunikacja.
Wiesz ile wynosi rezerwa taborowa w prawidłowo działającej komunikacji zbiorowej? 30%. Czyli jeśli po ulicach jeździ 100 autobusów, to tych uziemionych i czekających w pogotowiu powinno być ok. 30. Przy 500 jeżdżących, w rezerwie powinno być ok. 150. Zastanowiłeś się chociaż raz skąd się biorą autobusy które wskakują w miejsce tych biorących udział w kolizjach/wypadkach na ulicach Lublina? Nie ma chyba tygodnia, żeby nie pisali w gazetach o kolejnym zdarzeniu drogowym z udziałem autobusu czy trolejbusu.
   30% to nie 50%. I co Ci po trolejbusach z zapasu jak jeżdżą w ... Tychach czy autobusach rzekomo w zapasie jak jeżdżą w... kraśniku ? A w tym samym czasie mpk zatrudnia podwykonawców ?
-17
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!
Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje.
  Pomarzyć możesz... ZTM nigdy nie zbankrutuje, bo jest dofinansowywany z budżetu miasta. Co chwila się chwalą że kupują nowoeczesne elektryczne autobusy, hybrydy, kolejne trolejbusy, nowe kasowniki... tylko po co, jak te nowe stoją na zajezdni, a wożą nas powarszawskimi złomowatymi jelczami czy złomami podwykonawców... nie mówiąc już o klimatyzacji czy biletomatach. Co mi po tych nowinkach, jak podstawą komunikacji jest układ linii i częstotliwość. Po co jest nakupowanych ponad 130 trolejbusów, jak przed pandemią jeździło niewiele ponad 90 ? Po co nam nowoczesne autobusy z biletomatami, klimatyzacją i niskopodłogowe jak mogą nas wozić byle czym z częstotliwością jak w PKS ? To co nam fundują to pudrowany trup, a nie sprawna i nowoczesna komunikacja.
Wiesz ile wynosi rezerwa taborowa w prawidłowo działającej komunikacji zbiorowej? 30%. Czyli jeśli po ulicach jeździ 100 autobusów, to tych uziemionych i czekających w pogotowiu powinno być ok. 30. Przy 500 jeżdżących, w rezerwie powinno być ok. 150. Zastanowiłeś się chociaż raz skąd się biorą autobusy które wskakują w miejsce tych biorących udział w kolizjach/wypadkach na ulicach Lublina? Nie ma chyba tygodnia, żeby nie pisali w gazetach o kolejnym zdarzeniu drogowym z udziałem autobusu czy trolejbusu.
  30% to nie 50%. I co Ci po trolejbusach z zapasu jak jeżdżą w ... Tychach czy autobusach rzekomo w zapasie jak jeżdżą w... kraśniku ? A w tym samym czasie mpk zatrudnia podwykonawców ?
 Mam takie nieodparte wrażenie, że zbyt często mylisz MPK z ZTM i ZTM z MPK. To nie jest jedno i to samo.
17
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro Żuk chce rzekomo likwidować komunikację miejską, czemu kilka miesięcy temu wzmacniane były poszczególne najbardziej oblegane linie? I czemu od września, gdy już ludzie wrócą do miasta a autobusy przestaną wozić powietrze, wrócą stare rozkłady?
15
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moniś się przelogował na stop_propagandzie i myśli, że nikt się nie połapie. Pewnie znowu zapomniał hasła do konta kronikidewelorozwoju. Monisia trollu, jesteś naprawdę pocieszny.
16
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej niech już zlikwidują całkiem. Ludzie przesiedli się do samochodów bo komunikacja jeździ za rzadko i gdziekolwiek dojechać trzeba tracić pół dnia !!
Chciałbym cię zobaczyć w roli prezesa ZTM. Ze swoimi wybujałymi ambicjami pewnie rok, dwa i ZTM bankrutuje.
 Pomarzyć możesz... ZTM nigdy nie zbankrutuje, bo jest dofinansowywany z budżetu miasta. Co chwila się chwalą że kupują nowoeczesne elektryczne autobusy, hybrydy, kolejne trolejbusy, nowe kasowniki... tylko po co, jak te nowe stoją na zajezdni, a wożą nas powarszawskimi złomowatymi jelczami czy złomami podwykonawców... nie mówiąc już o klimatyzacji czy biletomatach. Co mi po tych nowinkach, jak podstawą komunikacji jest układ linii i częstotliwość. Po co jest nakupowanych ponad 130 trolejbusów, jak przed pandemią jeździło niewiele ponad 90 ? Po co nam nowoczesne autobusy z biletomatami, klimatyzacją i niskopodłogowe jak mogą nas wozić byle czym z częstotliwością jak w PKS ? To co nam fundują to pudrowany trup, a nie sprawna i nowoczesna komunikacja.
Wiesz ile wynosi rezerwa taborowa w prawidłowo działającej komunikacji zbiorowej? 30%. Czyli jeśli po ulicach jeździ 100 autobusów, to tych uziemionych i czekających w pogotowiu powinno być ok. 30. Przy 500 jeżdżących, w rezerwie powinno być ok. 150. Zastanowiłeś się chociaż raz skąd się biorą autobusy które wskakują w miejsce tych biorących udział w kolizjach/wypadkach na ulicach Lublina? Nie ma chyba tygodnia, żeby nie pisali w gazetach o kolejnym zdarzeniu drogowym z udziałem autobusu czy trolejbusu.
 30% to nie 50%. I co Ci po trolejbusach z zapasu jak jeżdżą w ... Tychach czy autobusach rzekomo w zapasie jak jeżdżą w... kraśniku ? A w tym samym czasie mpk zatrudnia podwykonawców ?
Mam takie nieodparte wrażenie, że zbyt często mylisz MPK z ZTM i ZTM z MPK. To nie jest jedno i to samo.
 A ja mam wrażenie że nie widzisz autobusów z logiem MPK i tablicami LSW.... i numerami taborowymi 18... zatrudnionymi przez mpk, podczas gdy samo mpk wypożycza do innych miast swoje pojazdy.
-12
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro Żuk chce rzekomo likwidować komunikację miejską, czemu kilka miesięcy temu wzmacniane były poszczególne najbardziej oblegane linie? I czemu od września, gdy już ludzie wrócą do miasta a autobusy przestaną wozić powietrze, wrócą stare rozkłady?
Zapomiałeś dodać trollu, że jeszcze przed pandemią Żuk bardzo mocno ograniczył komunikację miejską.
 Tak i dziwnym trafem stało się to zaraz po tym, jak PiS zaczął wprowadzać zmiany podatkowe które są de facto finansowane z pieniędzy samorządów. Budżet centralny ubytki w podatkach sobie odbił, samorządy zostały bez żadnych rekompensat. Z resztą takie same cięcia w KM w tym samym momencie zaczęły robić inne polskie miasta. Przypadek? Nie sądzę.
18
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego uważam, że za niewydolnością mpk stoi satrapa z Jakubowic i że jest to niefunkcjonalność zaplanowana? 1. Układ linii odziedziczony P0 Pruszonie praktycznie bez zmian - dominacja tras "turystycznych" 2. Coraz dłuższe czasy przejazdu 3. Coraz rzadsza częstototliwość kursów 4. FejK0we bus-pasy 5. Tabor stojący bezczynnie w zajezdni 6. Rozkwit cwaniactwa typu bolt, jednego z beneficjentów ww. niefunkcjonalności 7. Szastanie bezpłatnymi przejazdami = załamanie samo-finansowania = świetny pretekst do podwyżek cen biletów = błędne K0ło dalszego wygaszania operacji. Podsumowując: Wydane setki mln, a P0ziom usług coraz gorszy. Przypadek? Nie sądzę.
 nie chce byc niemily ale tutaj wszyscy leja na to co ty uwazasz albo co sadzisz takze smialo mozesz psycholu dac sobie spokoj z wklejaniem w kolko tych samych debilizmow
13
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie filozofuj, srome_K_, ścierK0 z agencji PR o 200+ loginach, tylK0 trzep w łapki, bo jak Narcyz z Jakubowic zobaczy moje niezminusiK0wane komentarze, to wpadnie w szał.
-25
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie no lepiej wozić powietrze i bez sensu korkować miasto. Czemu gminy ościenne też tną? No bo nie ma kogo wozić a pieniądze na drzewach nie rosną. Ludzie mają już dość covida i kto tylko może ten ucieka jak najdalej od miasta, tym bardziej że już straszą powrotem obostrzeń.
17
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak powolna likwidacja komunikacji miejskiej ma się do bajek Żuka o ekologicznym Lublinie i ograniczaniu ruchu samochodów?
 Wpisuje się świetnie w strategię budowy K0pii Detroit nad Bystrzycą.
-21
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak powolna likwidacja komunikacji miejskiej ma się do bajek Żuka o ekologicznym Lublinie i ograniczaniu ruchu samochodów?
 Wpisuje się świetnie w strategię budowy K0pii Detroit nad Bystrzycą.
-18
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego uważam, że za niewydolnością mpk stoi satrapa z Jakubowic i że jest to niefunkcjonalność zaplanowana? 1. Układ linii odziedziczony P0 Pruszonie praktycznie bez zmian - dominacja tras "turystycznych" 2. Coraz dłuższe czasy przejazdu 3. Coraz rzadsza częstototliwość kursów 4. FejK0we bus-pasy 5. Tabor stojący bezczynnie w zajezdni 6. Rozkwit cwaniactwa typu bolt, jednego z beneficjentów ww. niefunkcjonalności 7. Szastanie bezpłatnymi przejazdami = załamanie samo-finansowania = świetny pretekst do podwyżek cen biletów = błędne K0ło dalszego wygaszania operacji. Podsumowując: Wydane setki mln, a P0ziom usług coraz gorszy. Przypadek? Nie sądzę.
-16
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Napływowy satrapa-nowobogacki buraczek jest wrogiem komunikacji zbiorowej (jak i Koziego Grodu w ogóle) od P0czątku, ale jest na tyle cwany, że P0trafi swoją fobię zamasK0wać takimi działaniami P0zorowanymi jak kuP0wanie "zabawek" (które P0tem stoją bezczynnie w zajezdni) i robienie bus-pasów (które służą tylK0 i wyłącznie wysępieniu środKÓw z UE, m.in. na przebudowy dróg służące dewelocwaniactwu). Łysogrodzkie mpk jest dysfunkcjonalne nie wskutek "nieudolności" zetteemowców, a przynajmniej nie to jest główną przyczyną. Moim zdaniem jest to celowa P0lityka, a twoje próby, srome_K_ ścierK0 z agencji, wybielania tego faktu nie przeK0nują nawet obecnego na forum fana satrapy. Ale dewelocwaniactwo płaci, to musisz pisać farmazony i trzepać w łapki jak tresowana małpa.
-14
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Napływowy satrapa-nowobogacki buraczek jest wrogiem komunikacji zbiorowej (jak i Koziego Grodu w ogóle) od P0czątku, ale jest na tyle cwany, że P0trafi swoją fobię zamasK0wać takimi działaniami P0zorowanymi jak kuP0wanie "zabawek" (które P0tem stoją bezczynnie w zajezdni) i robienie bus-pasów (które służą tylK0 i wyłącznie wysępieniu środKÓw z UE, m.in. na przebudowy dróg służące dewelocwaniactwu). Łysogrodzkie mpk jest dysfunkcjonalne nie wskutek "nieudolności" zetteemowców, a przynajmniej nie to jest główną przyczyną. Moim zdaniem jest to celowa P0lityka, a twoje próby, srome_K_ ścierK0 z agencji, wybielania tego faktu nie przeK0nują nawet obecnego na forum fana satrapy. Ale dewelocwaniactwo płaci, to musisz pisać farmazony i trzepać w łapki jak tresowana małpa.
 A ty spod jakiej wsi przyjechałeś?
10
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak powolna likwidacja komunikacji miejskiej ma się do bajek Żuka o ekologicznym Lublinie i ograniczaniu ruchu samochodów?
3
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro Żuk chce rzekomo likwidować komunikację miejską, czemu kilka miesięcy temu wzmacniane były poszczególne najbardziej oblegane linie? I czemu od września, gdy już ludzie wrócą do miasta a autobusy przestaną wozić powietrze, wrócą stare rozkłady?
 Zapomiałeś dodać trollu, że jeszcze przed pandemią Żuk bardzo mocno ograniczył komunikację miejską.
1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.