Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Przestać wrzucać pieniądze z kasy najuboższego regionu w UE w studnię bez dna - pingwin nawet na sterydach nie poleci. Niech ten obiekt megalomanii lokalnych kacyków i koszty jego utrzymania przejmie sobie rząd centralny i obsadzi swoimi misiewiczami, jeśli zechce dalej sponsorować emigrantów zarobkowych (dawniej 80 zł/paxa, a wkrótce pewno 300-500), a jak nie chce, to niech zadziała logika stop-loss, czyli zaorać i skończyć z rojeniami o "metropolii".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na lotnisko do Świdnika w ogóle nie opłacało się latać z Monachium. Koszt 150€/os. w jedną stronę, to jakieś nieporozumienie. Do Warszawy dawało się dolecieć za 70€/os. Znacznie taniej było zapakować się do auta i pokechać. Teraz są niestety autostrady.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystkie lotniska regionalne Rzeszów Lublin Bydgoszcz nigdy nie wyjdą na 1 mln pasażerów bez dopłat. Sam Rzeszów z Podkarpaciem płacą grubo ponad 20 mln na tzw promocje regionu czyli latanie. Bez dopłat nie ma żadnych kierunków. Mówienie zlikwiduj lotnisko to gadanie trolli. Wszystkie opracowania gospodarcze mówiły o braku dostępności Lubelskiego. To mamy tą dostępność komunikacyjną coraz większą. To teraz są głupie gadki zlikwiduj. nasze województwo nie potrzebuje malkonentów. Pisowi chodzi o stołki. Ale Pan Marszałek ma w 2 miejscach racje. Lotnisko powinno wejść w sieć lotnisk należących do rządu. Dwa lotnisku musi pomóc rząd. To dzięki mieszkańcom mają stołki posady kariery. Niech Pis się w końcu wykaże. Pytanie jakie ma to być lotnisko. Przede wszystkim kilka głównych kierunków anglia niemcy włochy benelux wschód i 2 do 3 najważniejszych miast Polski
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przestać wrzucać pieniądze z kasy najuboższego regionu w UE w studnię bez dna - pingwin nawet na sterydach nie poleci. Niech ten obiekt megalomanii lokalnych kacyków i koszty jego utrzymania przejmie sobie rząd centralny i obsadzi swoimi misiewiczami, jeśli zechce dalej sponsorować emigrantów zarobkowych (dawniej 80 zł/paxa, a wkrótce pewno 300-500), a jak nie chce, to niech zadziała logika stop-loss, czyli zaorać i skończyć z rojeniami o "metropolii".
 Tak jest, najlepsza recepta na rozwój lotniska to obsadzić je misiewiczami ale oczywiście warunek jest taki, żeby byli to misiewicze z lepszego sortu, tzn. mieli legitymację PiS. Śmieszny z ciebie troll. Rząd centralny nic nie przejmie, bo nie ma żadnych własnych środków. Posiada jedynie pieniądze obywateli tylko w nieco większej ilości niż lokalne samorządy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak się PIS weźmie za lotnisko, to będzie jak stadninami. Z tą różnicą że tam był duży zysk i dzięki "dobrej" zmianie duża strata, a w przypadku naszego portu zamiast straty będzie jeszcze większa strata. Nie minus 30 a np minus 60 mln.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O ile pamiętam, to w PLL patrząc na nazwiska wszystkich prezesów, w tym Muszyńskiego, członków rady nadzorczej, dyrektorów (zdaje się był tam jakiś radny z PIS, czy odłamu PIS) i pracowników, w tym żony pana Mulawy to były tam już różne opcje polityczne. Lotnisko było budowane przez lata całe, chociaż faktyczna budowa trwała zdaje się ok. 4 lat. Pieniędzy na to lotnisko poszło mnóstwo począwszy od wykupu ziemi w Niedźwiadzie, po wszystkie wynagrodzenia, zlecenia, odprawy, premie, itd., zatem wypominanie tylko jednemu jest najzwyklejszą w świecie obłudą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ponad połowa lotnisk w Europie nie przynosi zysku, w Polsce tylko 5 z 14 regionalnych lotnisk wychodzi na plus. Nie zmienia to jednak faktu, że lotnisko zwiększa dostępność komunikacyjną miasta i całego regionu i stymuluje jego rozwój. Dwie duże firmy(jedna brytyjska, jedna niemiecka) otwarcie przyznały, że dostępność lotniska miała znaczący wpływ na decyzję o wyborze Lublina jako nowej lokalizacji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Istny kabaret - najpierw porozdawali sobie sowite premie w Marszałkowskim a teraz szukają oszczędności próbując ciąć koszty na lotnisku. Przecież to zakrawa na kpinę ale niewykluczone, że ciemny lud poraz kolejny to kupi. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ponad połowa lotnisk w Europie nie przynosi zysku, w Polsce tylko 5 z 14 regionalnych lotnisk wychodzi na plus. Nie zmienia to jednak faktu, że lotnisko zwiększa dostępność komunikacyjną miasta i całego regionu i stymuluje jego rozwój. Dwie duże firmy(jedna brytyjska, jedna niemiecka) otwarcie przyznały, że dostępność lotniska miała znaczący wpływ na decyzję o wyborze Lublina jako nowej lokalizacji.
 To prawda. Problem jest tylko taki, że to lotnisko rozwija się za wolno. Duży plus to połączenie Lotu do Warszawy, ale wcześniej była m.in. baza Wizzaira, Lufthansa do Frankfurtu. Jakby to wszystko połączyć w całość i gdybyśmy mieli wszystkie te dotychczasowe małe sukcesy tu i teraz, to przedsięwzięcie p.t. "Port Lotniczy Lublin" uznać należałoby za udane. Teraz niestety do tego daleko. I nie piszę tego w tonie takim, żeby zamykać ten port, sam z niego często latam (akurat mi pasuje połączenie) i wiem jakie to udogodnienie. Ale jestem jednocześnie za zmianą władz, bo te moim zdaniem się wypaliły.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pan Sasin ma... pomóc ? Rozumiem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co z kaucją CARPATAIR ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najtaniej  i najlepiej to by było  zamknąć to lotnisko a za pieniądze dopłacane corocznie na jego funkcjonowanie sfinansować darmowe przejazdy z Lublina na Okęcie lub bilety kolejowe jak już pociągi przyspieszą do Warszawy. Wszyscy byli by zadowoleni i same oszczędności. Tylko prezes by na tym nie skorzystał.
 A obwodnicy i miejskich dróg nie chcesz zamykać? Też są na minusie i trzeba do nich dokładać, na okrągło remontować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...